Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305830/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Urządzenie dróg płytami: zadanie nr 3: remont nawierzchni ul. Hołdu Pruskiego w Koszalinie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia/pokaz/8491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Urządzenie dróg płytami: zadanie nr 3: remont nawierzchni ul. Hołdu Pruskiego w Koszalinie".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800413e2-1d30-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Urządzenie dróg płytami - transza 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.31.2022.ESz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie dróg płytami:
zadanie nr 3: remont nawierzchni ul. Hołdu Pruskiego w Koszalinie.”
1. Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Teren objęty opracowaniem posiada nawierzchnię utwardzoną tłuczniem, żużlem oraz jednostkowymi płytami betonowymi. Część działki utwardzona jest płytami chodnikowymi, obecnie przykrytymi przez żużel. Ul. Hołdu Pruskiego w opracowanym zakresie stanowi dojazd do budynku wielorodzinnego oraz garaży indywidualnych. Istniejąca nawierzchnia, szczególnie po opadach deszczu ulega deformacji tworząc wyrwy.
2. Stan projektowany:
Projekt przewiduje remont nawierzchni odcinka ul. Hołdu Pruskiego polega na wymianie nawierzchni na płyty wielootworowe ażurowe. Szerokość remontu jest zmienna, dostosowana do granic działki i istniejących utwardzeń. Zakres inwestycji pokazano na Rys nr 1 – plan sytuacyjny w załączniku Projekt Remont nawierzchni ul. Hołdu Pruskiego w Koszalinie.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów robót:
1. roboty pomiarowe,
2. korytowanie wraz z wyprofilowaniem terenu,
3. wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i zjazdów:
a) płyty drogowe wielootworowe ażurowe :
- płyty drogowe betonowe ażurowe 100x75x12,5cm z wypełnieniem otworów piaskiem / podsypka piaskowa gr 5 cm / podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30 gr 22cm / warstwa odsączająca z piasku gr 15cm / geotkanina separacyjna;
- kostka brukowa betonowa gr 8 cm koloru grafitowego / podsypka piaskowa gr 5 cm / podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C50/30 gr 22 cm / warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i SST.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136450,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154989,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136450,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. FUKS Krystian Mendziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320731463
7.3.3) Ulica: Mazurska 11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-394
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. FUKS KRYSTIAN MENDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. FUKS KRYSTIAN MENDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13645067 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Przebudowa DW 127 odc. Chwarszczany - Dargomyśl
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Digitalizacja Pracowni RTG - 2 aparatów RTG AGFA
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Głowienka na dz. o nr ewid. 173
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D Wioska-Witoszyce - II Etap".
- Naprawa nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 933 w m. Pszczyna na odcinku od mostu na rz. Pszczynka do ul. Wojska Polskiego
- "Budowa drogi pożarowej oraz stanowiska czerpania wody w miejscowości Dziewiń Duży zlokalizowanego na terenie Nadleśnictwa Grodziec"
- Remont drogi relacji Marianów - Franciszkany
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.