Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361281/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00361819/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00411859/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”
z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – wyposażenie sceniczne dla pracowni muzyczno- plastycznej oraz GCKPIT”z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028a840c-3a75-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016458/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wyposażenie GCKPiT, Biblioteki oraz klasopracowni w ramach przebudowy istniejącej Sali gimnastycznej i rozbudowy o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 813276,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich.
2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak:
2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.2. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 121747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wyposażenie sceniczne w oświetlenie oraz kurtyna automatycznie rozsuwana1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich.
2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak:
2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.2. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
39515000-5 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne
45421143-8 - Instalowanie zasłon
4.5.5.) Wartość części: 42276,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 03.10.2022r. godzina 10:00, nie została złożona żadna oferta dla części I – Wyposażenie studia nagrań wraz z nagłośnieniem studyjnym.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109467,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109467,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109467,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772615751
7.3.3) Ulica: ŁOBESKA 7
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-182
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109467,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI SZAFLARY
- "Remont mostu na potoku Mały Rogoźnik w ciągu drogi gminnej os. Cisonie w miejscowości Zaskale"
- "ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SZAFLARY"
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
- Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Wykonanie oraz instalacja dwóch horyzontów scenicznych w hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ulicy Woronicza 17 w Warszawie.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.