eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/904540

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f91601-e767-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa żłobka w Rawiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

17. Projekt jest współfinansowany z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz z załącznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prac polegających na robotach ziemnych, konstrukcyjnych, dachowych, instalacyjnych, elektrycznych wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu. w szczególności:

1) Branża budowlana:
a) Roboty ziemne
-roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
-betonowanie konstrukcji
-betonowanie zbrojenie
-tynkowanie
-okładziny z płyt gipsowo-kartonowych
-wykonanie pokryć dachowych
-pokrywanie podłóg i ścian
-roboty malarskie
-bezspoinowy system ocieplania ścian
-roboty hydroizolacyjne
-roboty murarskie
-montaż drzwi i okien
-instalowanie wyrobów metalowych
-instalowanie mebli ulicznych
-montaż sufitów podwieszanych
-wznoszenie ogrodzeń
-elementy żelbetowe prefabrykowane
-korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
-warstwy odcinające z geowłókniny
-podbudowa z mieszanki niezwiązanej
-podbudowa z betonu cementowego
-nawierzchnia z kostki brukowej
-oznakowanie poziome
-oznakowanie pionowe
-krawężniki betonowe
-obrzeża chodnikowe
-roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
-roboty w zakresie budowy zadaszenia tarasowego

b) prac elektrycznych
-instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych
-instalacja odgromowa
-rozdzielnice elektryczne niskiego napięcia
-przeciwpożarowy wyłącznik prądu
-wewnętrzne linie zasilające WZL
-trasy kablowe silnoprądowe i niskoprądowe
-ochrona przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa
-instalacja PV
-instalacja oświetlenia ogólnego
-instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
-instalacja oświetlenia zewnętrznego
-instalacja gniazd wtykowych ogólnych i komputerowych
-instalacja systemu fotowoltaicznego
-instalacja systemu LAN
-instalacja systemu telefonicznego
-instalacja systemu CCTV
-instalacja systemu zarządzania energią

c) W zakresie prac sanitarnych
-instalacja wody zimnej,ciepłej i cyrkulacji
-instalacja wody ppoż/instalację hydrantową
-instalacje grzewcze
-pompa ciepła
-montaż armatury
-wykonanie instalacji hydrantowej
-instalacja kanalizacji sanitarnej
-instalacja kanalizacji deszczowej
-instalacja centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła
-instalacja chłodzenia
-instalacja wentylacji mechanicznej

2) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branży),
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi.
stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (etapu 1) określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie.

5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz
z załącznikami oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

6. Wykonawca przy realizacji robót, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, zobowiązany będzie również do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej,
3) uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (dla wykonanego zakresu inwestycji)
4) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
5) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania,
6) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz. (do zdania Zamawiającemu), jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym (jeśli będzie taka potrzeba),
7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
8) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
9) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
10) ustanowienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje i uprawnienia,
11) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
13) utrzymania terenu objętego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
14) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu objętego zamówieniem do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót,
15) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy),
16) ustanowienia kierownika budowy, posiadającego odpowiednie i wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia i kwalifikacje. Ustanowiony kierownik budowy zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach organizowanych przez zamawiającego, odbywających się we wcześniej uzgodnionych terminach,
17) prowadzenia dziennika budowy.

7. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z obiektem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panem Michałem Handke. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

8. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowa i SWZ,
2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) Przedmiary robót / kosztorysy,
5) Oferta Wykonawcy.
Uwaga: w sytuacji rozbieżności zapisów w ww. dokumentach ostateczne rozwiązania muszą być korzystne dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3920727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8527808,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3920727 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MProjekt Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972323107

7.3.3) Ulica: Kosmonautów 2a/1

7.3.4) Miejscowość: LESZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3920727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-05 do 2025-07-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.