eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Modernizacja instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2024-07-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK GMIN DORZECZA GÓRNEJ SKAWY ¦WINNA PORÊBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009384

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wadowicka 4A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 874 37 09

1.5.8.) Numer faksu: 33 445 21 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgdgs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zgdgs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce01bb36-3515-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390598

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00225252/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja instalacji do mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów - zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce01bb36-3515-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) oraz zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dalej zwana „Platform±”, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
4. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl.
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie: ocds-148610-4e29f84b-17fe-11ef-a7c1-72acb 4a2af8f. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia .gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) Dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
14. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: biuro@zgdgs.pl (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Górnej Skawy – ¦winna Porêba z siedzib± w 34-200 Sucha Beskidzka przy ulicy Wadowicka 4a, kontakt mailowy pod adresem:
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@zgdgs.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stron± lub podejmowaæ dzia³ania na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bêdzie odpowiednio:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. Prawo zamówieñ publicznych z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z pó¼n. zm.).
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powy¿ej, odbiorcami Pani/ Pana mog± byæ:
1) Organy w³adzy publicznej oraz podmioty, urzêdy lub instytucje wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów obowi±zuj±cego prawa.
2) Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 poz. 902).
3) Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe na rzecz Administratora.
4) Urz±d Zamówieñ Publicznych z siedzib± przy ul. Postêpu 17A, 02-676 Warszawa, prowadz±cy Platformê e-Zamówienia
5) INFOCAL Sp. z o.o. z siedzib± w 60-551 Poznañ przy ulicy Augustyna Szamarzewskiego 45A/48 - firma hostuj±ca e -mail.
6) P. Robert Góralczyk wykonuj±cy na podstawie umowy zlecenie ZG.2151.2.2024 z dnia 21 czerwca 2024 r. obs³ugê postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu:
1) Dokumentacja spraw z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez 6 lat.
2) Dokumentacja spraw z zakresu umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia przechowywana
7. 7. Posiada Pani/Pan:
1) Na podstawie art. 15 RODO.
2) Na podstawie art. 16 RODO.
3) Na podstawie art.18 RODO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej kancelaria@uodo.gov.pl.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie poprzez przes³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na adres poczty elektronicznej biuro@zgdgs.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania nie bêdzie mo¿liwe przeprowadzenie postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Ponadto jest to warunek konieczny do zawarcia umowy.
10. Administrator nie korzysta z systemów s³u¿±cych do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym równie¿ w formie profilowania
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach poza Uni± i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub organizacji miêdzynarodowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
1) Art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) Art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2) Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od Administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz j ego za³±czników.
5) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6) W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania w formule zaprojektuj i wybuduj:
1) Etap I – przygotowanie niezbêdnej dokumentacji projektowej, projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleñ wynikaj±cych z przepisów szczegó³owych.
2) Etap II – wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcê i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z: Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym, który stanowi za³±cznik Nr 10 do SWZ, Kart± Informacyjn± Przedsiêwziêcia, która stanowi za³±cznik Nr 11 do SWZ, a wymagania wyszczególnione w choæby jednym z nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy tak jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Wszystkie dokumenty zamówienia zosta³y udostêpnione na stronie prowadzonego postêpowania oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45259900-6 - Modernizacja zak³adów

42000000-6 - Maszyny przemys³owe

42900000-5 - Ró¿ne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania odpadów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne

