Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00402248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00473781/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku WSPR SPZOZ w Łomży Filii w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19
1.4.2.) Miejscowość: Łomża
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390295
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00373133/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3a do SWZ;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XIII SWZ, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika).
3. Wybrany Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu:
1) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXXI SWZ;
2) kserokopie uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, potwierdzone za zgodność z oryginałem wraz ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB),
3) kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w formie wydruków z programów kosztorysowych oraz na płycie CD w formie elektronicznej;
4) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;
5) wskaże osoby do reprezentacji w umowie;
6) wskaże osoby uprawnione do utrzymywania bieżących kontaktów;
7) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcjum).
4. Zgodnie z treścią art. 95 ust. 1 ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, pracowników budowlanych bezpośrednio zatrudnionych w branży ogólnobudowlanej przy wykonywaniu robót budowlano-montażowych na czas wykonywania tych robót, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ oraz w rozdziale XXVIII ust. 2 SWZ.
W odniesieniu do osób wymienionych w ust. 1, zamawiający wymaga udokumentowania przez wykonawcę, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, faktu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, poprzez przedłożenie zamawiającemu:
1) oświadczeń zatrudnionych pracowników,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników lub innych dokumentów,
– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imion i nazwisk zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umowy o pracę, rodzajów ich umów o pracę i zakresów obowiązków tych pracowników,
4) dokumentów potwierdzających zgłoszenie ww. pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń tych pracowników z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Po zmianie:
1. Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3a do SWZ;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XIII SWZ, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika).
3. Wybrany Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu:
1) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXXI SWZ;
2) kserokopie uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, potwierdzone za zgodność z oryginałem wraz ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB),
3) kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w formie wydruków z programów kosztorysowych oraz na płycie CD w formie elektronicznej;
4) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;
5) wskaże osoby do reprezentacji w umowie;
6) wskaże osoby uprawnione do utrzymywania bieżących kontaktów;
7) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcjum).
4. Zgodnie z treścią art. 95 ust. 1 ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, min. 2 (dwóch) pracowników budowlanych bezpośrednio zatrudnionych w branży ogólnobudowlanej przy wykonywaniu robót budowlano-montażowych na czas wykonywania tych robót, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ oraz w rozdziale XXVIII ust. 2 SWZ.
W odniesieniu do osób wymienionych w ust. 1, zamawiający wymaga udokumentowania przez wykonawcę, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, faktu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, poprzez przedłożenie zamawiającemu:
1) oświadczeń zatrudnionych pracowników,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników lub innych dokumentów,
– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imion i nazwisk zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umowy o pracę, rodzajów ich umów o pracę i zakresów obowiązków tych pracowników,
4) dokumentów potwierdzających zgłoszenie ww. pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń tych pracowników z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-17 10:00
Po zmianie:
2022-10-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-17 10:15
Po zmianie:
2022-10-26 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-10
Po zmianie:
2022-11-22
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- Dostawa jednoporcjowego miksu tłuszczowego do smarowania pieczywa dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łomży od 01-01-2025 do 30-04-2025
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.