Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Zawiercia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361667150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 10 B
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 13 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@park.zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.park.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://park-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1da5ff-240a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARZ.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru budynku, obecnie budynku biurowo usługowego przy ul. Leśnej 10B w Zawierciu. Inwestycja nie wymaga nowej infrastruktury technicznej w zakresie przyłączy, bazuje na przyznanych limitach i istniejącej infrastrukturze.
3. Teren oraz budynek nie jest chroniony wpisem do rejestru zabytków. Budynek ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Zawiercie, zgodnie z zarządzeniem nr 1303/17 Prezydenta Miasta Zawiercie z dnia 19 października 2017 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Zawiercie (załącznik nr 1 do zarządzenia . poz. 55 wykazu zabytków nieruchomych).
4. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe
b) Roboty budowlane wewnętrzne
c) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej
d) Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
UWAGA!
Projekt budowlany oraz przedmiar robót zawierają następujące pozycje:
Dostawa i montaż dozowników na mydło
Dostawa i montaż dozowników na ręczniki
Dostawa i montaż kosza na śmieci wiszący
Dostawa i montaż uchwytu na papier toaletowy
Dostawa i montaż szczotki wc
Dostawa i montaż luster uchylnych
Dostawa i montaż przewijaka
Dostawa i montaż z wieszaka na ubrania
Dostawa i montaż uchwytu na kule
Tablica informacyjna przydrzwiowa z kontrastowym i wypukłym liternictwem
Oznaczenie pomieszczenia tabliczką Brajlowska
Kontrastowy symbol/oznaczenie na drzwi
Plan tyflograficzny,
Dostawa i montaż balustrad przed wejściem do budynku
jednak pozycje te nie są przedmiotem niniejszego zamówienia, i wykonawca składając ofertę w postępowaniu nie ujmuje w/w pozycji w cenie ofertowej.
5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.
6. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
7. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować, zabezpieczyć, utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem i niezbędnymi mediami oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy i w strefie jego oddziaływania; w szczególności wywiesić tablice ostrzegawcze i informacyjne itp. Budynek w czasie wykonywania przedmiotu umowy będzie obiektem czynnym, a w związku z tym Wykonawca:
1) będzie wykonywał prace głośne i hałaśliwe po godzinach pracy Agencji Rozwoju Zawiercia tj. od. 1500 do 2200, natomiast pozostałe prace (ciche) może wykonywać w godzinach od 700 do 2200;
2) zabezpieczy teren prowadzenia prac i będzie prowadził je w sposób zapewniający ciągły dostęp interesantów do budynku Agencji Rozwoju Zawiercia i niezakłócający jego funkcjonowania,
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.
8. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
− organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
− koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w szczególności: uszkodzenia budynki i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
− wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione
9. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
10. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
11. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
12. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
13. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
14. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. nr 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.jDz. U. z 2021r., poz. nr 1213 oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
15. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową.
16. Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego. Należy je zgłosić przed dniem umownym zakończenia robót w taki sposób, aby dzień odbioru końcowego mieścił się w terminie umownym zakończenia zadania
17. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
18. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
o pracę.
19. Obowiązek zatrudnienia na umowe o pracę
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu szczegółowe informacje w SWZ
20. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym wymagania w zakresie przebudowy sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych
21. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49525,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanbud Zakład Usług Remontowo Budowlanych Tomasz Stańczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492200238
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych TOMASZ STAŃCZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych” w
ramach projektu pn.: „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.