Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DACHU W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŻYDOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Henryka Dąbrowskiego w Żydowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001124974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żydowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 762 28 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-zydowo@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzydowo.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05f163ea-149d-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA DACHU W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŻYDOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f163ea-149d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00287302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej w Żydowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 320008,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261244 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem umowy określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza wraz z dokumentami wskazanymi poniżej::
a. Wielobranżowy projekt budowlany Remontu dachu Budynku Szkoły Podstawowej w Żydowie – bryła A:
Branża budowlana,
Branża elektryczna,
b. Wielobranżowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
Branża budowlana,
Branża elektryczna,
c. Przedmiar robót (materiał poglądowy)
Branża budowlana,
Branża elektryczna.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGDAN SIEMASZKO USŁUGI BUDOWLANE "BOG-DACH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280134108
7.3.3) Ulica: 28A
7.3.4) Miejscowość: Kiertyny Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGDAN SIEMASZKO USŁUGI BUDOWLANE "BOG-DACH"
jakie przetargi wygrała firma
BOGDAN SIEMASZKO USŁUGI BUDOWLANE "BOG-DACH"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Modernizacja drogi gminnej w Łabędniku
- "Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Bartoszycach"
- Świadczenie usług w ramach programu "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja - 2025 - pobyt dzienny.
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.