eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie Usługi Utrzymania PUE.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie Usługi Utrzymania PUE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Łączność

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie Usługi Utrzymania PUE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca27dc5e-3481-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00279448/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Świadczenie usługi wsparcia systemu Platforma Usług Elektronicznych Urzędu Komunikacji Elektronicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca27dc5e-3481-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:
a) Portalu e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub
b) Poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
Wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem zamieszczane będą na stronie Zamawiającego tj. https://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/ oraz na portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi Utrzymania Systemu PUE.
2. Usługa Utrzymania Systemu PUE obejmuje:
- wsparcie i aktualizację (świadczone w ramach opłaty miesięcznej),
- prace dodatkowe w liczbie 1100 roboczogodzin.
Prawo opcji: prace dodatkowe w Systemie PUE w liczbie do 220 roboczogodzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji obejmuje prace dodatkowe w Systemie PUE w liczbie do 220 roboczogodzin.
Prawo opcji – świadczenie fakultatywne (wg decyzji Zamawiającego) dodatkowych Usług Utrzymania lub Rozwoju Systemu zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Warunków Zamówienia stanowiącej podstawę do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Prace dodatkowe w Prawie Opcji będą realizowane po wyczerpaniu liczby roboczogodzin Prac Dodatkowych, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy, zleconych również przez upływem 31.12.2024 r. lub do wyczerpania liczby roboczogodzin Prac dodatkowych w Prawie Opcji maksymalnie w terminie do 30.06. 2025 roku.
O skorzystaniu z Prawa opcji w zakresie Prac dodatkowych Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie najpóźniej w terminie 30 Dni Roboczych przed końcem Terminu realizacji Umowy 31.12.2024r. wskazując liczbę zamawianych roboczogodzin oraz termin ich realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane SLA na usuwanie błędów w ramach środowiska produkcyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
[DOŚWIADCZENIE]
Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał przedmiot zamówienia, polegający na wsparciu eksperckim dla systemu teleinformatycznego polegającym na ciągłym monitorowaniu poprawności jego działania przy użyciu komercyjnego systemu klasy APM w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy.
[OSOBY]
Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają poniżej określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
a) Kierownik Projektu który:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku Informatyka lub pokrewnym,
- posiada certyfikat: PRINCE2@ Practitioner lub IPMA na poziomie co najmniej Level „C” lub Project Management Professional (PMP)
- posiada certyfikat: Scrum Master lub równoważnym certyfikatem,
- posiada certyfikat: co najmniej ITIL Profesional lub równoważny,
- wiedzę z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji potwierdzoną ważnym certyfikatem Administrator Bezpieczeństwa informacji lub równoważnym
- ważne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych co najmniej klauzulą „poufne”;
- posiada co najmniej łączne 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji
kierownika/koordynatora projektów, doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora dostaw wraz z wdrożeniem infrastruktury i oprogramowania w co najmniej 3 umowach o wartości netto nie mniejszej niż 200 000,00 złotych.
- doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu lub koordynatora dostaw wraz z wdrożeniem oprogramowania do monitorowania wydajności aplikacji, baz danych oraz weryfikacji podatności bibliotek programistycznych aplikacji klasy APM (Application Performance Monitoring) dla co najmniej 2 podmiotów;
b) Informatyk ds. programowania i baz danych, który:
- posiada znajomość zagadnień z zakresu tworzenia i administrowania systemami baz danych, PostgreSQL,
- posiada znajomość w zakresie budowy systemów do przetwarzania i zarządzania danymi,
- posiada znajomość zagadnień z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi pod kątem współpracy z systemami baz danych,
- posiada znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów
informatycznych w tym platform,
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 (słownie: sześć) miesięcy brał udział w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w której wykonywał czynności związane z administrowaniem systemami baz danych.
c) Informatyk ds. integracji systemów i bezpieczeństwa danych, który:
- posiada praktyczną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa danych,
- posiada doświadczenie we wdrażaniu, projektowaniu i obsłudze lokalnych środowisk kontenerowych (VMware),
- posiadanie praktycznej wiedzy w konfiguracji, zarządzaniu i aktualizowaniu platform Kubernetes,
- posiada dobrą znajomość technologii Linux i konteneryzacji,
- posiada doświadczenie w korzystaniu z narzędzi DevOps, takich jak Git i metodologie CI/CD,
- posiada doświadczenie w wyznaczaniu i osiąganiu celów przy wdrażaniu złożonych rozwiązań technicznych,
- posiada znajomość co najmniej jednego języka skryptowego.
d) Analityk biznesowy, który:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada praktyczną wiedzę nt. gromadzenia wymagań i modelowania procesów biznesowych,
- posiada doświadczenie w posługiwaniu się oprogramowaniem służącym do modelowania architektury, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektach, w których modelował i optymalizował procesy biznesowe.
e) Główny programista, który:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada praktyczną wiedzę w tworzeniu oprogramowania .NET w środowisku o architekturze mikroserwisowej,
- posiada 5 letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w technologii .NET.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór wg załącznika nr 3 do SWZ
-odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wg załącznika nr 9 do SWZ);
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór wg załącznika nr 8 do SWZ),

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

– (jeżeli dotyczy) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 4 (wzór wg załącznika nr 7 do SWZ),
– (jeżeli dotyczy) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 18 pkt 3.4 SWZ (wzór wg załącznika nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) obowiązują następujące postanowienia:
1. wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1, z zachowaniem wymogów, o których mowa w Rozdziale 19 pkt 3 SWZ. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów;
3.elektroniczne kopie dokumentów dotyczące poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców;
4. w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 6 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór wg załącznika nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość zmiany Umowy w zakresie i na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w Rozdziale 17 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na kryterium cena 60 % składają się następujące podkryteria:
Podkryterium nr 1: Cena miesięczna z podatkiem VAT za Usługę Utrzymania - 30%
Podkryterium nr 2: Cena za roboczogodzinę Prac dodatkowych z podatkiem VAT - 30%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.