Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306426/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4adcadf7-0619-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni na terenach miejskich – 2 części/rejony.Zakres prac będzie polegał na:
Dla części 1/ dla rejonu nr 3
1. Sprzątanie wyspecyfikowanych terenów poprzez zbieranie zanieczyszczeń, zamiatanie chodników i utwardzonych ciągów pieszych, alejek parkowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przystankowych, przystanków autobusowych; w okresie zimowym odśnieżanie i likwidacja śliskości z wyspecyfikowanych terenów, odśnieżanie przejść dla pieszych,
2. Codzienne opróżnianie koszy,
3. Mycie koszy, ławek, wiat przystankowych, urządzeń w obrębie placów zabaw i siłowni plenerowych oraz innych elementów małej architektury znajdujących się w obrębie terenów parków, skwerów i zieleńców,
4. Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych w obrębie wyspecyfikowanych terenów zieleni miejskiej, koszenie trawników wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy, jesienne grabienie liści,
5. Pielęgnacja nasadzeń roślin wieloletnich na wyspecyfikowanych terenach tj. nawożenie, stosowanie środków ochrony roślin, pielenie i oczyszczanie nasadzeń krzewów, wykonywanie cięć formujących i sanitarnych krzewów,
6. Zabezpieczanie wskazanych nasadzeń krzewów na okres zimowy poprzez kopczykowanie oraz ustawianie płotków przeciwsolnych na cały sezon zimowy,
7. Wykonywanie sezonowych nasadzeń kwiatów oraz ich pielęgnacja (wraz z podlewaniem) we wskazanych donicach kwiatowych,
8. Codzienne sprzątanie i zmiatanie placów zabaw, mycie urządzeń zabawowych, codzienne dokonywanie wpisów w książce kontroli placów zabaw, jednokrotna wymiana piachu w piaskownicach,
9. codzienne sprzątanie toalety przy placu zabaw na ternie Parku Kościuszki,
10. w okresie od 01.07 do 15.09 w godzinach 11.00-19.00 stały dyżur 1 pracownika sprzątającego oraz pielęgnującego zieleń na terenie Parku Kościuszki,
11. Utrzymanie czystości toalety zlokalizowanej przy placu zabaw od strony ul. Niepodległości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 408240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni na terenach miejskich – 2 części/rejony.dla części 2/ dla rejonu nr 7
1. Sprzątanie wyspecyfikowanych terenów poprzez zbieranie zanieczyszczeń, wygrabianie, oczyszczanie usuwanie przerostów z alejek, podestów i pomostów,
2. Usuwanie zanieczyszczeń oraz mycie ławek, koszy i innych elementów małej architektury znajdujących się
w obrębie wyspecyfikowanego terenu,
3. Opróżnianie koszy,
4. Prowadzenie prac pielęgnacyjnych i konserwacyjnych w obrębie wyspecyfikowanych terenów zieleni miejskiej polegających na koszeniu wskazanych fragmentów trawników i łąk kwietnych wraz z grabieniem i wywozem urobku
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 45111,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584666,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132992358
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A & M PARTNERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
A & M PARTNERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126199,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intatto Michał Grelus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni miejskiej oraz utrzymanie porządku i czystości na drogach, chodnikach, przystankach i innych terenach komunalnych Gminy Mieroszów w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie OHZ Czarne zarządzanego przez Nadleśnictwo Lubichowo w roku 2025
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.