Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00338505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393e877b-19c7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021526/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa analizatorów do oznaczania hemoglobiny wraz z materiałami eksplotacyjnymi .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTZ.261.11 ZP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Dzierżawa 22 aparatów do oznaczania hemoglobiny u dawców krwi wraz z dostawą mikrokuwet do wykonania 270 000 oznaczeń, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych do tych urządzeń na okres 36 miesięcy1. Mikrokuwety o oznaczania hemoglobiny – 270 000 szt.
2. Krew kontrolna w trzech poziomach (Low, High, Normal) - 36 zestawów
3. Czyściki do dzierżawionych urządzeń - 300 szt.
4. Dzierżawa 22 aparatów do oznaczania hemoglobiny z krwi włośniczkowej lub żylnej przez okres 36 m-cy od daty rozpoczęcia badań.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.5.5.) Wartość części: 542220,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania hemoglobiny na urządzeniach HemoCue LOW HB wraz z usługą serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy1. Mikrokuwety do oznaczania hemoglobiny na urządzeniach HemoCue LOW HB
(1 op. a 100 szt.) 12 op.
2. Krew kontrolna do urządzenia HemoCue LOW HB (1 zestaw 3 poziomy) - 36 zestawów
3. Usługa serwisowa urządzeń HemoCue LOW HB (1 szt.) w okresie 36 m-cy od dnia podpisania umowy.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 38070,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557460,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557460,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557460,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medservice Sztandar Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342815576
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDSERVICE SZTANDAR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MEDSERVICE SZTANDAR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557460,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41354,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41354,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41354,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medservice Sztandar Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342815576
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDSERVICE SZTANDAR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MEDSERVICE SZTANDAR SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41354,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ I
- Usługa realizacji badania "Zapotrzebowanie na zawody oraz kwalifikacje i kompetencje na lokalnych rynkach pracy w województwie podkarpackim - edycja 2024"
- Poprawa infrastruktury informatycznej poprzez zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ
- Remont bramy i ogrodzenia terenu - RDW Jarosław.
- USŁUGA ORGANIZACJI PODKARPACKICH MISTRZOSTW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ
- Wykonanie prac geodezyjnych część 7
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 13 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów medycznych i niemedycznych - powtórka
- Dostawa sprzętu jednorazowego do elektrofizjologii.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, nakłuwaczy jednorazowych do pobierania krwi oraz probówek dla RCKiK w Katowicach.
- TP.D.DN.40.24 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Mikrokuwety oraz inne materiały służące do pomiaru poziomu hemoglobiny
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.