Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boiska i placu zabaw (3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni boiska i placu zabaw (3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b292c1e0-2909-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja nawierzchni placu zabaw w Parku na Wyspie oraz boiska na ul. Komuny Paryskiej/Wyrzyskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja nawierzchni placu zabaw w Parku na Wyspie – Zadanie IRemont nawierzchni obejmuje m.in.
- usunięcie istniejącej nawierzchni bezpiecznej zarówno wierzchniej warstwy EPDM grubości około 10mm oraz podbudowy elastycznej SBR grubości około 30mm aż do podbudowy mineralnej, z odłożeniem do podstawionego w bezpośrednim sąsiedztwie kontenera na odpady.
- wykonanie na istniejącej podbudowie mineralnej nowej nawierzchni bezpiecznej składającej się z warstwy zasadniczej nośnej grubości minimum 35mm (podbudowa ET) oraz warstwy zewnętrznej użytkowej EPDM grubości minimum 12mm.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.
Nawierzchnia poliuretanowa w kolorze ceglasto-czerwonym, jednolitym na całej remontowanej powierzchni.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
− robotach związanych z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, demontaże, roboty ziemne),
− robotach związanych z pracami budowlanymi związanymi z wykonywaniem nawierzchni sztucznej boiska sportowego lub placu zabaw zgodnie z przyjętą technologią,
− robotach związanych z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu utwardzeń terenu,
− robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów
samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik dokumentacja projektowo-kosztorysowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 119910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja nawierzchni boiska na ul. Komuny Paryskiej/Kapucyńskiej – Zadanie IIRemont nawierzchni obejmuje m.in. usunięcie istniejących zdegradowanych, luźnych fragmentów warstwy natryskowej oraz zasadniczej, uzupełnienie ubytków warstwą SBR oraz ułożenie sztucznej trawy i obsypanie piaskiem kwarcowym.
Wymagania sztucznej trawy tkanej zgodnie z załączoną opinią techniczną.
Zamawiający dopuszcza trawę produkowaną metodą tuftowania, na podkładzie lateksowym. Minimalne parametry:
- wysokość włókna 20mm ±2mm
- DTEX 8 500
- skład włókna PE, fibrylowana,
- ilość włókien min. 80 000szt/m2.
Zgodnie z uwagami końcowymi opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego boiska wielofunkcyjnego, wszelkie materiały przewidziane do zastosowania muszą posiadać deklaracje zgodności, atest PZH, certyfikaty pozwalające na dopuszczenie do stosowania w budownictwie i należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na:
− robotach związanych z przygotowaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych (rozbiórki, demontaże, roboty ziemne),
− robotach związanych z pracami budowlanymi związanymi z wykonywaniem nawierzchni sztucznej boiska sportowego lub placu zabaw zgodnie z przyjętą technologią,
− robotach związanych z pracami budowlanymi polegającymi na wykonaniu utwardzeń terenu,
− robotach związanych ze sprzątaniem miejsca prowadzonych robót budowlanych.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów
samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik dokumentacja projektowo-kosztorysowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
4.5.5.) Wartość części: 191268,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162362,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162644,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162362,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet sp. z o.o. sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162362,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej.
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja II
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja IV
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" we Władysławowie i Karwi
- Place zabaw w Gminie Oborniki Śląskie.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
- Budowa placu zabaw w Zdziechowicach Drugich ETAP 3
- Budowa parku sportowo-rekreacyjnego "Pocket Park" - BO 2023.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.