Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2023/BZP 00197387/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10f9456c-291f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego w miejscowości Jabłonka zadanie realizowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3256639,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część I „Przebudowa drogi gminnej – ul. Pogranicza – K360671 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Pogranicza w miejscowości Jabłonka o długości 186 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy (na poszerzeniach) i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wyrównawcza + siatka przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11 cm, i szerokości 4,50-7,20 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego
Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 4,50 -7,20 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 186 mb
3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 833657,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część II „Przebudowa drogi gminnej – ul. Łąkowa – K360676 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowej o długości 751 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie stabilizacji cementem i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi wraz z wykonaniem stabilizacji cementem dla uzyskania dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego
Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00 m,
3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 884645,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część III „Przebudowa drogi gminnej – ul. Długa – K360669 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Długiej o długości 863 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie stabilizacji cementem i nawierzchni asfaltowej jezdni wraz z remontem elementów odwodnienia drogi tj. oczyszczenie rowów, ścianki czołowe wlotów do istniejących przepustów, elementy przepustów
c) wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
d) wzmocnienie i poszerzenie podbudowy drogi wraz z wykonaniem stabilizacji cementem dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
e) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
f) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 - 3,50 m
g) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego
Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00 - 3,50 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 863 mb
3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1074749,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka” - zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Część IV „Przebudowa drogi gminnej – ul. Galasowa – K360685 w ramach zadania „Przebudowa dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury zaplecza turystycznego - ul. Pogranicza, ul. Łąkowa, ul. Długa, ul. Galasowa w miejscowości Jabłonka””
a) przebudowa drogi gminnej ul. Galasowej o długości 732 m
b) przebudowa konstrukcji podbudowy poprzez wykonanie poszerzeń i wyrównania istniejącej podbudowy i wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni oraz tłuczniowej
c) wyrównanie istniejącej podbudowy na odcinku 0+000 – 0+320 oraz wykonanie poszerzeń o pełnej konstrukcji dla uzyskania korpusu pod projektowaną jezdnię z poboczami
d) wykonanie kanału technologicznego (typ KTu1) ze studzienkami (typ SKR-1)
e) wykonanie nawierzchni asfaltowej – warstwa wiążąca i ścieralna łącznie 11cm i szerokości 3,00 - 3,50 m
f) usypanie poboczy 2*0,75 m z kruszywa łamanego
g) na odcinku od km 0+320 - 0+732 wykonanie pełnej konstrukcji podbudowy wraz z nawierzchnia tłuczniową wraz z poboczami o jednolitej konstrukcji nawierzchni szerokość całkowita 4,50 m
Szerokość przebudowywanej jezdni zmienna od 3,00-4,50 m, długość sumaryczna przebudowywanego odcinka wynosi 732 mb
3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót (przedmiar wraz z dokumentacją oraz SST stanowi podstawę do sporządzenia wyceny oferty)
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 463585,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223709,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1543798,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223709,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223709,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1081667,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090411,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1081667,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1081667,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1332973,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1337095,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1332973,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1332973,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721830,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770541,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721830,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o. o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.3) Ulica: Kamienica 1000
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721830,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jabłonka
- Dostawa piasku.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: pn.: Modernizacja drogi o nr ew. 2106/2 w Orawce
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.