Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2023/BZP 00125278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach wodnych na terenie ZZ Kalisz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13873,Remont-budowli-na-ciekach-oraz-zbiornikach-wodnych-na-terenie-ZZ-Kalisz.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach wodnych na terenie ZZ Kalisz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfdd980-1f9d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.85 Remont budowli na ciekach oraz zbiornikach na terenie ZZ Kalisz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.63.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253184,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251046,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – NW JAROCIN - Remont jazu 15-4 na rzece LutyniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 1 budowli (jaz nr 15-4 w km 26+800 rzeki Lutyni).
Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren prac konserwacyjnych zgodnie z terminem umownym.
Wykonawca zobowiązany jest do ochrony istniejących znaków geodezyjnych – słupki graniczne, a w przypadku ich uszkodzenia do naprawy. Nieuzasadnione przejazdy po użytkach rolnych, graniczących z ciekami oraz budowlami i ewentualne wynikłe z tego szkody obciążają wykonawcę.
Wykonawca będzie podejmował niezbędne działania z zakresu ochrony środowiska. Zabrania się zanieczyszczania wód płynących i gruntowych oraz gleby rozlanym paliwem lub olejami oraz płynami chłodzącymi wydobywającymi się z układów sprzętu używanego do wykonania prac.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. Na obiekcie powinny pracować, w bliskiej odległości min. 2 osoby.
Nie zachodzi potrzeba opracowania projektu organizacji ruchu drogowego w obrębie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część 2 – NW KALISZ - Prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na rzece Struga Kraszewicka w km 4+180, 9+274, 9+654, 9+835Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe budowli piętrzących ( Stopień w km 4+180; Przepust z zastawką mechaniczną w km 9+274, 9+654, 9+835) poprzez naprawę konstrukcji betonowych na rzece Struga Kraszewicka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 53997,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – NW KALISZ - Prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na zastawce w km 16+690 rzeki PokrzywnicyPrzedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe budowli piętrzących poprzez naprawę konstrukcji betonowych na zastawce w km 16+690 rzeki Pokrzywnicy.
Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren prac konserwacyjnych zgodnie z terminem umownym.
Wykonawca zobowiązany jest do ochrony istniejących znaków geodezyjnych – słupki graniczne, a w przypadku ich uszkodzenia do naprawy. Nieuzasadnione przejazdy po użytkach rolnych, graniczących z ciekami oraz budowlami i ewentualne wynikłe z tego szkody obciążają wykonawcę.
Wykonawca będzie podejmował niezbędne działania z zakresu ochrony środowiska. Zabrania się zanieczyszczania wód płynących i gruntowych oraz gleby rozlanym paliwem lub olejami oraz płynami chłodzącymi wydobywającymi się z układów sprzętu używanego do wykonania prac.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. Na obiekcie powinny pracować, w bliskiej odległości min. 2 osoby.
Nie zachodzi potrzeba opracowania projektu organizacji ruchu drogowego w obrębie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 27823,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – NW KALISZ - Remont wynikający z ustaleń oceny 5-cio letniej stanu technicznego zbiornika wodnego MurowaniecPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elementów zapory ziemnej zbiornika wodnego Murowaniec wynikających z kontroli okresowej pięcioletniej stanu technicznego, bezpieczeństwa i przydatności do użytkowania zbiornika wodnego Murowaniec zlokalizowanego na terenie Nadzoru Wodnego w Kaliszu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 47274,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - NW Pleszew - Prace remontowe wynikające z zaleceń przeglądu 5- cio letniego na zbiorniku wodnym GołuchówPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wynikających z zaleceń przeglądu 5- cio letniego na zbiorniku wodnym Gołuchów zlokalizowanym na cieku Trzemna (Ciemna) w km 5+540 (zapora) oraz na zbiorniku ekologicznym zlokalizowanym powyżej zbiornika wodnego w km od 8+585 do km 8+830 cieku Trzemna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264740,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264740,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264740,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26474010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138204,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138204,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138204,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138204,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80402,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80402,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80402,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Las Serwis Handel i Usługi Andrzej Piętowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80402,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu przetargowym zakresie cz. 4 do terminu złożenia ofert tj. do 08.09.2022r., do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87418,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUHT KAR-BET Karol Szafran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650014702
7.3.4) Miejscowość: Lisiec Wielki
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.