Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329258/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00338207/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00343170/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091150071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolta 10
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523982362
1.5.8.) Numer faksu: 523982362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgkbrusy.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4600bdc-1432-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4600bdc-1432-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036994/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZGK 341.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 773774,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2023 lub 2024.
Uwaga: podwozie i zabudowa rok produkcji 2023 lub 2024.
2. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Bolta 10 w Brusach (woj. pomorskie) na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Parametry podwozia:
1) Dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg.
2) Podwozie trzyosiowe.
3) Rama pojazdu dla śmieciarki z zasypem tylnym.
4) Rama skręcana,
5) Pojazd do ruchu prawostronnego
6) Oś napędowa koła bliźniacze.
7) Rozstaw osi nie większy niż 4000 mm.
8) Przednie zawieszenie mechaniczne, dopuszczalne obciążenie administracyjnie nie mniejsze niż 8 000 kg.
9) Tylne zawieszenie pneumatyczne z regulacją wysokości, dopuszczalne obciążenie nie mniejsze niż: osi tylnej 11 500 kg, osi wleczonej 7500 kg.
10) stabilizator przedniej osi,
11) stabilizator dodatkowy osi tylnej/wleczonej
12) Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi.
13) Tylny most napędowy z wolnym przełożeniem dobranym do trudnych warunków pracy.
14) Przystawka mocy od silnikowa przystosowana do pracy ciągłej.
15) Silnik wysokoprężny, o mocy nie mniejszej niż 220 KW.
16) Emisja spalin zgodna z normą EURO 6.
17) Ogranicznik prędkości 90 km/h.
18) Płomieniowe lub żarowe urządzenie ułatwiające rozruch silnika. Zamawiający dopuszcza inny system dotyczący podgrzania silnika w niskich temperaturach.
19) Skrzynia biegów automatyczna. Zamawiający dopuszcza zautomatyzowaną skrzynie biegów, bez pedału sprzęgła.
20) Układ hamulcowy wyposażony w ABS, ASR i ESP.
21) Hamulec silnikowy
22) Hamulec przystankowy.
23) Elektroniczny hamulec postojowy.
24) Na wszystkich osiach hamulce tarczowe.
25) Osuszacz powietrza podgrzewany.
26) Czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
27) Opony nie mniejsze niż 315/80R22,5.
28) Felgi stalowe
29) Koło zapasowe.
30) Kabina trzyosobowa, kierowca + 2 pasażerów – tzw. dzienna krótka.
31) Kabina o szerokości min.2,30 m.
32) Kabina wyposażona w klimatyzację automatyczną. Zamawiający dopuszcza, aby pojazd był wyposażony w manualne sterownie klimatyzacją,
33) Szyby kabiny sterowane elektrycznie.
34) Fotel kierowcy amortyzowany na zawieszeniu pneumatycznym.
35) Kierownica z lewej strony z regulacją pochylenia i wysokości.
36) Lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane i elektrycznie sterowane.
37) Osłona przeciwsłoneczna boczna dla kierowcy.
38) Szyba przednia przyciemniona.
39) Kolor kabiny pomarańczowy RAL 2011. Zamawiający dopuszcza kolor kabiny biały
40) Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim.
41) Tachograf cyfrowy.
42) Kabina wyposażona w radioodtwarzacz.
43) Centralny zamek.
44) Gniazdo 24V w kabinie kierowcy
45) Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy
46) Luk dachowy/klapa wentylacyjna w dachu
47) Zderzak stalowy. Zamawiający dopuszcza, aby zderzak pojazdu był z tworzywa sztucznego z nakładkami stalowymi osłaniającymi narożniki przed uszkodzeniem.
48) Zderzak, część środkowa z zaczepem holowniczym,
49) Boczne belki ochronne uniemożliwiające wjechanie pod śmieciarkę.
50) Chlapacze na błotnikach.
51) Belka ostrzegawcza LED z napisem ZGK BRUSY zamontowana na dachu kabiny.
52) Zbiornik paliwa minimum 250 litrów z korkiem wlewu zamykanym.
53) Dodatkowa skrzynka zamykana do przewożenia narzędzi.
54) Akumulatory minimum 200 Ah, mocowane jeden obok drugiego.
55) Złącze aplikacyjne dla firm GPS.
56) Akustyczny sygnał (brzęczyk) biegu wstecznego oraz otwierania i zamykania odwłoka.
57) Immobiliser
Parametry uwzględniające zabudowę śmieciarki:
1) Zabudowa skrzyniowa z tylnym urządzeniem zasypowym.
2) Sztywna konstrukcja skrzyni ładunkowej całkowicie spawanej i szczelnej.
3) Dopuszczalna ładowność nie mniejsza niż 10.400 kg.
4) Pojemność skrzyni ładunkowej – minimum 21 m³.
5) Skrzynia ładunkowa o kształcie owalnym.
6) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 do 1 100 litrów.
7) Ściany skrzyni ładunkowej gładkie bez ożebrowania wykonane z jednolitych arkuszy ze stali o grubości minimum 4 mm.
8) Podłoga skrzyni ładunkowej w kształcie owalnym wykonana ze stali trudnościeralnej HARDOX 450 lub równoważnej i grubości minimum 4 mm.
9) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie.
10) Wanna zasypowa wykonana ze stali o podwyższonych parametrach HARDOX 450 lub równoważnej i grubości minimum 8 mm.
11) Pojemność wanny załadowczej minimum 2,0 m³.
12) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem.
13) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy) z prowadnicami płyty wypychającej umieszczonymi na ścianach zabudowy
14) Stopień zagęszczania odpadów minimum 1: 5.
15) Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej , siłowniki prasy zagęszczającej umieszczone na zewnątrz odwłoka
16) W pełni szczelne połączenie styku odwłoka z skrzynią ładunkową.
17) Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym, pojedynczym oraz manualnym przy pomocy przycisków
18) Cykl sterowania ręcznego z możliwością niezależnego uruchomienia poszczególnych faz.
19) Sterowanie płytą wypychającą (wsuwanie i wysuwanie) z kabiny kierowcy oraz za pomocą przycisków umieszczonych na skrzyni ładunkowej.
20) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów.
21) Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego.
22) Pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy umożliwiający m. in. wybór rodzaju zbieranych odpadów (do odzysku, zmieszane, bio, szkło, gabaryty), informacji o zajętości stopni ładowaczy, z funkcją załączenia otwierania i opróżniania zabudowy, oświetlenia roboczego, lamp ostrzegawczych, podnoszenia odwłoka i opróżniania skrzyni ładunkowej. dodatkowo monitor z kamerą do obserwacji pola pracy urządzenia załadowczego - wrzutnika
23) Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy.
24) Urządzenie załadowcze typu otwartego do pojemników typu MGB zgodnych z normą PN-EN 840
25) Sterowanie urządzeniem załadowczym umieszczone po obu stronach odwłoka.
26) Wrzutnik fabrycznie wyposażony w ramiona załadunkowe od pojemników 4-kołowych według DIN
27) Kurtyny antykurzowe (przeciwpyłowe ) zamontowane na odwłoku.
28) Wrzutnik ze składaną klapą umożliwiającą obniżenie krawędzi załadowczej w celu rozładunku worków.
29) Wrzutnik w całości ocynkowany i malowany na kolor pomarańczowy. .Zamawiający dopuszcza kolor wrzutnika biały
30) Urządzenie do otwierania pokryw pojemników i zderzak pojemników sterowane elektryczno - pneumatycznie
31) Zabudowa śrutowana, gruntowana i lakierowana na kolor biały.
32) Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
33) Dwa reflektory robocze z tyłu zabudowy
34) Dodatkowe oświetlenie doświetlające obszar pracy z boków pojazdu po 3 lampy na każdą stronę zabudowy,
35) Ostrzegawcze pasy odblaskowe na kabinie i na zabudowie
36) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy i kolorowy monitor minimum 5” zamontowany w panelu w kabinie kierowcy,
37) Oświetlenie robocze po bokach i z tyłu zabudowy zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanymi w technologii LED.
38) W przedniej i tylnej części zabudowy zamontowane oświetlenie ostrzegawcze, zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym zgodne z obowiązującymi przepisami wykonane w technologii LED.
39) Oświetlenie na zabudowie tj. światła hamowania, postojowe i kierunkowskazy zgodne z obowiązującymi przepisami wykonane w technologii LED.
40) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz w przypadku zajętości dającymi możliwość:
- ograniczenie prędkości do 30 km/h do przodu,
- uniemożliwienie cofania pojazdem,
- blokadę pracy układu ugniatania.
41) System centralnego smarowania zabudowy min. 30 pkt. smarnych.
42) Zbiornik na wodę z kranikiem do mycia rąk.
43) Skrzynka na narzędzia i szuflada na worki.
44) Zabudowa wyposażona w dodatkową zamontowaną gaśnicę oraz uchwyty na miotłę i łopatę.
45) Zabudowa musi spełniać aktualnie obowiązujące normy Unijne w tym EN 1501-1 oraz posiadać deklarację zgodności CE.
46) Złącze aplikacyjne dla firm GPS.
47) System kontroli równomiernego stopnia zagęszczenia odpadów w całym przekroju skrzyni ładunkowej
Wyposażenie dodatkowe pojazdu:
1) Podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu min. 12 ton.
2) 2 kliny pod koła.
3) Apteczka (wyposażona zgodnie z obowiązującymi przepisami).
4) Gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu.
5) Trójkąt ostrzegawczy.
6) Klucz do kół.
7) Komplet kluczy naprawczych.
8) Przewód do pompowania kół.
9) Dywaniki gumowe.
4. Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia:
1) Instrukcja obsługi podwozia (w języku polskim).
2) Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim).
3) Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy (w języku polskim).
4) Książka gwarancyjna podwozia.
5) Książka gwarancyjna zabudowy.
5. Warunki dodatkowe:
1) Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania pojazdu – GPS.
2) Koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
3) Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić 6 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawi zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177242,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177242,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1177242,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz leasingowy SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930986308
7.3.3) Ulica: al. Legnicka 48 bud. C-d
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa, serwis, gwarancja, szkolenie
EKOCEL Sp. z o.o.. ul. Nowa 8 84-123
Rekowo Górne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1177242,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI BRUSY
- Realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Makowej i Kalwaryjnej w Brusach oraz drogi gminnej nr 206072G na odcinku Brusy - Małe Gliśno
- Dokumentacja rozbudowy przystanku zintegrowanego w Brusach
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na przebudowie zbiorników wodnych w miejscowości Czyczkowy, Małe Chełmy, Małe Gliśno i Zalesie
- Realizacja robót budowlanych polegających na budowie ulic Słonecznej i Królowej Marii Ludwiki w Leśnie w ramach zadania "Budowa ulic Słonecznej oraz Marii Ludwiki w Leśnie"
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Zakup 3 pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej wraz z usługą leasingu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądz
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.