eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.
Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 326 18 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3827974b-11c6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.
Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3827974b-11c6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047281/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa zestawów komputerowych

1.2.3 Dostawa drukarek wielofunkcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Źródłem finansowania wynagrodzenia określonego w Umowie są środki finansowe projektu Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Pomorza współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/332/82-7/AL/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 129674,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44095,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 8 szt. zestawów komputerowych z monitorem min. 27”;

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (w tym opis danej części zamówienia) określono w Załączniku nr 1 do SWZ (część I przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ dla części I przedmiotu zamówienia.

Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk.
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia.
3) Oferowany sprzęt będzie nowy, nieregenerowany, niefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. Sprzęt powinien być dostarczony wraz z niezbędnymi dokumentacjami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim i kartami gwarancyjnymi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4) Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
5) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru, stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 25099,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 4 szt. drukarek wielofunkcyjnych formatu A4

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (w tym opis danej części zamówienia) określono, w Załączniku nr 2 do SWZ (część II przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ dla części II przedmiotu zamówienia.

Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk.
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia.
3) Oferowany sprzęt będzie nowy, nieregenerowany, niefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. Sprzęt powinien być dostarczony wraz z niezbędnymi dokumentacjami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim i kartami gwarancyjnymi.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
4) Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
5) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru, stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232150-0 - Drukarki atramentowe

4.5.5.) Wartość części: 11753,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 8 szt. oprogramowania biurowego.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (w tym opis danej części zamówienia) określono w Załączniku nr 3 do SWZ (część III przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 12 do SWZ dla części III przedmiotu zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 7242,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEKSUS Piotr Ścibisz Leszek Pietrzycki Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831130127

7.3.3) Ulica: ul. Kocurki 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-822

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13726,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13726,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13726,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CORSO" B.FUNDAMENSKA J.FUNDAMENSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540396576

7.3.3) Ulica: ul. DWORCOWA 81

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-009

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13726,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6484,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8550,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6484,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softflix Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543312747

7.3.3) Ulica: UL. 1 Maja 53/13

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 46-020

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6484,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.