Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314734/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - sala audytoryjna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - sala audytoryjna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b85be1a-221a-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie Sali audytoryjnej wraz z zapleczem (aranżacja + wyposażenie) - zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/560/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1237595,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia na salę audytoryjną w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, wentylacji oraz wyposażenia, w szczególności:
2.3.1. Branża budowlana:
Demontaż istniejących warstw podłogi.
Podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym.
Podkład betonowy na podłożu gruntowym.
Izolacja przeciwwilgociowa papą na lepiku.
Podkład betonowy na izolacji.
Posadzki cementowe zbrojone siatką stalową fi 7mm 15x15 górą i dołem.
Odbicie tynków na ścianach stropach.
Gruntowanie stropu i ścian.
Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III.
Okładziny gipsowo – kartonowe na stropach na ruszcie metalowym.
Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej.
Rusztowanie wewnętrzne rurowe.
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt gipsowych.
Roboty wykończeniowe i montaż wyposażenia:
o Sufit podwieszony – montaż elementów akustycznych.
o Atestowana podłoga podniesiona monolityczna wraz z obudową pionową audytorium i schodkami pośrednimi.
o Atestowana podłoga podniesiona monolityczna, konstrukcja sceny.
o Ściana szkieletowa na szkielecie metalowym podwójnym z wypełnieniem wełną mineralną.
o Ścianki działowe akustyczne – ściana szczytowa.
o Balustrada schodowa, pochwyty ze stali nierdzewnej.
o Dostawa i m-ż foteli audytorium.
o Montaż rolet w oknach.
o Wylewka samopoziomująca grubość 5 mm.
o Wykładzina PCV w panelach i płytkach, heterogeniczna, do zastosowania obiektowego.
o Wykładziny stopni i podstopni schodowych w panelach i płytkach do zastosowania obiektowego.
o Montaż listew przyściennych drewnianych.
o Wykonanie boazerii panelowej lamelowej.
o Dostawa i montaż naściennych paneli akustycznych.
2.3.2. Branża instalacyjna:
1. Wentylacja mechaniczna:
montaż kanałów wentylacyjnych,
montaż armatury,
montaż kratek wentylacyjnych,
wykonanie izolacji kanałów.
2. Instalacja c.o.:
montaż rurociągów,
wykonanie izolacji przewodów,
montaż grzejników,
montaż armatury,
próba szczelności na zimno,
próba na gorąco z regulacją.
2.3.3. Branża elektryczna (instalacje elektryczne i niskoprądowe sali audytoryjnej):
demontaż instalacji elektrycznej wraz z utylizacją,
dostawa i montaż kompletnej tablicy rozdzielczej,
dostawa i montaż opraw oświetlenia podstawowego i dekoracyjnego,
demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
dostawa i montaż osprzętu instalacyjnego,
okablowanie elektryczne i niskoprądowe,
prace elektromontażowe,
instalacja gniazd wtyczkowych 230V,
instalacja audiowizualna i teletechniczna,
dostawa i montaż systemu audiowizualnego,
instalacja sygnalizacji pożaru,
roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przebicia i przepusty,
uruchomienie instalacji audiowizualnych i teletechnicznych,
wykonanie prób sprawdzających,
wykonanie pomiarów elektr. – obwód oświetlenia,
wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
dokumentacja powykonawcza.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – decyzje uzyskane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45262300-4 - Betonowanie
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1787190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1787190 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEW Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443520931
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- wentylacja mechaniczna, instalacja c.o.
- instalacja elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1787190 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.