71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

51500000-7 - Us³ugi instalowania maszyn i urz±dzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomoc± systemu punktowego, wed³ug nastêpuj±cego kryterium:
1) Kc - Cena oferty brutto – waga 60.
2) Kg – Okres udzielonej gwarancji – waga 40.
Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w obu kryteriach.
Kc – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „cena oferty brutto”.
Kg – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „okres udzielonej gwarancji”.
1) Kryterium „cena oferty brutto”
Kc = C : Cb x 60 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto.
C – Cena najni¿sza oferty brutto, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
Cb – Cena brutto badanej oferty.
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów.
2) Kryterium „okres udzielonej gwarancji”
Kg = Gb : G x 40 pkt
Kg – Kryterium „okres udzielonej gwarancji”.
Gb – Okres udzielonej gwarancji zwi±zany z wykonaniem przedmiotu zamówienia w ofercie badanej, liczony w miesi±cach.
G – Najd³u¿szy okres udzielonej gwarancji zwi±zany z wykonaniem przedmiotu zamówienia, liczony w miesi±cach.
2. Najkrótszy okres gwarancji wymagany na roboty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego to 36 miesiêcy. Najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji mo¿e wynosiæ 60 miesiêcy.
3. Oferta z najd³u¿szym okresem udzielonej gwarancji spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu otrzyma maksymaln± liczbê 40 punktów.
4. Oferta proponuj±ca okres gwarancji 60 m-cy lub d³u¿szy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozosta³ych ofert bêdzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona wed³ug ww. wzoru matematycznego. Oceniany bêdzie okres udzielonej gwarancji jako¶ci wyra¿ony w miesi±cach.
5. W przypadku zaoferowania gwarancji jako¶ci na okres krótszy ni¿ wskazane powy¿ej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. W przypadku pozostawienia niewype³nionego miejsca w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) w zakresie wskazania d³ugo¶ci okresu udzielanej gwarancji - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium cena i d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsza ̨ofertę̂ w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz±̨ ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzilonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie
podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XXV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
• Co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub nadbudowie lub remoncie lub modernizacji hali lub magazynu lub hangaru lub pawilonu o powierzchni co najmniej 500 m2.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
• Co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub nadbudowie lub remoncie lub modernizacji hali lub magazynu lub hangaru lub pawilonu o powierzchni co najmniej 250 m2 ka¿da.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
• Co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub nadbudowie lub remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego lub budynku lub budowli o powierzchni co najmniej 500 m2.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
lub
• Co najmniej dwie roboty budowlanej polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub nadbudowie lub remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego lub budynku lub budowli o powierzchni co najmniej 250 m2.
Zakres roboty budowlanej mo¿e byæ szerszy ni¿ ww. prace.
Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ, równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie, konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków, wystawionych przez Wykonawcê faktur, kosztorysy powykonawcze itp.
Zamawiaj±cy przy ocenie spe³nienia warunku dopu¶ci wykonanie robót zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jak i w systemie odrêbnych robót budowlanych.
b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje zarówno, na etapie udzielenia zamówienia jak i jego realizacji, odpowiednim potencja³em, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym celu nale¿y wykazaæ, i¿ Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
• Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• Co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê z odpowiednimi uprawnieniami na dane stanowisko o ile spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
W/w specjali¶ci musz± byæ cz³onkami okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaæ aktualne za¶wiadczenie z tej izby. Musz± posiadaæ w/w uprawnienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), i innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê wraz z za³±cznikami stanowi±:
1) Formularz oferty sporz±dzony wg. wzoru formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w za³±czonym formularzu oferty.
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Je¶li oferta bêdzie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez pe³nomocnika, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone równie¿ z zachowaniem formy elektronicznej.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki odrzucenia z postêpowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5) Zobowi±zanie(a) innego(ich) podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
6) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale X (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 15 sierpnia 2024 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu - wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Suchej Beskidzkiej,
Nr konta: NRB: 07 8128 0005 0063 4797 2000 0050.
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
2) Gwarancjach bankowych;.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024, poz. 419).
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego (czynno¶æ ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta /porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) Okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem.
3) Kwotê gwarancji/porêczenia.
4) Termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia.
5) Zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W odniesieniu do
warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takich przypadkach Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) Postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotycz±.
2) Wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby.
3) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. Je¿eli ofertê sk³ada³oby konsorcjum do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê. Zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XXXI ust. 6 pkt. 2 SWZ „Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê
zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ dowoln± formê prawn± np. umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie (umowê np. umowê reguluj±c wspó³pracê tych wykonawców, umowê konsorcjum)”.
4. Je¿eli ofertê sk³ada³aby spó³ka cywilna do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki nie wynika z do³±czonej do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.