eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowice › Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Nielubia 71, Gmina ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2024-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Nielubia 71, Gmina ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯UKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯UKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Nielubia 71, Gmina ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a53721c-3790-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390312

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036056/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Nielubia 71, Gmina ¯ukowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie objête dofinansowaniem w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027 Priorytet 2 Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku Dzia³anie 2.1.Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych Typ 2.1 A – kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych (Województwo Dolno¶l±skie) Nabór nr: FEDS.02.01-IZ.00-042/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy RGNiO¦.271.5.2024.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie.
Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¯ukowice, ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice, kontakt: tel. 076 831 42 41, email: gmina@zukowice.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¯ukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iodo@zukowice.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGNiO¦.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Nielubia 71, Gmina ¯ukowice”.
Przedmiot opracowania obejmuje g³ównie:
- docieplanie w systemie ETICS ¶cian budynku - elewacja pó³nocna i zachodnia oraz ganki do 12 m;
- docieplenie stropu nad piêtrem i sal± g³ówn±;
- zmianê ¼ród³a ogrzewania z pieca na paliwo sta³e na pompê ciep³a wraz z modernizacj± wewnêtrznych instalacji sanitarnych (c.o. i wod-kan);
- monta¿ instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z modernizacj± wewnêtrznej instalacji elektrycznej;
- wymianê stolarki okiennej i drzwiowej.
W ramach zadania zaplanowano równie¿ remont balkonu, schodów zewnêtrznych przy wej¶ciach do budynku (roboty ziemne i budowlane; ok³adzina z kamienia, tynk, balustrady) oraz wymianê opraw o¶wietlenia.
WA¯NE: Roboty zwi±zane z wymian± ogrzewania nale¿y uwzglêdniæ poza sezonem grzewczym tj. po 15.04.2025 r.
UWAGA:
1. Prace termomodernizacyjne musz± byæ wykonane z uwzglêdnieniem zachowania trwa³ych warunków siedliskowych dla ptaków i/lub nietoperzy zamieszkuj±cych dany obiekt.
Przed przyst±pieniem do prac nale¿y we wspó³pracy ze specjalist± ornitologiem i chiropterologiem dokonaæ przegl±du budynku pod k±tem wystêpowania miejsc gniazdowania i schronieñ zwierz±t (ptaków i nietoperzy).
W przypadku potwierdzenia ich obecno¶ci prace nale¿y prowadziæ w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów. Ponadto w przypadku, gdy konieczne bêdzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a tak¿e miejsc rozrodu nietoperzy, nale¿y uzyskaæ stosowane zezwolenie na czynno¶ci zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierz±t.
2. Prace na elewacjach prowadziæ pod nadzorem dyplomowanego konserwatora zabytków, przestrzegaj±c zaleceñ zawartych w badaniach konserwatorskich elewacji.
Elewacjê po³udniow± i wschodni± nale¿y poddaæ dzia³aniom prowadz±cym do odtworzenia historycznej kompozycji architektonicznej, a detal architektoniczny pracom konserwatorsko-restauratorskim.

Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania z nale¿yt± staranno¶ci± wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowi±ce integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± wy³±cznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem wykonawczym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót.
3. Wykonanie prac musi byæ zgodne z za³±czon± dokumentacj± oraz przedmiarami.
4. Po zakoñczeniu prac nale¿y wykonaæ i przed³o¿yæ pe³n± inwentaryzacjê powykonawcz±.
5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót nale¿y wyst±piæ do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie.
6. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie podaj± w sposób szczegó³owy technologii wykonywania robót lub wykonania okre¶lonego elementu przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ nie precyzuj± dostatecznie rodzaju i standardu materia³ów, Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do zamawiaj±cego o wyja¶nienie.
7. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do zapoznania siê z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
8. Wykonawca bêdzie obowi±zany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materia³ów Zamawiaj±cemu.
9. UWAGA: nale¿y zwróciæ uwagê, ¿e w ramach przedmiotu umowy wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ ca³o¶æ dokumentacji powykonawczej i odbiorowej. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê zakoñczenie robót budowlanych odpowiednio wcze¶niej, aby móc skompletowaæ wszystkie dokumenty do odbioru i w terminie zawiadomiæ zamawiaj±cego.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania ramowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót z podzia³em na p³atno¶ci i jego aktualizacji na ka¿de polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego. Pierwszy harmonogram szczegó³owy do akceptacji Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego nale¿y przekazaæ niezw³ocznie (najpó¼niej w terminie do 7 dni przed podpisaniem umowy).
Harmonogram rzeczowo – finansowy robót powinien uwzglêdniæ w szczególno¶ci:
1) terminy przejêcia placu budowy oraz terminy planowanego odbioru tych robót; kolejno¶æ, w jakiej Wykonawca zamierza prowadziæ roboty budowlane stanowi±ce przedmiot Umowy z podzia³em na p³atno¶ci; termin wykonania; daty rozpoczêcia i zakoñczenia robót sk³adaj±cych siê na przedmiot umowy; warto¶ci poszczególnych elementów robót realizowanych w danym miesi±cu. Elementy robót oraz warto¶æ poszczególnych elementów harmonogramu finansowo – rzeczowego nale¿y okre¶liæ w oparciu o elementy robót i ich ceny zawarte w kosztorysach ofertowych.
2) Dopuszcza siê p³atno¶ci czê¶ciowe.
11. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2.000.000,00 z³.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który:
a) wyka¿e siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj.:
- wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone co najmniej 2 zamówienia w zakresie rozbudowy b±d¼ przebudowy b±d¼ budowy obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³ ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci. W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej – równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
b) wyka¿e, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia minimum:
- 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 725 ze zm.) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót.
- 1 osoba na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 725 ze zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót.
- 1 osoba na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 725 ze zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi, z do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika robót lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA:. W ka¿dym przypadku pod pojêciem obiektu u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek s³u¿±cy celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawieraj±cej powy¿ej okre¶lone funkcje.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym POTWIERDZAJ¡CE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA (za³±cznik nr 4).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ, (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ).
3. Op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. wzoru stanowi±cego do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4. Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¶li dotyczy).
5. Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/podpisuj±cych ofertê i o¶wiadczenia (je¿eli uprawnienie tej/tych osoby/osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± wobec ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) Zmiany Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w nastêpuj±cych przypadkach:
a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych,
b) w przypadku rezygnacji z pe³nionej funkcji,
c) nie wywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o to wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±,
e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie,
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego.
3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
5) Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, lub dodatkowych.
6) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.
7) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej,
c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
8) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SWZ i ofercie Wykonawcy.
9) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji.
10) W przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
11) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2024 r., poz.340).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przy u¿yciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.