Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336036/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00351546/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków publicznych w Gminie Krotoszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROTOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 46
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-223
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krotoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krotoszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platfromazakupowa.pl/krotoszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków publicznych w Gminie Krotoszyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18903c4-18d4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038755/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynków publicznych w Gminie Krotoszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Zadanie realizowane w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie Efektywność energetyczna w budynkach publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2383832,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) część 1 – świetlica w miejscowości KrotoszyceZakres termomodernizacji obejmuje:
- ocieplenie przegród pionowych i poziomych budynku do bieżących wymagań normatywnych,
- wymianę drzwi zewnętrznych w budynku na nowe,
- montaż grzejników elektrycznych wraz z instalacja,
- montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu,
- wymiana kostki na podejściu do budynku od strony ulicy,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku.
Na terenie obiektu znajduje się czynny zakład fryzjerski- należy umożliwić standardową jego pracę , Wtorek- Sobota 9:00-18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 489400,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – świetlica we wsi KrajówZakres termomodernizacji obejmuje:
- ocieplenie przegród pionowych i poziomych budynku do bieżących wymagań normatywnych,
- wymianę okien i drzwi zewnętrznych w budynku na nowe,
- montaż grzejników elektrycznych wraz z instalacja,
- montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu,
- wymiana kostki na podejściu do budynku od strony ulicy,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 1241658,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3- budynek Urzędu Gminy KrotoszyceRoboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Budynek jest użytkowany jako urząd gminy. Zakres prac obejmuje:
- wymianę okien i drzwi zewnętrznych w budynku na nowe,
- montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem pompy ciepła i paneli fotowoltaicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 663060,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota najniższej oferty znacząco przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569357,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629154,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najniższej oferty znacząco przekracza możliwości finansowe Zamawiającego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534822,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824655,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najniższej oferty znacząco przekracza możliwości finansowe Zamawiajacego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503271,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073848,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KROTOSZYCE
więcej: przetargi KROTOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Istebnej nr 1345
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa kompaktowego węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 im. Prof. Odona Bujwida przy ul. Zamoyskiego 6 w Krakowie
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku transportu i łączności wraz z jego przebudową i rozbudową z przeznaczeniem na Żłobek Gminny "Adelinek" w Adelinie
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.