Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Tenisowej w Puszczykowie – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Tenisowej w Puszczykowie – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b4e043-3057-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034940/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa ulicy Tenisowej w Puszczykowie - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2148791,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które polegają na budowie drugiego etapu ulicy Tenisowej w Puszczykowie o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości ok. 456 m (od km 0+000,00 do km 0+456,00) wraz z budową kanalizacji deszczowej
i oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę chodników i zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone:
1) w projekcie budowlanym dotyczącym budowy ulicy Tenisowej w Puszczykowie wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej zatwierdzonym Decyzją pozwolenia na budowę nr 5074/2017 z dnia 15 września 2017 r. (branża: drogowa, sanitarna) w zakresie budowy drugiego etapu,
2) w projekcie wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Tenisowej w Puszczykowie wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej (branża: drogowa, sanitarna) w zakresie budowy drugiego etapu,
3) w projekcie budowlano-wykonawczym dotyczącym budowy oświetlenia ulicy Tenisowej w Puszczykowie stanowiącym załącznik do zgłoszenia nr AB.6743.12.45.2019.XX z dnia 23 grudnia 2019 r., w zakresie budowy drugiego etapu,
4) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy Tenisowej w Puszczykowie wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej (branża: organizacja ruchu),
zwanymi dalej projektem lub dokumentacją projektową oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiORB stanowiące załącznik SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót zwane dalej przedmiarem mają wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
Uwaga 1: Załączony plan sytuacyjno-wysokościowy określający zakres realizacji robót budowlanych, przekrój normalny chodnika oraz przekrój i rzut zjazdu stanowiące rysunki zamienne do projektu stanowią integralną część projektu.
Uwaga 2: Wykonawca, w związku z budową oświetlenia ulicznego, sprawdzi obciążenie na każdej fazie i przepięcia poszczególnych lamp, tak żeby obciążenie było symetryczne.
Uwaga 3: Zakres zamówienia nie obejmuje budowy zjazdu na działkę o numerze ewidencyjnym 177/3. Zjazd został wykonany podczas budowy pierwszego etapu ulicy Tenisowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1884439,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2843468,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1884439,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych Krystyna Michałkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771362064
7.3.3) Ulica: Północna
7.3.4) Miejscowość: Rogalinek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-022
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) budowa sieci kanalizacji deszczowej
2) budowa oświetlenia ulicznego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH KRYSTYNA MICHAŁKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH KRYSTYNA MICHAŁKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1884439,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.