eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczTermomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43 M w Łowiczu wraz z przebudową części budynku na kotłownię gazową i wykonaniem wewnętrznej instalacji c. o.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43 M w Łowiczu wraz z przebudową części budynku na kotłownię gazową i wykonaniem wewnętrznej instalacji c. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750451265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaliska 6

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468376063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgmlowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.bip.lowicz.eu/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zgm.bip.lowicz.eu/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43 M w Łowiczu wraz z przebudową części budynku na kotłownię gazową i wykonaniem wewnętrznej instalacji c. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-439f30da-22e3-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002109/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Armii Krajowej nr 43M w Łowiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 921755,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 43 M w Łowiczu wraz z przebudową części budynku na kotłownię gazową, i z wykonaniem wewnętrznej instalacji c. o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 8, nr 11a, 11b, 11c, nr 12a, nr 12b, nr 13, nr 14 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy, Przedmiar robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. 3 stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem zostało wydane pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w dniu 02.02.2022r. roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem zostały zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Łowiczu.
5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. WYKONAWCA nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te ,wskazane w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że WYKONAWCA nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), wyglądu (struktura, faktura, barwa). Przyjęte w Przedmiarze Robót nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp WYKONAWCA, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji, WYKONAWCA zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów (karty katalogowe) wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą ZAMAWIAJĄCEMU do dokonania oceny czy oferta jest równoważna.
6. W ramach prac termomodernizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zalecenia ornitologa polegające na zawieszeniu co najmniej: 1 budki typu A dla wróbla, 2 budki tupu B dla szpaka, 1 budkę typu D dla kawki, 3 budki dla jerzyka na elewacji budynku. Sposób powieszenia i rozmieszczenia budek musi być przeprowadzony po konsultacji i pod nadzorem ornitologa. Ekspertyza ornitologiczna stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Koszty zamontowania budek w ramach działań kompensacyjnych oraz poprawy stanu siedlisk lęgowych ptaków na budynku Wykonawca musi uwzględnić w formularzu ofertowym bądź/i w kosztorysie złożonym do oferty.
7. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
8. WYKONAWCA uwzględni w swojej ofercie w szczególności koszty związane z:
1) zorganizowaniem placu budowy, w tym wykonaniem przejść i komunikacji w budynku, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót;
2) zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót;
3) wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP oraz p.poż;
4) ubezpieczeniem budowy i mienia na placu budowy;
5) zajęciem pasa drogowego;
6) innymi wyżej nie wymienionymi kosztami, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji technicznej, pozwalają je przewidzieć a są one niezbędne do wykonania i oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995495,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1418956,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995495,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK HOUSE KARLICKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272752952

7.3.3) Ulica: Towarowa 5

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995495,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.