Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299755/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAZIMIERSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 18022.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c2c31b1-021e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072619/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1380510,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji w tym dekoracji architektonicznej, opaski okienne, stolarka okienna i drzwiowa, kamienne schody, schody nad grotą kamienną Pałacu Badenich pełniącego obecnie funkcję Domu Pomocy Społecznej w Bejscach na działce nr 43212 zlokalizowanej w miejscowości Bejsce woj. Świętokrzyskie.
Wymiary budynku: długość - 29,00 [m] x szerokość - 17,75 [m]
Ponadto zadanie obejmuje Konserwację techniczną i estetyczną wybranych pomieszczeń pałacu:
a. sala mała z malowidłami na parterze (obecnie mała stołówka),
Prace dotyczą zakresu: tynków, dekoracji sztukatorskiej, polichromii i monochromii, stolarki drzwiowej, okiennic z obokniami oraz pieca kaflowego.
Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A. 174/1-3.
Wszelkie przeróbki instalacji elektrycznej, przeciwpożarowej oraz centralnego ogrzewania wymagają uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków. W przypadku konieczności wykonania tych prac należy sporządzić odpowiednią dokumentację - zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie prac konserwatorskich.
W przypadku konieczności przeprowadzenia badań stratygraficznych w celu ustalenia obecności dekoracji malarskiej, wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odpowiednich pozwoleń (o ile będą one wymagane) oraz pokrycia ewentualnych kosztów związanych z tymi badaniami.
UWAGA!
Załączona dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia zawiera szerszy zakres niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu określonego w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45262690-4 - Remont starych budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975225,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1955700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975225,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJA Krzysztof Gola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290135465
7.3.3) Ulica: Słaboszów 72
7.3.4) Miejscowość: Słaboszów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-218
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF GOLA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF GOLA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975225,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- Dostawa sprzętu medycznego
- "Dostawa produktów żywnościowych"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej Zakres: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych
- "Świadczenie usługi odwozu uczniów po zajęciach dodatkowych w ramach projektu."
- Dostawa żywienia zbiorowego
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.