Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-162/2022_Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli do pomieszczeń
nr 305A i 305B w budynku C-05 Politechniki Wrocławskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-162/2022_Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli do pomieszczeńnr 305A i 305B w budynku C-05 Politechniki Wrocławskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2cf525-251d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/71/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.120 Zakup mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-162/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22007,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli do pomieszczeń nr 305A i 305B w budynku C-05 dla Katedry Akustyki, Multimediów i Przetwarzania Sygnałów Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem Oferty. Jeśli Zamawiający określa w OPZ, że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami, a nie mieć tylko taką teoretyczną możliwość w konfiguracji innej niż dostarczana. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi.
3. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dokonania szczegółowego zwymiarowania zamawianych mebli, wykonania ich zgodnie z opisem, ustalenia szczegółów kolorystyki z użytkownikiem oraz szczegółowego sprawdzenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Dokonanie ponownego zwymiarowania jest konieczne z powodu wykonanego remontu pomieszczeń, co mogło spowodować możliwość zmiany podanych wymiarów mebli.
5. Przed realizacją umowy należy przedstawić próbniki płyt z których wykonane zostaną meble.
6. Wybór kolorystyki oraz zmiana wymiarów mebli o +/- 10% nie będzie mieć wpływu na cenę;
7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu - na własny koszt- opakowań po dostarczonych meblach;
8. Przy sporządzaniu faktury Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia / wyceny wszystkich pozycji wyposażenia meblowego.
9. Zamawiający wymaga bardzo dobrej jakości wykonanych i zamontowanych mebli.
10.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
11.Kod CPV 39100000-3 Meble
5. Adres dostawy: Budynek C-05 Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7-9, 50-372 Wrocław
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony asortyment, min. 36 miesięcy – zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19704,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19704,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARIAN Sp.j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan Chojęcin Szum, ul. Warszawska 48 63-640 Bralin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6191003069
7.3.4) Miejscowość: Bralin
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19704,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Żninie
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Dostawa z montażem mebli do jednostek.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.