Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00335015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2023/BZP 00325038/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdwagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0677d285-2dc0-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowychna terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0677d285-2dc0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045409/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-DM.2410/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 632029,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 585212,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Teren Gminy Damasławek i Wapno4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 158409,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Teren Miasta i Gminy Gołańcz4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 105910,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Teren Gminy Mieścisko4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 113699,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miasto i Gmina Skoki4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 100385,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gmina Wągrowiec4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 153624,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179792,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239057,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179792,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych Damasławek z/s w Starężynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7660006343
7.3.4) Miejscowość: Starężyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-110
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W DAMASŁAWKU Z SIEDZIBĄ W STARĘŻYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179792,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171990,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171990,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171990,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Przemysław Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661617675
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17199080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124583,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124583,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124583,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Drogowe Krzysztof Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661905747
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12458394 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110263,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290757,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110263,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Drogowe Krzysztof Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661905747
7.3.3) Ulica: Piaskowa
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11026314 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168890,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508690,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168890,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Drogowe Krzysztof Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661905747
7.3.3) Ulica: Piaskowa
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - DROGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168890,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Rozbudowa ulicy Reja w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.