eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa konserw miêsnych, konserw rybnych, zup b³yskawicznych, czekolad, ciasteczek, kaw rozpuszczalnych, herbat, olejów s³onecznikowych, w ramach wsparcia w zaspokajaniu potrzeb obywateli Ukrainy



Og³oszenie z dnia 2023-09-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa konserw miêsnych, konserw rybnych, zup b³yskawicznych, czekolad, ciasteczek, kaw rozpuszczalnych, herbat, olejów s³onecznikowych, w ramach wsparcia w zaspokajaniu potrzeb obywateli Ukrainy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagielloñska 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa konserw miêsnych, konserw rybnych, zup b³yskawicznych, czekolad, ciasteczek, kaw rozpuszczalnych, herbat, olejów s³onecznikowych, w ramach wsparcia w zaspokajaniu potrzeb obywateli Ukrainy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a2d26dc-4ca8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00390804

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045779/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.18 Zakup ¿ywno¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

,,Wsparcie przy zabezpieczeniu podstawowych potrzeb obywateli ukraiñskich” w ramach projektu transgranicznego Polska-Bia³oru¶-Ukraina 2014-2020 Mazovia4UA

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w sekcji 3.5.)niniejszego og³oszenia, i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie Platformy dotycz±cej danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce przedmiotowego postêpowania Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w zak³adce „Wiadomo¶ci”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie tocz±cego siê postêpowania powinien sprawdzaæ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na
Platformie Zakupowej, gdy¿ system powiadomieñ Platformy mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w przedmiotowym postêpowaniu za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. Realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 67 PZP Zamawiaj±cy przekazuje nastêpuj±ce informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej:
1) minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s.,
2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli,
3) w celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
4) wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB (w przypadku wiêkszych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dziel±c
je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da),
5) komunikacja poprzez Wy¶lij wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników); wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB,
6) czas wy¶wietlany na Platformie Zakupowej synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przygotowan± w jêzyku polskim pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Formularz oferty stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.99.2023.AP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa konserw miêsnych, konserw rybnych, zup b³yskawicznych, czekolad, ciasteczek, kaw rozpuszczalnych, herbat, olejów s³onecznikowych, w ramach wsparcia w zaspokajaniu potrzeb obywateli Ukrainy.
Lp. Asortyment -Ilo¶æ
1 Herbata czarna - sk³ad 100% herbaty, -1200 op.
2 Kawa cappuccino ¶mietankowe w saszetkach -6000 op.
3 Ciastka kruche (bez konserwantów) o smaku ma¶lanym -1200op.
4 Czekolada gorzka -2400 op.
5 Konserwy miêsne minimum 300g-1200op.
6 Konserwa rybna minimum 300g-1200op.
7 Zupa b³yskawiczna -6000 szt.
8 Olej s³onecznikowy -1200 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozosta³e ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± ocenê w kryterium - cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik do oferty musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, okre¶laj±ce zakres pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba ¿e pe³nomocnictwo wynika z innych za³±czonych do oferty dokumentów
2. W zwi±zku z ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835), tre¶æ o¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji V ustêp 5.5.) og³oszenia, uzupe³niona zosta³a o przes³anki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
4. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy stanowi± za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia przewidziane zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-20 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Skrót, PZP/ustawa u¿yty w og³oszeniu oznacza ustawê z 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Skrót SWZ oraz specyfikacja oznacza Specyfikacjê Warunków Zamówienia zamieszczon± na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.