eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówUtrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4adcadf7-0619-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni na terenach miejskich – 2 części/rejony.


Zakres prac będzie polegał na:

Dla części 1/ dla rejonu nr 3
1. Sprzątanie wyspecyfikowanych terenów poprzez zbieranie zanieczyszczeń, zamiatanie chodników i utwardzonych ciągów pieszych, alejek parkowych, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i przystankowych, przystanków autobusowych; w okresie zimowym odśnieżanie i likwidacja śliskości z wyspecyfikowanych terenów, odśnieżanie przejść dla pieszych,
2. Codzienne opróżnianie koszy,
3. Mycie koszy, ławek, wiat przystankowych, urządzeń w obrębie placów zabaw i siłowni plenerowych oraz innych elementów małej architektury znajdujących się w obrębie terenów parków, skwerów i zieleńców,
4. Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych w obrębie wyspecyfikowanych terenów zieleni miejskiej, koszenie trawników wraz z grabieniem i wywozem skoszonej trawy, jesienne grabienie liści,
5. Pielęgnacja nasadzeń roślin wieloletnich na wyspecyfikowanych terenach tj. nawożenie, stosowanie środków ochrony roślin, pielenie i oczyszczanie nasadzeń krzewów, wykonywanie cięć formujących i sanitarnych krzewów,
6. Zabezpieczanie wskazanych nasadzeń krzewów na okres zimowy poprzez kopczykowanie oraz ustawianie płotków przeciwsolnych na cały sezon zimowy,
7. Wykonywanie sezonowych nasadzeń kwiatów oraz ich pielęgnacja (wraz z podlewaniem) we wskazanych donicach kwiatowych,
8. Codzienne sprzątanie i zmiatanie placów zabaw, mycie urządzeń zabawowych, codzienne dokonywanie wpisów w książce kontroli placów zabaw, jednokrotna wymiana piachu w piaskownicach,
9. codzienne sprzątanie toalety przy placu zabaw na ternie Parku Kościuszki,
10. w okresie od 01.07 do 15.09 w godzinach 11.00-19.00 stały dyżur 1 pracownika sprzątającego oraz pielęgnującego zieleń na terenie Parku Kościuszki,
11. Utrzymanie czystości toalety zlokalizowanej przy placu zabaw od strony ul. Niepodległości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 408240,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa polegająca na utrzymywaniu czystości i porządku oraz konserwacji zieleni na terenach miejskich – 2 części/rejony.


dla części 2/ dla rejonu nr 7
1. Sprzątanie wyspecyfikowanych terenów poprzez zbieranie zanieczyszczeń, wygrabianie, oczyszczanie usuwanie przerostów z alejek, podestów i pomostów,
2. Usuwanie zanieczyszczeń oraz mycie ławek, koszy i innych elementów małej architektury znajdujących się
w obrębie wyspecyfikowanego terenu,
3. Opróżnianie koszy,
4. Prowadzenie prac pielęgnacyjnych i konserwacyjnych w obrębie wyspecyfikowanych terenów zieleni miejskiej polegających na koszeniu wskazanych fragmentów trawników i łąk kwietnych wraz z grabieniem i wywozem urobku

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 45111,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584666,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&M PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132992358

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126199,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intatto Michał Grelus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.