Og³oszenie z dnia 2023-09-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00401468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00406201/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00410285/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
- 2023/BZP 00413822/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00477597/01 - Wynik z dnia 2023-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ba@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f05baa8a-4e30-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00390700
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00090264/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Us³ugi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3.7 Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e wynagrodzenie jest wspó³finansowane z Programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich na lata 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjê nt. specyfikacji po³±czenia, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia dopuszcza formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 75 MB w
formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav,
.mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt.
Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w Rozdziale 2 SWZ. Ilekroæ w SWZ, a tak¿e w za³±cznikach do SWZ wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, nale¿y przez to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie potwierdzaj±cym umocowanie do reprezentowanie lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub
sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa.
W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”) informujemy, ¿e:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
• Dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione w³a¶ciwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwy¿szej
Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom wspó³pracuj±cym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1, upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
• Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo dostêpu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporz±dzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych osobowych - w
celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013.
- w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
• Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
• Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
20.2 W przypadku przekazywania zamawiaj±cemu danych osobowych w sposób inny ni¿ od osoby, której dane dotycz±, wykonawca zobowi±zany jest do podania osobie, której dane dotycz± informacji, o których mowa w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 zawieraj±cej informacje wskazane poni¿ej:
Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych
Administrator Danych: Minister Funduszy i Polityki Regionalnej,
ul. Wspólna 2/4, 00-926, Warszawa, e-mail: kancelaria@mfipr.gov.pl
Inspektor Ochrony Danych – e-mail: iod@mfipr.gov.pl
Szczegó³owe informacje na temat ochrony danych osobowych znajduj± siê w Rozdziale 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-VIIa.2611.13.10.2023.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone w sposób opisany w rozdziale 13 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
(numeracja zgodna z SWZ)O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:
5.1 nie podlegaj± wykluczeniu,
5.2 spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
5.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
5.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e aktualnie posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej i jest wpisany do Rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje nale¿ycie co najmniej trzy us³ugi, z których ka¿da spe³nia³a poni¿sze warunki:
a) polega³a na przyjmowaniu, przemieszczaniu, dorêczaniu przesy³ek pocztowych i ich zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe;
b) by³a ¶wiadczona przez okres co najmniej jednego roku;
c) jej warto¶æ roczna brutto wynosi³a nie mniej ni¿ 150 000,00 z³;
d) by³a ¶wiadczona na rzecz jednego podmiotu.
UWAGA!
W wypadku us³ug, których realizacja nie zosta³a zakoñczona na dzieñ sk³adania ofert, musz± one spe³niaæ warunki, o których mowa w lit. a), b) oraz d), a warto¶æ brutto czê¶ci us³ugi zrealizowanej do up³ywu terminu sk³adania ofert musi byæ zgodna z wymaganiem okre¶lonym w lit c).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
d) dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub sytuacjê, warunków udzia³u w
postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale 5 oraz wykazania braku podstaw do
wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w
o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania. O¶wiadczenia
nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik nr 7 do SWZ, potwierdzaj±ce odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
Dowodami okre¶laj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie s± dowody wymienione w § 9 ust. 1 pkt 2 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), tj. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej i jest wpisany do Rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
(numeracja zgodna z SWZ)5.6 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5.7 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ Umowy dotycz±cych wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadkach zmiany:a) stawki podatku VAT - warto¶ci netto pozostan± bez zmian, a nowe kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy zostan± wyliczone na podstawie nowych przepisów;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, wynikaj±cego ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych Zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - kwota wynagrodzenia Wykonawcy, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto, ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych przez Wykonawcê zatrudniaj±cego osoby bezpo¶rednio wykonuj±ce Zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
e) cennika zaakceptowanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, z zastrze¿eniem, i¿ zmiana taka nie mo¿e nast±piæ wiêcej ni¿ raz w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy.
Ponadto:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie cen jednostkowych podanych w Ofercie Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Zmiana ta jest mo¿liwa jednokrotnie w trakcie realizacji Umowy w przypadku kiedy warto¶æ ¶redniorocznego wska¼nika cen i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, publikowanego na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, liczonego od dnia obowi±zywania Umowy przekroczy poziom 120% (wzrost cen o 20%).
Szczegó³owe zasady zmian umowy, zosta³y opisane w Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Umowa zostanie zawarta na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2026 r. lub do wyczerpania ¶rodków finansowych stanowi±cych maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u wykonania Umowy w ca³ym okresie jej obowi±zywania.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIA£OWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Czê¶æ 1: Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu ul. Powstañców ¦l±skich - Sternicza Czê¶æ 2: Przebudowa skrzy¿owania ul. Pu³awskiej z ul. Jagielsk± wraz z ul. Drumli
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±du serwisowego i konserwacji sta³ej urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w zwi±zku z organizacj±: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obs³uga zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie us³ug cateringowych podczas 12 Miêdzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanis³awa Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Korzenna w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych
- u¿ywanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- ¶wiadczenie us³ug w obrocie krajowym w okresie 18 miesiêcy, polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek z drukami oraz p³ytami CD, DVD zawieraj±cymi dzienniki urzêdowe, za³±czniki do dzienników urzêdowych, druki ulotne do³±czone d
- Powszechne us³ugi pocztowe: op³aty za przesy³ki pocztowe za pomoc± maszyn do frankowania korespondencji i za zwrot przesy³ek poleconych w Oddziale ZUS w Gdañsku oraz w Inspektoratach ZUS: Gdañsk Wrzeszcz,Gdañsk ¦ródmie¶cie,Sopot,Gdynia,Puck,Wejherowo.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.