eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400

1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 72 049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bucwilo@uw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztyn-uw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f75a7f3-35b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067441/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1759064,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic oznaczonych jako odcinki S1 do S13 oraz S16 w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 wraz z robotami towarzyszącymi, tj. w szczególności:
1) rozbiórka nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej wraz z podbudowami oraz rozbiórka betonowych opasek,
2) wycinka drzew i krzewów,
3) usunięcie zewnętrznych warstw wykończeniowych ścian fundamentowych poniżej terenu,
4) skucie tynków w pomieszczeniach piwnicznych oraz wykonanie tynków renowacyjnych,
5) wykonanie izolacji ścian piwnic.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 7.1 – 7.3 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznikami nr 5.1 – 6.10 do SWZ.
4. Zakres robót objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wykraczający poza zakres wskazany w przedmiarach robót – załącznikach nr 7.1 – 7.3 do SWZ, nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i nie należy go wyceniać. Odcinki ścian nieujęte w przedmiarach robót załączonych do SWZ będą zlecane do realizacji w oddzielnych procedurach.
5. Dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Za produkty równoważne uważa się produkty spełniające wymagania określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 6.1 – 6.10 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uwzględnili w cenie oferty wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej produktami jednego producenta, tj. wszystkie materiały użyte do wykonania izolacji muszą pochodzić od producenta systemu izolacji wskazanego przez wykonawców w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ.
7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe i mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
10. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia charakteryzujące się szczególną uciążliwością dla pracowników oraz klientów Urzędu (prace o dużym natężeniu hałasu) muszą być wykonywane w godzinach 16:00 – 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń.
12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707232,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751103,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707232,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARBUD Tomasz Frenszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391201691

7.3.3) Ulica: Diamentowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-698

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707232,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.