eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f4be500-37a4-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.161 Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19867,1Uslugi-specjalistycznego-nadzoru-na-terenie-EW-Swinna-Poreba-Czesc-1-Specjalist.html?sid=34bc32cc0f25708eca89c23f5abc801a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem
https://przetargi.wody.gov.pl/. Bezpośredni adres postepowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18762,Dostawa-paszy-granulowanej-do-podchowu-ryb-w-roznym-stadium-rozwojowym-wosrodku.html
2. Korzystanie z platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
2. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
4. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
5. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Arleta.Limanowka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
• w sprawach proceduralnych:
Magdalena Hajdecka e-mail: Magdalena.Hajdecka@wody.gov.pl
Celem skomunikowania się z Zamawiającym, Wykonawca korzysta z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem:
https://www.przetargi.wody.gov.pl
9. Postępowanie o udzieleniu zamówienia jest prowadzone w języku polskim

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.6.202 prowadzonym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.62.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi związane z obsługą obiektu Elektrowni Wodnej w Świnnej Porębie – RZGW Kraków. Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.

Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1. Kryterium: Cena brutto – waga kryterium 60 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 % x 0,6
Cena oferty badanej


2. Kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu 30 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:
T max - To
T = ----------------------------- x 100 x 0,3
T max – T min

gdzie:
T – liczba punktów przyznana w danej ofercie w kryterium - czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)
T max – maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 14 dni)
T min – minimalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 6 dni)
To – zaoferowany czas realizacji usługi na obiekcie w danej ofercie

Czas realizacji usługi na obiekcie należy podać w dniach.
• Minimalny czas realizacji usługi na obiekcie wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 dni. Jeśli Wykonawca zaoferuje krótszy czas wykonania usługi niż 6 dni do oceny ofert zostanie przyjęty czas 6 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy czas realizacji (6 dni) otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)”.
• Maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie uwzględniony do oceny ofert wynosi 14 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy czas realizacji usługi niż wymagany 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
• Czas realizacji przeglądu to suma czasu przeglądu turbozespołu Hz1, Hz2, Hz3.
• Czas przeglądu poszczególnych turbozespołów liczony jest od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia go po przeglądzie, zatem jest to czas przerwy w generacji energii elektrycznej.

3. Kryterium: Okres gwarancji – waga kryterium 10 %

Go - Gmin
G = ----------------------------- x 100 x 0,1
G max – G min
gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
G max – gwarancja maksymalna (tj. 36 m-cy)
Gmin – gwarancja minimalna (tj. 12 m-cy)
Go – gwarancja oferty ocenianej
Uwaga:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeśli Wykonawca poda okres w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.
• Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. W przypadku padania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji oferta Wykonawcy zastanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SIWZ. W przypadku niepodania (niewpisania) okresu gwarancji zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji/rękojmi za wady, tj. 12 miesięcy,
• Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu nadzoru i sterowania elektrownią.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zadaniach w ramach prawa opcji:
1. Zakup i wymiana czujnika indukcyjnego od pomiaru obrotów turbiny typu BES R03KC-PSC0B-EPC5.
2. Zakup i wymiana, zaprogramowanie przetwornika pomiarowego wielkości elektrycznych generatora - SINEAX DM5F, lub EVA 2501R.
3. Zakup i wymiana przetwornika położenie kierownicy, wirnika Balluff BTL7.
4. Zakup i wymiana przekaźnika pośredniczącego dla n/w jednostki.
5. Zakup i wymiana karty wejść/wyjść analogowych sterownika dla n/w jednostki.
6. Zakup i wymiana zasilacza 230VAC/24VDC dla n/w jednostki.
7. Zakup i wymiana jednostki centralnej sterownika SIMATIC S7-1500.

Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na zasadach, o których mowy w § 1pkt. 4 Wzoru Umowy.
Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu składanym w ramach prawa opcji.
Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Rozliczenie przedmiotu umowy objętego zakresem zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na podstawie cen jednostkowych określonych w wycenie ofertowej stanowiącej załącznik do Umowy.
Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy ostatnie oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 5 dni przed terminem określonym w §2 ust. 1 Umowy.
Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.

Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1. Kryterium: Cena brutto – waga kryterium 60 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej ( wraz z opcją)
C= ---------------------------------------------------- x 100 % x 0,6
Cena oferty badanej ( wraz z opcja)


2. Kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu 30 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:
T max - To
T = ----------------------------- x 100 x 0,3
T max – T min

gdzie:
T – liczba punktów przyznana w danej ofercie w kryterium - czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)
T max – maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 14 dni)
T min – minimalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 6 dni)
To – zaoferowany czas realizacji usługi na obiekcie w danej ofercie

Czas realizacji usługi na obiekcie należy podać w dniach.
• Minimalny czas realizacji usługi na obiekcie wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 dni. Jeśli Wykonawca zaoferuje krótszy czas wykonania usługi niż 6 dni do oceny ofert zostanie przyjęty czas 6 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy czas realizacji (6 dni) otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)”.
• Maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie uwzględniony do oceny ofert wynosi 14 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy czas realizacji usługi niż wymagany 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
• Czas realizacji przeglądu to suma czasu przeglądu turbozespołu Hz1, Hz2, Hz3.
• Czas przeglądu poszczególnych turbozespołów liczony jest od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia go po przeglądzie, zatem jest to czas przerwy w generacji energii elektrycznej.

