Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00343936/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usług wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-032
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 86 04 102
1.5.8.) Numer faksu: 017 86 04 228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.nfz-rzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usług wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5995d1a8-2cef-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193225/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego OW z siedzibą w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG-ZP.261.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69205,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Check Point 1430 Next Generation Threat Prevention CPAP-SG-1430-NGT Appliance, Wireda) otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
b) bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
c) prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 9/5 zarówno dla sprzętu i oprogramowania (godziny robocze od poniedziałku do piątku),
d) wysyłka sprawnych części w następnym dniu roboczym (NBD),
e) usługi zapobiegania zagrożeniom (Enterprise Base Protection) – zapewnienie wielowarstwowej ochrony przed zagrożeniami opartymi na sygnaturach, w tym Antivirus, Anti-Bot, IPS, App Control, URL Filtering.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla VMware vSphere 7 Enterprise Plusa) zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania oraz dokumentacji,
b) pomoc techniczna w zakresie problemów z oprogramowaniem,
c) dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
2. 5 dni konsultacyjnych, (realizowanych w formie zdalnej lub na miejscu), w zakresie analizy środowiska VMWare, wsparcia w aktualizacji systemu, rekomendacji konfiguracji:, tj.
a) weryfikacja aktualnego stanu środowiska,
b) dobór odpowiedniej najnowszej rekomendowanej wersji oprogramowania dla ESXi i vCenter
c) wykonanie migracji ESXi i vCenter do wybranej wersji, (Zamawiający wymaga, aby prace związane z podniesieniem wersji ESXi realizowane były w siedzibie Zamawiającego)
d) weryfikacja poprawności działania systemu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 52255,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania NetSupport Notifya) aktualizacja oprogramowania,
b) pomoc techniczna dotycząca oprogramowania świadczona min. drogą telefoniczną oraz email,
c) rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją oprogramowania,
d) możliwość zgłaszania modyfikacji oraz dostosowania oprogramowania.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 690,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla części I przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65230,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71942,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65230,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System Data sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 42
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65230,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla części III przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- U/08/2025 Zakup wsparcia technicznego do biblioteki taśmowej dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie danych fotogrametrycznych i wdrożenie portalu technicznego dla zobrazowań fotogrametrycznych, analiz przestrzennych z wizualizacją modelu 3D danych GESUT.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.