Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332070/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 239 31 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9232911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d59c81a-12af-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031011/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenie usług pogotowia drogowego w mieście Elbląg (6 m-cy - VII-XII 2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.40.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324003,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenie usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu.
2. Zakres usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Kontrolę, utrzymanie i wymianę urządzeń sygnalizacji świetlnych, w ramach której Wykonawca świadczyć będzie obsługę 45 sztuk sygnalizacji świetlnych (wielofazowych) oraz 9 sztuk sygnalizacji ostrzegawczych (jednofazowych) funkcjonujących na sieci dróg publicznych w mieście Elblągu, której zakres obejmuje:
a) codzienne przeglądy funkcjonowania urządzeń sygnalizacyjnych,
b) sporządzanie raportów z wyżej wymienionych przeglądów,
c) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów,
d) zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń sygnalizacyjnych tj.: sygnalizatorów, urządzeń sterujących (sterowników), elementów transmisyjnych, instalacji kablowej, elementów wsporczych i detektorów, poprzez bieżące naprawy i konserwację,
e) zgłaszanie potrzeb remontów bieżących i kapitalnych związanych z pracą sygnalizacji,
f) prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej,
g) przegląd dokumentacji projektowych i opiniowanie zaproponowanych rozwiązań technicznych,
h) wymiana urządzeń sygnalizacyjnych.
2) Usługę pogotowia drogowego, w ramach której Wykonawca świadczyć będzie całodobowe usługi zabezpieczeń i naprawy oznakowania pionowego, urządzeń brd na sieci dróg: 0,5 km dróg krajowych, 28 km dróg wojewódzkich, 109 km dróg powiatowych, 87 km dróg gminnych i 35 km dróg wewnętrznych, której zakres obejmuje:
a) podejmowanie całodobowych interwencyjnych działań w zakresie zabezpieczenie/ naprawy uszkodzonych znaków i tablic pionowych oraz urządzeń brd w tym: ręczne lub mechaniczne prostowanie pochylonych słupków, urządzeń brd lub obracanie (do właściwej pozycji) tarcz znaków,
b) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów i podejmowanie interwencyjnego oznakowywania i zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy dla pozycji III od 1 do nr 19 gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru usług.
Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, na podstawie których Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę.
5. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do zabezpieczania / usuwania awarii w czasie wskazanym w ofercie od czasu otrzymania informacji o zaistniałym zdarzeniu, które otrzyma od Zamawiającego / Policji / Straży Miejskiej / Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Powiadomienie przekazane za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne.
Maksymalny czas stawienia się w miejscu wskazanym w wezwaniu i przystąpienia do zabezpieczania lub usuwania awarii wynosi 180 minut od wezwania.
Czas stawienia się w miejscu wskazanym w wezwaniu i przystąpienia do zabezpieczania lub usuwania awarii zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, na podstawie których Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390033,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390033,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390033,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP CONSULTANT ARTUR PAŹ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170961271
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 16A/21
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390033,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Odbiór, segregacja i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03, kod odpadu 17 09 04
- Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych i innych podobnych usług w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZBK w Elblągu.
- Dostawa implantów kręgosłupowych, igieł biopsyjnych, substytutów kości i materiałów kościozastępczych w 9 pakietach dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Wymiana oleju w układach hydraulicznych dwóch mostów zwodzonych w Elblągu
- Etap I - Przebudowa wnętrza w gminnym budynku przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych i aktywnych znaków drogowych na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r.
- Usługi oznakowania pionowego - Ustka 2025 rok
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.