Og³oszenie z dnia 2022-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00397028/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00440486/01 - Wynik z dnia 2022-11-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DF.26.1.2022 - Zakup samochodu osobowego typu pickup dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Namys³owie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W NAMYS£OWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531420998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Dubois 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piw.namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.piw.namyslow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DF.26.1.2022 - Zakup samochodu osobowego typu pickup dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Namys³owie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-776f413a-4a67-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00390336
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00385474/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa samochodu osobowego typu pick-up
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6754533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/675453
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w Rozdziale I pkt 12 SWZ. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿ adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniono SWZ oraz na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem przetargowym oraz za po¶rednictwem której odbywa siê komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±: https://platformazakupowa.pl/transakcja/675453
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Namys³owie, ul. Dubois 3, 46-100 Namys³ów.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Namys³owie jest p. Wojciech Olender, tel. 77 544 96 11, e-mail: iod@piw.namyslow.pl
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, ¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DF.26.1.2022 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danycxh osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF.26.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu osobowego typu pickup – 1 szt. – dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Namys³owie.
2. Opis przedmiotu zamówienia zosta³ ujêty w za³±czniku nr 1.1. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: trzydziestu sze¶ciu [ 36 ] miesiêcy gwarancji.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.4.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie mo¿e uwzglêdniæ d³u¿szy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie d³u¿szy ni¿ sze¶ædziesi±t [ 60 ] miesiêcy; pkt. 19.9-19.13 SWZ stosuje siê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium:
Dodatkowy komplet kó³ z oponami zimowymi + Liczba punktów w kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy komplet kó³ z oponami zimowymi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy na podstawie §3 Rozporz±dzenia , bêdzie ¿±da³ dostarczenia:
O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Do oferty nale¿y za³±czyæ:- Specyfikacjê techniczn± przedmiotu zamówienia opart± na Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1.1 do SWZ.
Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ w/w za³±cznik poprzez podanie m.in. szczegó³owych parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odnosz±cych siê do wymagañ Zamawiaj±cego) w kolumnie PARAMETRY OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCÊ.
Je¿eli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy podaje warto¶ci minimalne, maksymalne lub zakres, Wykonawca jest zobowi±zany podaæ konkretne warto¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK” lub nieokre¶lenia jednoznacznych, konkretnych parametrów.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowego ¶rodka dowodowego lub z³o¿ony przedmiotowy ¶rodek dowodowy bêdzie niekompletny, Zamawiaj±cy przewiduje wezwanie Wykonawcy do jego z³o¿enia lub uzupe³nienia lub wyja¶nienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia opart± na Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1.1 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w terminie sk³adania ofert - ZAWARTO¦Æ OFERTY:1. Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej [CEiDG] lub innego w³a¶ciwego rejestru - celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pe³nomocnictwo* dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów za³±czonych do oferty.
* Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – zgodnie z pkt. 8 SWZ.
Ponadto w sytuacji, w której Wykonawc± s± podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia dostarczaj± - je¿eli dotyczy:
6. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2. SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ).
7. Pe³nomocnictwo** dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postêpowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty, Rozdzia³ I pkt. 7.3 SWZ stosuje siê)
** Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 6.1. SWZ, sk³adane zgodnie z za³±cznikiem nr 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany do umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ szczegó³owo opisany w projekcie umowy. Projekt umowy, w tym ewentualne tre¶ci dotycz±ce zmian do umowy, stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/675453
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu: na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy).Zamawiaj±cy nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ z postêpowania Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: trzydzie¶ci sze¶æ [ 36 ] miesiêcy gwarancji.
5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie mo¿e uwzglêdniæ d³u¿szy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie d³u¿szy ni¿ sze¶ædziesi±t [ 60 ] miesiêcy; pkt. 19.9-19.13 SWZ stosuje siê.
6. Zgodnie z tre¶ci± art. 310 ustawy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z NAMYS£OWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namys³ów - etap 2 w ramach zadañ: czê¶æ 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, czê¶æ 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bie¿±ce utrzymanie porz±dku na gminnych terenach zielonych w so³ectwie czê¶æ 1) Jastrzêbie czê¶æ 2) Woskowice Ma³e w ramach zadania pn. "Utrzymanie porz±dku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namys³owie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namys³ów - etap I w ramach zadañ: czê¶æ 1: Budowa si³owni zewnêtrznej w G³uszynie - etap II, czê¶æ 2: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej w Ig³owicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniaj±cych i aktywuj±cych w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Namys³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Wynajem d³ugoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napêdzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Kielcach"
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepe³nosprawnych wychowanków placówek opiekuñczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Zakup samochodów s³u¿bowych dla III Oddzia³u ZUS w Warszawie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napêdzie hybrydowym dla OT KOWR w £odzi
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.