Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLESZCZELE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczele
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-250
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856818004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kleszczele@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kleszczele.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-032c8d45-0dce-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-032c8d45-0dce-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041910/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kleszczele
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1950406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie termomodernizacji hali sportowej szkoły podstawowej w Kleszczelach przy ul. Plac Parkowy 4 oraz budynku rehabilitacji przy ul. Nowej 2 w Kleszczelach.
3. Inwestycja realizowana jest z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Promesa wstępna Nr Edycja6PGR/2023/3671/PolskiLad.
4. W budynku przy ul. Nowej 2 należy wykonać m.in.:
- wymianę źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda wysokotemperaturową / układ hybrydowy z kotłem olejowym,
- dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej,
- dostawę i montaż magazynu energii,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych z odtworzeniem elewacji,
- docieplenie stropu,
- wykonanie posadzki z dociepleniem w pomieszczeniu korytarza.
5. W budynku hali sportowej przy ul. Plac Parkowy 4 należy wykonać m.in.:
- wymianę szyb na bezpieczne;
- prace w obrębie konstrukcji łącznika, wejście do budynku hali sportowej od strony DK66, prace w obrębie konstrukcji wykusza (zamiast zimnego aluminium – ciepłe aluminium lub PCV),
- wymianę oraz docieplenie stropu nad salą gimnastyczną,
- wymianę stolarki okienne i drzwiowej,
- remont dachu.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7. Budynku użyteczności publicznej znajdują się w strefie konserwatorskiej ochrony zabytków.
8. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji, za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację, jest odpowiedzialny Wykonawca.
9. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót.
10. Wszystkie materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadać certyfikat lub aprobatę techniczną.
11. Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji.
12. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w załączonej dokumentacji a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień.
13. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia harmonogramu robót i uzgodnienia terminów robót wewnętrznych oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej z zarządcami obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca ma obowiązek realizować roboty budowlane w sposób umożliwiający ciągłe działanie Szkoły Podstawowej w Kleszczelach (ul. Plac Parkowy 4) i Ośrodka Rehabilitacji w Kleszczelach (ul. Nowa 2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2582446,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2399000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNGRANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364763150
7.3.3) Ulica: CIESIELSKA
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-542
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.