Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311709/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Ciągi komunikacyjne na Pańskiej Górze” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ciągi komunikacyjne na Pańskiej Górze” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35531db8-1f1f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034030/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020 na podstawie zawartej w dniu 21.10.2019 roku umowy nr RPMP 11.01.02-12-925/17-00 XVII/92/FE/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6702642,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ciągi komunikacyjne na Pańskiej górze” w ramach realizacji projektu „Pańska Góra – Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”.
5.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych
5.2.2 wykonanie roboty ziemnych
5.2.3 wykonanie ogrodzenia
5.2.4 wykonanie odwodnienia
5.2.5 wykonanie krawężników, obrzeży , palisady
5.2.6 wykonanie nawierzchni żwirowej
5.2.7 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
5.2.8 wykonanie ścieżki górskiej- nawierzchnia asfaltowa
5.2.9 wykonanie ścieżka górskiej- nawierzchnia z kruszywa
5.2.10 wykonanie ścieżka górskiej- nawierzchnia z kamienia
5.2.11 wykonanie jezdni
5.2.12 wykonanie pobocza
5.2.13 wykonanie oświetlenia
5.2.14 zakup i montaż kamer
5.2.15 zakup i instalacja serwera wraz z oprogramowaniem
5.2.16 zakup i instalacja oprogramowania systemowego
5.2.17 zakup i instalacja zestawu komputerowego wraz z ekranem
5.2.18 zakup i instalacja 2 szt. ekranów wielkoformatowych
5.2.19 zakup licencji rozszerzających oprogramowanie monitoringu
5.2.20 zakup i instalacja zasilacza awaryjnego wraz z dodatkowym pakietem baterii
5.2.21 zakup i instalacja media konwerterów światłowodowych
5.2.22 zakup i montaż ławek
5.2.23 zakup i montaż koszy na śmieci
5.2.24 zakup i montaż stojaków rowerowych
5.2.25 wykonanie zieleńców
5.2.26 wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta,dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii,uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (między innymi odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń),uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy prawa budowlanego lub uzyskanie innego dokumentu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, na postawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji,
5.2.27 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.2.27.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót;
5.2.27.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy;
5.2.27.3 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy;
5.2.27.4 wytyczenie geodezyjne;
5.2.27.5 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót;
5.2.27.6 zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień;
5.2.27.7 wykonanie pełniej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót;
5.2.27.8 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia;
5.2.27.9 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej;
5.2.27.10 badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni;
5.2.27.11 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy;
5.2.27.12 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych;
5.2.27.13 testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń;
5.2.27.14 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej z pozwoleniem na budowę, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
5.7 Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Terminy przeprowadzenia wizji lokalnej zostały ustalone w dniach 26.08.2022 r. o godzinie 10.00 oraz 29.08.2022 r. o godzinie 10.00. Miejsce rozpoczęcia wizji – Andrychów ul. Dąbrowskiego – przy boisku sportowym klubu Beskid Andrychów.
5.7.1 Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Adam Gałosz.
5.7.2 Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobligowani są do wcześniejszego zgłoszenia chęci uczestnictwa za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/ na co najmniej 1 dzień przed wybranym terminem wizji lokalnej . W informacji o zamiarze wzięcia udziału w wizji lokalnej należy podać wybrany termin wizji lokalnej, imię i nazwisko uczestnika wizji lokalnej , firmę Wykonawcy. Zachowanie niniejszej procedury uzasadnione jest względami bezpieczeństwa. Zamawiający informuje, że przedstawiciel wykonawcy będzie zobowiązany do podpisania listy obecności.
5.7.3 Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie wizji lokalnej nie będzie udzielać informacji związanych z przedmiotem zamówienia. Wszelkie pytania związane z postępowaniem należy składać za pośrednictwem https://josephine.proebiz.com/pl/ .
5.7.4 Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne - udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP.
5.8 Zamawiający informuje, że elementy oznaczone w projekcie architektonicznym kolorem żółtym nie wchodzą w zakres prac do wykonania w ramach niniejszego postępowania.
5.17 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.3 niniejszego SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Powyższe nie dotyczy poz. 1 i 2 ( ławki parkowe) załącznika nr 11c do SWZ tj. Specyfikacja wymagań technicznych – mała architektura.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424662,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10450727,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424662,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorca Łukasz Lachendro, Łukasz Lachendro F.H.U. LACH BUD
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120611920
7.3.3) Ulica: ul. Beskidzka 88
7.3.4) Miejscowość: Sułkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1 Wykonawca powierzy Podwykonawcom wykonanie następujących robót budowlanych, dostaw, usług:
1.1 monitoring cyfrowy – Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy
1.2 oświetlenie - Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy
1.3 ścieżka górska – nawierzchnia asfaltowa - Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy
1.4 jezdnia – Aleja Wietrznego - Podwykonawca nie znany na etapie podpisania umowy
(rodzaj robót budowlanych, dostaw lub usług) - (Podwykonawca) stanowiących nie więcej niż 39% wartości przedmiotu umowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Lachendro F.H.U. LACH BUD
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Lachendro F.H.U. LACH BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424662,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.