Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237268/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00267971/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00277633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wielobranżowej dok. projekt. kosztorys. na przebud. bud. nr 8 przy ul. Poznańskiej 48-80 we Wrocławiu na potrzeby Archiwum wraz z zagospodarowaniem terenu i pełnieniem nadzoru autorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3952371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wielobranżowej dok. projekt. kosztorys. na przebud. bud. nr 8 przy ul. Poznańskiej 48-80 we Wrocławiu na potrzeby Archiwum wraz z zagospodarowaniem terenu i pełnieniem nadzoru autorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20f5486-faec-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522498/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku nr 8 przy ul. Poznańskiej 48-80 we Wrocławiu na potrzeby Archiwum wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OX.2616.165.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postępowania:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku nr 8 przy ul. Poznańskiej 48-80 we Wrocławiu na potrzeby Archiwum wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku nr 8 przy ul. Poznańskiej 48-80 we Wrocławiu na potrzeby Archiwum wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako: ppu), stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138313,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138313,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Libera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952405
7.3.3) Ulica: Rzeczna 7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-039
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138313,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ETAP I i II: od dnia zawarcia umowy.
ETAP III: od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych.
Zakończenie:
ETAP I: w terminie 130 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
ETAP II: w terminie 290 dni kalendarzowych od dnia zwarcia umowy.
ETAP III: do dnia uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, o którym mowa w art. 59 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przy czym Zamawiający szacuje, że okres trwania robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę nie przekroczy 18 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, z zastrzeżeniem możliwości wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do ppu.
UWAGA !!!
Termin wskazany w pkt 8.3.) /Sekcja VIII - UMOWA/ Ogłoszenia o wyniku postępowania jest terminem zakończenia etapu II (Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), natomiast zakończenie etapu III (sprawowanie nadzoru autorskiego) do dnia uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (Zamawiający szacuje, że okres trwania robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę nie przekroczy 18 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Wykonanie dokumen. projektowej zagospodar. terenu trzech obszarów na terenie Dzielnicy Pr.-Pld. , które finansowane jest w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do roku 2030 (cz. 1)".
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- "Budowa energoefektywnego przedszkola w Drawnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.