3. Kryterium: Okres gwarancji – waga kryterium 10 %

Go - Gmin
G = ----------------------------- x 100 x 0,1
G max – G min
gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
G max – gwarancja maksymalna (tj. 36 m-cy)
Gmin – gwarancja minimalna (tj. 12 m-cy)
Go – gwarancja oferty ocenianej
Uwaga:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeśli Wykonawca poda okres w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.
• Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. W przypadku padania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji oferta Wykonawcy zastanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SIWZ. W przypadku niepodania (niewpisania) okresu gwarancji zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji/rękojmi za wady, tj. 12 miesięcy,
• Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór, konserwacja comiesięczna i utrzymanie w sprawności układu regulatora turbiny

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zadaniach w ramach prawa opcji:
Zakup i wymiana poszczególnych elementów układu regulacji turbin.
1. przetwornika położenia typu BTL5
2. zaworu redukcyjnego UZCR6-22/50-2-AR.

Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na zasadach, o których mowy w § 1pkt. 4 Wzoru Umowy.
Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu składanym w ramach prawa opcji.
Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli
Rozliczenie przedmiotu umowy objętego zakresem zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na podstawie cen jednostkowych określonych w wycenie ofertowej stanowiącej załącznik do Umowy.
Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji.
Zamawiający złoży Wykonawcy ostatnie oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 5 dni przed terminem określonym w §2 ust. 1 Umowy.
Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.

Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1. Kryterium: Cena brutto – waga kryterium 60 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej ( wraz z opcją )
C= --------------------------------------------------- x 100 % x 0,6
Cena oferty badanej ( wraz z opcją)


2. Kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu 30 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:
T max - To
T = ----------------------------- x 100 x 0,3
T max – T min

gdzie:
T – liczba punktów przyznana w danej ofercie w kryterium - czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)
T max – maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 14 dni)
T min – minimalny czas realizacji usługi na obiekcie (tj. 6 dni)
To – zaoferowany czas realizacji usługi na obiekcie w danej ofercie

Czas realizacji usługi na obiekcie należy podać w dniach.
• Minimalny czas realizacji usługi na obiekcie wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 dni. Jeśli Wykonawca zaoferuje krótszy czas wykonania usługi niż 6 dni do oceny ofert zostanie przyjęty czas 6 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy czas realizacji (6 dni) otrzyma maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium „czas wykonania usługi na obiekcie (tj. czas liczony od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia po przeglądzie)”.
• Maksymalny czas realizacji usługi na obiekcie uwzględniony do oceny ofert wynosi 14 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy czas realizacji usługi niż wymagany 14 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
• Czas realizacji przeglądu to suma czasu przeglądu turbozespołu Hz1, Hz2, Hz3.
• Czas przeglądu poszczególnych turbozespołów liczony jest od momentu wyłączenia hydrozespołu z pracy do czasu uruchomienia go po przeglądzie, zatem jest to czas przerwy w generacji energii elektrycznej.

3. Kryterium: Okres gwarancji – waga kryterium 10 %

Go - Gmin
G = ----------------------------- x 100 x 0,1
G max – G min
gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja
G max – gwarancja maksymalna (tj. 36 m-cy)
Gmin – gwarancja minimalna (tj. 12 m-cy)
Go – gwarancja oferty ocenianej
Uwaga:
• Okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeśli Wykonawca poda okres w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.
• Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. W przypadku padania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji oferta Wykonawcy zastanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SIWZ. W przypadku niepodania (niewpisania) okresu gwarancji zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji/rękojmi za wady, tj. 12 miesięcy,
• Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania usługi serwisu lub przeglądu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przegląd lub serwis:
• Dla część 1 co najmniej dwóch turbin wodnych, o spadzie powyżej H=30 [m], i mocy znamionowej powyżej 2 MW.
• Dla część 2 co najmniej dwóch systemów sterowania i nadzoru elektrowni, dla turbin wodnych o spadzie powyżej H=30 [m] i mocy znamionowej powyżej 2 MW.
• Dla część 3 co najmniej dwóch elektrohydraulicznych układów regulacji, dla turbin wodnych o spadzie powyżej H=30 [m] i mocy znamionowej turbin powyżej 2 MW.

W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, Wykonawca złoży wypełniony Załącznik nr 12 „Wykaz zrealizowanych usług” wraz z załączonymi dowodami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy - Załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platrofma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.