eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y › "¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Micha³owice z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w dni nauki szkolnej."



Og³oszenie z dnia 2024-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Micha³owice z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w dni nauki szkolnej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Wspólnych Gminy Micha³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189376

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 223509160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.cuw@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cuw.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Micha³owice z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w dni nauki szkolnej.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aecd7dae-3792-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390447

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015666/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Micha³owice z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w dni nauki szkolnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aecd7dae-3792-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: przetargi@cuw.michalowice.pl
1.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
1.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³y w rozdziale III ust. 1 Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
1.7 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ oraz za³±czników do zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
1.8 Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
1.9 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
1.10 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
1.11 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1 Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
17.2 Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
17.3 Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
17.4 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
17.5 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 9 do SWZ.
17.6 Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej. Je¿eli
administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
17.7 Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zek formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
• obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których
dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
zamawiaj±cego;
• obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób
po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu,
wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta pod tre¶ci± zawieraj±c± dane osoby trzeciej - za³±cznik nr 6 do SWZ – Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
17.9 Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i
czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do
up³ywu terminu na ich wniesienie.
• Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne,
przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
• W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane
s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których
mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej
oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.231.2.01.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug w zakresie dowo¿enia uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Micha³owice z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w dni nauki szkolnej”.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dowóz dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych w Gminie Micha³owice do placówek o¶wiatowych w Pruszkowie oraz w Warszawie. Zapewnienie transportu 12 uczniom z niepe³nosprawno¶ciami, przystosowanymi do tego celu samochodami, wyposa¿onymi w atestowany sprzêt zabezpieczaj±cy, zgodnie wykazem tras.

Wykaz tras:
Trasa I:
Nowa Wie¶, Granica, Komorów, Micha³owice Wie¶, Opacz Kolonia – ZSS, ul. Wapienna 2, Pruszków i z powrotem – 6 dzieci
Trasa II:
1) Micha³owice – Szko³a Scolar, ul. Kleczewska 50, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko
2) Micha³owice – Szko³a Podstawowa nr 394, ul. Mahatmy Gandhiego 13, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko
3) Regu³y, ul. ¯ytnia - Zespó³ Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych nr 1, ul. Be³ska 5, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko
4) Regu³y, ul. ¯ytnia – Dzienny Oddzia³ Psychiatryczny, ul. Koszykowa 79, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko
5) Micha³owice – Niepubliczne Przedszkole Specjalne Têcza, ul. Kopiñska 6/10, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko
Trasa III:
Trasa III:
Regu³y – Szko³a Podstawowa Terapeutyczna „Chocimska”, ul. Gra¿yny 11, Warszawa i z powrotem – 1 dziecko UWAGA! Kurs indywidualny, raz w tygodniu
Uwaga:
1. Dla tras od I do II od a) do d) – maksymalna liczba dni nauki od 2 wrze¶nia 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wynosi 188 dni.
2. Dla trasy II e) – maksymalna liczba dni nauki od 2 wrze¶nia 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r. wynosi 231 dni.
3. Dla trasy III – maksymalna liczba dni nauki od 2 wrze¶nia 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. wynosi 188 dni, w tym do 39 dziennych przewozów (w dwie strony).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca przed³o¿y zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 ze zm.) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, siê:
a) wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 us³ugi transportowe polegaj±ce na przewozie osób z niepe³nosprawno¶ciami o ró¿nym rodzaju niepe³nosprawno¶ci do placówek o¶wiatowych przez okres co najmniej 6 miesiêcy, o warto¶ci co najmniej 160.000,00 z³ brutto ka¿da, potwierdzone dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 160.000,00 z³ brutto, a czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
b) dysponowaniem min. 3 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ciami, oznakowanymi i wyposa¿onymi w specjalistyczny atestowany sprzêt zabezpieczaj±cy, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku. Pojazdy musz± posiadaæ aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW.
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
- min. 3 kierowcami - posiadaj±cych uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 ze zm.);
- 3 opiekunami - posiadaj±cymi przygotowanie do wykonywania podstawowych czynno¶ci pielêgnacyjno - opiekuñczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach medycznych (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom - szko³a - dom oraz posiadaj±ce przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia bêdzie dokonywana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ wg zasady: spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdz. II 16 pkt 9.1 ppkt 2) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.

Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej\ kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.2.2 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
a) W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± 1). krajowych: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej; 2). zagranicznych: dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
9.2.3 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 ze zm.) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;

9.2.4 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):

a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych- nieprzerwanie przez okres min. 6 miesiêcy - w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – potencja³ techniczny.
Wzór wykazu narzêdzi stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

UWAGA: (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i podmiotowych ¶rodków dowodowych):
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp.
3) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ - za³±cznik wykonawcy .
4) Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy.
4) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu
jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a
zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia
5) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. 9 SWZ. w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty
wspólnej.
11.21 UWAGA: Wykonawca, który wype³nia interaktywny formularz ofertowy, powinien otworzyæ ten formularz na
komputerze w formacie pliku PDF, a nie w przegl±darce internetowej. W przeciwnym razie nie bêd± aktywne niektóre czê¶ci
formularza ofertowego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin rozpoczêcia wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcze¶niej ni¿ 2 wrze¶nia 2024 r.
Termin zakoñczenia wykonywania zamówienia: do 27 czerwca 2025 r., w przypadku przedszkoli do 29 sierpnia 2025 roku.
Termin realizacji zamówienia jest ¶ci¶le zwi±zany z czasem trwania roku szkolnego ( przedszkolnego) 2024-2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.