eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów stacjonarnych jednostronnych oraz dwustronnych na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów stacjonarnych jednostronnych oraz dwustronnych na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W CHEŁMIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000712730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Wieniawskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bpchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpchelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów stacjonarnych jednostronnych oraz dwustronnych na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40db6473-3791-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084983/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa Regałów Archiwalnych Bibliotecznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40db6473-3791-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
https://bpchelm.bip.lubelskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”, „Formularze do komunikacji” oraz ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań na Platformie e-Zamówienia, klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.323.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Konstrukcja i technologia wykonania ścian bocznych regałów stacjonarnych jednostronnych oraz dwustronnych; Ściany boczne otwarte powinny być wykonane z blachy stalowej w konstrukcji słupkowej (profil zamknięty) z otworami do mocowania półek. Słupki (profile zamknięte) ścian bocznych powinny być o wymiarach nie mniejszych niż 32 mm x 40 mm. Otwory w słupkach ścian bocznych do mocowania półek powinny być wykonane w rozstawie nie mniejszym niż 20 mm. Na ścianach bocznych powinny być zamontowane przegrody wykonane z blachy stalowej w celu zabezpieczenia zbiorów przed przesuwaniem się ich na sąsiednie półki. Panel frontowy ścian bocznych (tylko krańcowych - na obu końcach regału) powinien być wykonany z jednolitej blachy stalowej mocowanej za pomocą specjalnych zaczepów w postaci haczyków. Konstrukcja i technologia wykonania ścian tylnych dla regałów stacjonarnych jednostronnych oraz ścian środkowych dla regałów stacjonarnych dwustronnych: Ściany tylne w regałach stacjonarnych jednostronnych powinny być wykonane w postaci stężeń krzyżowych. W celu zabezpieczenia zbiorów przed ich wypadaniem na drugą stronę regału tylna krawędź półki powinna być podgięta do góry. Stężenia krzyżowe montowane z tyłu półek. Ściany środkowe w regałach stacjonarnych dwustronnych powinny być wykonane w postaci stężeń krzyżowych uzupełnionych o listwy zabezpieczające zbiory przed ich przesunięciem na drugą stronę regału. Stężenia krzyżowe montowane po środku – pomiędzy rzędami półek. Nie dopuszcza się stosowania pełnych pleców w regałach. Konstrukcja i technologia wykonania półek: Półki regałów powinny być wykonane z blachy stalowej o grubości nie mniejszej niż 0,8 mm. Półki regałów powinny być trzykrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi oraz dwukrotnie gięte na swej krótszej krawędzi. Wysokość półki (wygięcie) powinno mieć 30 mm grubości. Wytrzymałość półek na obciążenie zbiorów powinna być nie mniejsza niż 80 kg/m.b. Półka wieńcząca może być przykręcona na stałe. Pozostałe półki powinny być mocowane do ścian bocznych za pomocą czterech specjalnych zaczepów w postaci haczyków. W tym celu półki powinny mieć wykonane odpowiednie wycięcia. Regulacja poziomu zawieszenia półek do ścian bocznych powinna być nie mniejsza niż 20 mm. Dolna półka (najniższa) powinna być zawieszona na wysokości 50 mm licząc o podłoża do dolnej krawędzi półki. Półki wieńczące powinny posiadać dodatkowy panel na opis zawartości regałów. Dodatkowe informacje techniczne: Regały oraz ich wszystkie elementy powinny być nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Wszystkie elementy metalowe powinny być wykonane bez jakichkolwiek ostrych krawędzi. Wszystkie elementy metalowe poza specjalnymi zaczepami (haczykami) powinny być malowane lakierem proszkowym odpornym na ścieranie. Specjalne zaczepy (haczyki) do półek i frontów ścian bocznych powinny być wykonane z jednego fragmentu stali wysokojakościowej ocynkowanej o grubości nie mniejszej niż 3 mm. Specjalne zaczepy (haczyki) nie mogą wystawać poza obrys półek oraz ścian bocznych regałów. Do części półek powinny być wykonane wolnostojące w kształcie litery L podpory do książek w kolorze RAL 7035 (popielaty) w ilości 720 sztuk. Ich wymiary to: (wysokość: 170mm, szerokość: 130mm, głębokość: 150mm). Ilość regałów zostanie podana w tabeli nr 1, 2 i 3. Kolor regałów oraz frontów ścian bocznych (krańcowych) zostanie podany w tabeli nr 1,2 i 3. Wymiary regałów zostaną podane w tabeli nr 1, 2 i 3. Ilość półek użytkowych regałów zostanie podana w tabeli nr 1, 2 i 3. Rozstaw między półkami zostanie podany w tabeli nr 1, 2 i 3. Regały stacjonarne jednostronne powinny być przytwierdzone do ściany kołkiem rozporowym o średnicy co najmniej 8mm i długości nie mniejszej niż 50mm. Rozstaw kołków dla regałów stacjonarnych jednostronnych opisany jest w tabeli nr 4. Ustawienie regałów w Bibliotece Pedagogicznej w Chełmie zostało zilustrowane na rysunkach Magazyn nr 1, Magazyn nr 2, Magazyn nr 3 będących załącznikiem nr 1a opisu przedmiotu zamówienia. Magazyny nr 1, 2 i 3 zostały dokładnie zwymiarowane - rysunki będące załącznikiem przedstawiają faktyczne wymiary, rozmieszczenie regałów oraz odstępy między nimi. Rysunki są wykonane w skali 1:50. Wykonawca może we własnym zakresie dokonać pomiarów magazynów. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następującą dokumentację dotyczącą regałów: Atest Higieniczny PZH, Deklarację Zgodności WE, Dokumentację potwierdzającą nośność półek. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Nie podlegają wykluczeniu. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zawrze umowę według projektowych postanowień umowy zawartych w SWZ z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zmiana do umowy może nastąpić w formie pisemnej aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w projektowych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Strona występująca o zmianę postanowienia umowy zobowiązana jest udokumentować zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowienia umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.454 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.