Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337928/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacji i sportu” (budowa skateparku, siłowni plenerowej oraz urządzeń do street workaut)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc8899d-2ea6-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacji i sportu” (budowa skateparku, siłowni plenerowej oraz urządzeń do street workaut)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc8899d-2ea6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023004/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacji sportu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337928/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacji i sportu na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1426/1 położonej w Magnuszewie Gmina Magnuszew. Zagospodarowanie przestrzeni polegać będzie na budowie skateparku, siłowni plenerowej oraz urządzeń do street workout.Część 1:
Przedmiotem zamówienia jest budowa skate-parku na działce nr 1426/1 położonej w miejscowości Magnuszew gm. Magnuszew.
Projektuje się wykonanie nawierzchni skate-parku o następującym układzie warstw:
-beton C25/30 z posypką kwarcową zbrojony rozproszonymi włóknami z polipropylenu, gr. 15 cm,
- beton C8/10 , gr. 10 cm,
- kruszywo frakcji 0-31,5 mm, 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem, gr. 12 cm
- grunt rodzimy
Projektuje się montaż następujących urządzeń skate-parku oraz towarzyszących urządzeń komunalnych:
- Bank Ramp
- Funbox z poręczą
- Quarter Pipe
- Ławka
- Poręcz Prosta
- Pole Jam
- Ławki bez oparcia – 4 szt.
- Kosz na śmieci – 1 szt.
- Regulamin Skateparku – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacji i sportu na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 1426/1 położonej w Magnuszewie Gmina Magnuszew. Zagospodarowanie przestrzeni polegać będzie na budowie skateparku, siłowni plenerowej oraz urządzeń do street workout.Część 2:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż siłowni plenerowej oraz urządzeń street workout:
Urządzenia siłowni plenerowej:
- Prasa nożna + Wahadło na słupie
- Twister + Wioślarz na słupie
- Orbitrek + Sztanga na słupie
- Motyl Ściskający + Wyciąg górny na słupie
- Biegacz + Pajacyk na słupie
- Jeździec wolnostojący
- Bieżnia + Masażer Poziomy na słupie
- Tabliczki informacyjne (do urządzeń)
- Regulamin siłowni plenerowej
W ramach urządzenia placu street workout projektuje się montaż zestawu urządzeń sprawnościowych oraz towarzyszących urządzeń komunalnych:
- Zestaw urządzeń sprawnościowych zawierający co najmniej:
linę do wspinania, rurę do pole dance, słupy wys. 3,5m (14 szt.), słupy wys. 2,90 m (2 szt.), słupy wys. 0,7m (5 szt.), słupy wys. 1,30 m (10 szt.), drążek poziomy (19 szt.),drabinka pozioma (2 szt.), ławeczka skośna, poprzeczka spirala, pochylnia (2 szt.), drążek dł. 1,45 m (5 szt.), drążek 0,45 m
- Regulamin placu street workout
- Kosz na śmieci
- Stojaki na rowery – 3 szt.
Budowa zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu, przedmiarem robót oraz STWiORB: Załączniki nr 11, 12, 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta najkorzystniejsza niepodlegająca odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162539,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491335,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127739,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249510,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127739,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMES SOKOŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670001928
7.3.3) Ulica: Kościuszki 128A
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127739,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MAGNUSZEW
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mniszew
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.