Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343102/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa plastikowych pojemników na odpady medyczne wraz z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bisaga@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa plastikowych pojemników na odpady medyczne wraz z akcesoriami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c1fbcd-301a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056104/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa plastikowych pojemników na odpady medyczne wraz z akcesoriami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343102/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-20/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131458,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa plastikowych pojemników na odpady medyczne wraz z akcesoriami” według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 dla części nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.2. Zamówienie zostało podzielone na części:
część nr 1 - Pojemniki na odpady medyczne 0.7 l. i 1 l. wraz z kompatybilnymi akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 15373,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa plastikowych pojemników na odpady medyczne wraz z akcesoriami” według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 dla części nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.2. Zamówienie zostało podzielone na części:
część nr 2 - Pojemniki na odpady medyczne 2 l., 5 l. i 10 l. wraz z kompatybilnymi akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 116085,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18448,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18448,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18448,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-000-21-19
7.3.3) Ulica: Langiewicza 80
7.3.4) Miejscowość: Busko – Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18448,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142141,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142141,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142141,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-000-21-19
7.3.3) Ulica: Langiewicza 80
7.3.4) Miejscowość: Busko – Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Podesek - "ARMED" Dystrybucja Sprzetu Medycznego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142141,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI MORAWICA
- "Budowa placów zabaw przy świetlicach środowiskowych na terenie gminy Morawica"
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowych dla dróg położonych na terenie Gminy Morawica
- "Budowa placu zabaw przy ZPO w Morawicy -plac zabaw sensoryczny"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Starym Kurowie poprzez doposażenie w niezbędne urządzenia oraz modernizację infrastruktury PSZOK
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Strzelcach Krajeńskich poprzez doposażenie w niezbędne urządzenia oraz modernizację infrastruktury PSZOK
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
- Odtworzenie obiektu rekreacyjnego na osiedlu Sikorski Park w ramach zadania "Węzeł ZRYW wraz z połączeniem drogi krajowej nr 6 z ul. Sikorskiego"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa muru oporowego wraz z modernizacją alejek w pn. części Parku Bagry Wielkie", dla ZZM w Krakowie.
- Naprawa i konserwacja małej architektury i infrastruktury na terenach zieleni miejskiej w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.