eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach wodnych na terenie ZZ Kalisz"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach wodnych na terenie ZZ Kalisz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13873,Remont-budowli-na-ciekach-oraz-zbiornikach-wodnych-na-terenie-ZZ-Kalisz.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach wodnych na terenie ZZ Kalisz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfdd980-1f9d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.85 Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach na terenie ZZ Kalisz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.63.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253184,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251046,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – NW JAROCIN - Remont jazu 15-4 na rzece Lutynia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 1 budowli (jaz nr 15-4 w km 26+800 rzeki Lutyni).
Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren prac konserwacyjnych zgodnie z terminem umownym.
Wykonawca zobowiązany jest do ochrony istniejących znaków geodezyjnych – słupki graniczne, a w przypadku ich uszkodzenia do naprawy. Nieuzasadnione przejazdy po użytkach rolnych, graniczących z ciekami oraz budowlami i ewentualne wynikłe z tego szkody obciążają wykonawcę.
Wykonawca będzie podejmował niezbędne działania z zakresu ochrony środowiska. Zabrania się zanieczyszczania wód płynących i gruntowych oraz gleby rozlanym paliwem lub olejami oraz płynami chłodzącymi wydobywającymi się z układów sprzętu używanego do wykonania prac.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. Na obiekcie powinny pracować, w bliskiej odległości min. 2 osoby.
Nie zachodzi potrzeba opracowania projektu organizacji ruchu drogowego w obrębie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część 2 – NW KALISZ - Prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na rzece Struga Kraszewicka w km 4+180, 9+274, 9+654, 9+835
Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe budowli piętrzących ( Stopień w km 4+180; Przepust z zastawką mechaniczną w km 9+274, 9+654, 9+835) poprzez naprawę konstrukcji betonowych na rzece Struga Kraszewicka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 53997,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – NW KALISZ - Prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na zastawce w km 16+690 rzeki Pokrzywnicy
Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na zastawce w km 16+690 rzeki Pokrzywnicy.
Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren prac konserwacyjnych zgodnie z terminem umownym.
Wykonawca zobowiązany jest do ochrony istniejących znaków geodezyjnych – słupki graniczne, a w przypadku ich uszkodzenia do naprawy. Nieuzasadnione przejazdy po użytkach rolnych, graniczących z ciekami oraz budowlami i ewentualne wynikłe z tego szkody obciążają wykonawcę.
Wykonawca będzie podejmował niezbędne działania z zakresu ochrony środowiska. Zabrania się zanieczyszczania wód płynących i gruntowych oraz gleby rozlanym paliwem lub olejami oraz płynami chłodzącymi wydobywającymi się z układów sprzętu używanego do wykonania prac.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. Na obiekcie powinny pracować, w bliskiej odległości min. 2 osoby.
Nie zachodzi potrzeba opracowania projektu organizacji ruchu drogowego w obrębie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 27823,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – NW KALISZ - Remont wynikający z ustaleń oceny 5-cio letniej stanu technicznego zbiornika wodnego Murowaniec
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elementów zapory ziemnej zbiornika wodnego Murowaniec wynikających z kontroli okresowej pięcioletniej stanu technicznego, bezpieczeństwa i przydatności do użytkowania zbiornika wodnego Murowaniec zlokalizowanego na terenie Nadzoru Wodnego w Kaliszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 47274,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - NW Pleszew - Prace remontowe wynikające z zaleceń przeglądu 5- cio letniego na zbiorniku wodnym Gołuchów
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wynikających z zaleceń przeglądu 5- cio letniego na zbiorniku wodnym Gołuchów zlokalizowanym na cieku Trzemna (Ciemna) w km 5+540 (zapora) oraz na zbiorniku ekologicznym zlokalizowanym powyżej zbiornika wodnego w km od 8+585 do km 8+830 cieku Trzemna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264740,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264740,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264740,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26474010 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138204,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138204,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138204,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138204,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80402,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80402,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80402,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80402,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu przetargowym zakresie cz. 4 do terminu złożenia ofert tj. do 08.09.2022r., do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87418,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUHT KAR-BET Karol Szafran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650014702

7.3.4) Miejscowość: Lisiec Wielki

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.