eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiDostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101405724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 75A

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 19 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@csir.konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csir.konstantynow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/929521

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-847dfd64-1687-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259886/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Ł. przy ul. Kilińskiego 75A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CSiR.260.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania, zwanego dalej „wyposażeniem” w ramach zadania „Modernizacja i remont pływalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Kilińskiego 75A”, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:
2.1. dostawę i montaż nowych zabudów przebieralni,
2.2. dostawę i montaż nowych szafek szatniowych na parterze i na antresoli oraz ławek podszafkowych wiszących na stelażu,
2.3. przystosowanie nowych szafek pod nowe zamki,
2.4. dostawę, montaż, programowanie i uruchomienie nowych bateryjnych zamków szafkowych do projektowanych szafek w systemie kompatybilnym z istniejącym systemem szafkowym w obiekcie
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu w ramach wyposażenia urządzeń fabrycznie nowych, nieużywanych, gotowych do użytkowania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
5. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 7 do SWZ – Wzorze umowy.
6. Rozwiązania równoważne.
6.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazał w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej wyposażenie o parametrach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych od parametrów wyposażenia określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w OPZ, w tym w szczególności w zakresie kompatybilności z istniejącym systemem szafkowym w obiekcie.
6.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Proponowane wyposażenie musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
6.3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania innego producenta charakteryzujące się parametrami technicznymi, funkcjonalnością i właściwościami nie gorszymi od wymaganych.
6.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449351,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KEMADA sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826835

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 3/5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-562

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PPHU JASAL Jan Salomon, ul. Warszawska, nr 75, 95-200 Pabianice - dostawa i montaż szafek.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-14

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że projekt „Modernizacja i remont Pływalni Miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim” jest współfinansowany ze środków darowizny otrzymanej od Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej, zgodnie z Umową darowizny Nr 7/S-K-L/2023 z dnia 30.10.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.