Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278277/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Woskowice Małe
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 419 65 22
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 419 65 22 w. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@olowoskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olowoskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aeb2dbb-1406-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aeb2dbb-1406-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098548/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.250.3.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego.
Zakres rzeczowy obejmuje:
roboty związane z remontem wieży pałacu i przebudową:
-roboty rozbiórkowe elementów drewnianej klatki schodowej w obrębie murowanej części wieży,
-rekonstrukcja, odbudowa elementów konstrukcyjnych drewnianych z wprowadzeniem stalowych belek wzmacniających,
-wykonanie wydzielenia klatki schodowej,
-odbudowa elementów wykończeniowych schodów,
-renowacje stolarki drzwiowej i montaż stolarki drzwiowej,
-remont konstrukcji drewnianego zwieńczenia wieży z wymianą wskazanych elementów i konserwacja pozostawionych,
-rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie istniejącego pokrycia dachu wieży,
-wymiana skorodowanych i zniszczonych drewnianych elementów na nowe,
-wykonanie wzmocnień stabilizujących,
-wykonanie zabezpieczeń przeciwgrzybicznych i przeciwpożarowych,
-wykonanie nowych warstw pokrycia dachowego,
-krycie połaci dachu blachą tytanowo-cynkową,
-prace wykończeniowe: odtworzenie detalu architektonicznego,
-elementy dekoracyjne drewnianej ciesiołki należy je odtworzyć do stanu pierwotnego lub zastosować metody konserwatorskie w przypadku mniejszych uszkodzeń,
-wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych,
-wykonanie nowych wypraw tynkarskich i powłok – malarskich,
roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
roboty związane z dobudową windy dla osób niepełnosprawnych:
-wykonanie odkrywek fundamentów wykopu pod fundament,
-wykonanie prac zabezpieczających istniejący fundament wieży,
-przełożenie instalacji napowietrznych kolidujących z lokalizacją szybu,
-demontaż istniejącej stolarki w obrębie szybu, częściowe zamurowania otworów,
-montaż nadproży otworowych w projektowanych otworach drzwiowych,
-wykonanie nowych otworów i poszerzeń istn. otworów w ścianach zewnętrznych
-wykonanie płyty żelbetowej, wykonanie ścian żelbetowych podszybia,
-wykonanie konstrukcji stalowej szybu windy, systemowej,
-montaż tafli szklanych ze szkła zespolonego mocowanych wielopunktowo na podkonstrukcji systemowej nośnej w systemie fasady,
-montaż windy, szaf instalacyjnych elementów progowych i drzwi windowych,
-roboty instalacyjne i wykończeniowe,
-montaż nowego orynnowania z wymianą rury spustowej,
-roboty budowlane związane z remontem elewacji pałacu:
-odkrywki fundamentów, oczyszczenie, uzupełnieni ubytków,
-wykonanie robót izolacyjno-osuszających ścian fundamentowych,
-czyszczenie elewacji ze zbędnych elementów metalowych oraz przewodów i instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
-skucie strukturalnie zniszczonych i odspojonych tynków,
-czyszczenie i wzmocnienie elewacji, konserwacja z odbudową detalu sztukatorskiego,
roboty pozostałe:
-nałożenie nowych warstw, malowanie,
-wykonanie opierzeń i orynnowania - odtworzenie,
-renowacja istniejącej, pozostawionej stolarki drzwiowej,
-renowacja istniejących schodów i stopni kamiennych zewnętrznych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SWZ, który zawiera dokumentację: przedmiary robót, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczno-wykonawczy, program prac konserwatorskich, badania stratygraficzne, ekspertyzę mykologiczno-budowlaną, dokumentację badań podłoża gruntowego, ekspertyzę techniczną bezpieczeństwa pożarowego, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), wyjaśnienia do dokumentacji, pozwolenie na budowę, pozwolenie konserwatora zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215222-9 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261910-6 - Naprawa dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45313100-5 - Instalowanie wind
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9057873,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9057873,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382119015
7.3.3) Ulica: KIELECKA 41A, LOK. 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONEKS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CONEKS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9057873,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.