eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów £ódzkiModernizacja i remont p³ywalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim przy ulicy Kiliñskiego 75A



Og³oszenie z dnia 2024-07-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont p³ywalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim przy ulicy Kiliñskiego 75A

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101405724

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kiliñskiego 75A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konstantynów £ódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 19 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@csir.konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://csir.konstantynow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/921161

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont p³ywalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim przy ulicy Kiliñskiego 75A

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55fd017d-03ab-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390288

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00259886/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja i remont p³ywalni miejskiej w Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00303729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CSiR.260.2.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i remont p³ywalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim przy ulicy Kiliñskiego 75A, gmina Konstantynów £ódzki, powiat pabianicki.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególno¶ci:
- wykonanie robót przygotowawczych, wygrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie obszaru prac oraz istniej±cych instalacji i wyposa¿enia obiektu, zapewnienie zaplecza socjalnego dla pracowników budowlanych,
- demonta¿ istniej±cych ¶cian HPL przebieralni, szafek metalowych typu „L” w szatniach na parterze i na antresoli, ³awek mocowanych do ¶ciany przy szafkach,
- demonta¿ armatury sanitarnej przeznaczonej do wymiany,
- skucie istniej±cych p³ytek pod³ogowych, kleju, warstw hydroizolacyjnych, lokalne p³ytkie wykucia wylewki pod³ogowej,
- wywóz, utylizacjê gruzu i odpadów budowlanych
- zagruntowanie istniej±cych posadzek – dedykowanym gruntem do pod³o¿y cementowych,
- wymianê wpustów pod³ogowych w posadzkach,
- wyrównanie i wykonanie warstw spadkowych posadzek,
- wykonanie hydroizolacji posadzek,
- wymianê poziomych odcinków kanalizacji sanitarnej pod wpustami pod³ogowymi,
- monta¿ stela¿y ustêpowych,
- modernizacjê instalacji wody i kanalizacji dla potrzeb nowych umywalek i ustêpów,
- wykonanie zabudowy nowych stela¿y ustêpowych,
- wykonanie nowego wykoñczenia pod³óg, zabudów ustêpowych i lokalnie coko³ów z p³ytek ceramicznych na kleju uelastycznionym,
- wykonanie fugowania p³ytek ceramicznych,
- dostawê i monta¿ nowej armatury sanitarnej,
- wykonanie silikonowania po³±czeñ ¶cian z posadzk±, wpustów, przej¶æ instalacji przez przegrody, nowej armatury sanitarnej,
- wykonanie prac odtworzeniowych i wykoñczeniowych,
- wykonanie prób szczelno¶ci instalacji sanitarnych zgodnie z norm± (zakoñczonych protoko³em),
- porz±dkowanie terenu po zakoñczonych robotach budowlanych.
3. Projektowane rozwi±zania w zakresie:
- dostawy i monta¿u nowych zabudów przebieralni,
- dostawy i monta¿u nowych szafek szatniowych na parterze i na antresoli oraz ³awek podszafkowych wisz±cych na stela¿u,
- przystosowania nowych szafek pod nowe zamki,
- dostawy, monta¿u, programowania i uruchomienia nowych bateryjnych zamków szafkowych do projektowanych szafek w systemie kompatybilnym z istniej±cym systemem szafkowym w obiekcie
s± objête odrêbnym zamówieniem i nie wchodz± w zakres rzeczowy niniejszego przedmiotu zamówienia.
W zwi±zku z powy¿szym nie nale¿y ujmowaæ ich wykonania w cenie rycza³towej oferty.
4. Szczegó³owy zakres prac oraz sposób ich wykonania okre¶la dokumentacja projektowa oraz Szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ, z uwzglêdnieniem zapisów pkt 3 powy¿ej oraz wyja¶nieñ i zmian dokonanych przez Zamawiaj±cego w czasie trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – je¿eli mia³y miejsce.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter rycza³tu, który stanowi ekwiwalent ¶wiadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4 oraz w STWiORB.
6. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, ¿e w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej lub w STWiORB – Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacj± projektow± lub STWiORB w ramach wynagrodzenia rycza³towego, nawet je¿eli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie zosta³ ujêty w przedmiarze robót.
Uwaga: Przedmiar dotycz±cy Modernizacji i remontu p³ywalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim przy ulicy Kiliñskiego 75A nale¿y rozpatrywaæ wy³±cznie w zakresie dzia³ów 1-4 (bez dzia³u 5 „Dostawa i monta¿ zabudowy przebieralni” oraz dzia³u 6 „Szafki szatniowe”).
7. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materia³y bêd± zgodne z dokumentacj± projektow± i STWiORB. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± projektow± lub STWiORB i wp³ynie to na niezadowalaj±c± jako¶æ robót budowlanych, to takie materia³y zostan± zast±pione innymi, a elementy wykonane bêd± rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
8. Przedmiot umowy nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, STWiORB oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sztuk± budowlan±, wiedz± techniczn±, zawart± z Zamawiaj±cym umow±, uzgodnieniami z Zamawiaj±cym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
9. Wymagania dotycz±ce dostêpno¶ci.
Projekt techniczny przewiduje wymianê armatury sanitarnej oraz uchwytów w toaletach dla osób niepe³nosprawnych.
10. Gwarancja.
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y/urz±dzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które bêdzie oceniane zgodnie z Rozdzia³em XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y/urz±dzenia na okres 48 miesiêcy (4 lat), licz±c od dnia koñcowego odbioru robót.
11. Rozwi±zania równowa¿ne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, Zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 429270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 443330,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KEMADA sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826835

7.3.3) Ulica: ul. £±kowa 3/5

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-562

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 429270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-14

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e projekt „Modernizacja i remont P³ywalni Miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie £ódzkim” jest wspó³finansowany ze ¶rodków darowizny otrzymanej od Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej, zgodnie z Umow± darowizny Nr 7/S-K-L/2023 z dnia 30.10.2023 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.