Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZĘT DO HODOWLI KOMÓRKOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 98 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bbc44c9-3771-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĘT DO HODOWLI KOMÓRKOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bbc44c9-3771-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210808/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 SPRZĘT JEDNORAZOWY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W uprzednio prowadzonym w trybie podstawowym postępowaniu A.272.C 13.2024 Zad.8 Sprzęt do hodowli komórkowych została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki,
jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7135612a-19a0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.272.C 20 .2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest SPRZĘT JEDNORAZOWY – Zadanie 8. Sprzęt do hodowli komórkowej (WR po A.272.C 13.2024 Zad. 8).
dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie, zwanej dalej Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w – formularzu cenowym (opis przedmiotu zamówienia).
1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach i posiadały stosowne certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie UE.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty, którym postawił wymóg sterylności były zapakowane w opakowania spełniające ten wymóg i posiadały certyfikat potwierdzający sterylność danego produktu, który Wykonawca dostarczy do każdej zamówionej partii produktu na etapie realizacji umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby produkty, którym postawił wymóg kontroli partii posiadały certyfikat kontroli partii, który Wykonawca dostarczy do każdej zamówionej partii produktu na etapie realizacji umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genoplast Biotech S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922285953
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16492,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORÓW HEMOCUE
- świadczenie usług transportowych przewozu osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami na potrzeby realizacji projektu " Dostępni na plus" FERS.03.01-IP.08-0188/24
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- TESTY I PCR - I TURA
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.