eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Remont czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d



Og³oszenie z dnia 2024-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko³³±taja 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 722 74 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.um.krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eec0f827-3780-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390914

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eec0f827-3780-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/,
1.2 Do kontaktu: Ma³gorzata Wójcik, Oliwia Walczak - tel. 62 722 74 54/11, e-mail: zp@um.krotoszyn.pl.
1.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz zak³adka „Centrum Pomocy”.
1.4 Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, sk³adane przez Wykonawcê w postêpowaniu sporz±dza siê w szczególno¶ci w formatach .pdf, doc, .docx, .odt, .txt, .rtf, xml. Zaleca siê format .pdf.
1.5 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, musi byæ zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.20 r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23.12.20 r. w spr. podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
1.6 Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.93 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
2 Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dot. sk³adania ofert).
2.1 Komunikacja w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy dostêpnych w zak³adce „Formularze”. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Umo¿liwiaj± one równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci („dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
2.2 Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania siê. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
2.3 Wszystkie wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
2.4 Max. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”: 150 MB.
2.5 Min. wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2.6 W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego udostêpnionego na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem” lub pod nr tel. 22 458 77 99.
2.7 W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê stron za po¶rednictwem Platformy, a tak¿e w przypadku sk³adania zapytañ do SWZ
oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy przed podpisaniem umowy, dopuszcza siê komunikacjê na adres e-mail: zp@um.krotoszyn.pl (nie dot. sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Miasto i Gmina Krotoszyn z siedzib± przy ul. Ko³³±taja 7, 63-700 Krotoszyn, e-mail:
um@krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;
2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Krotoszynie jest Pan Arkadiusz Brodziak, z którym mo¿na siê kontaktowaæ
pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Urz±d Miejski w Krotoszynie, ul. Ko³³±taja 7, 63-700 Krotoszyn lub e-mail:
iod@um.krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z w/w postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze
zm.), dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art.22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontu czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d,celem przystosowania go do potrzeb Warsztatów Terapii Zajêciowej.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie : prac rozbiórkowych, wykonania ¶cianek dzia³owych, wykonania tynków wewnêtrznych, monta¿u ok³adzin ¶ciennych, wykonania posadzek, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykonania prac malarskich, wykonania instalacji elektrycznej, odbiorczej i o¶wietleniowej wraz z monta¿em osprzêtu, wykonania instalacji komputerowej, wykonania instalacji ¶wiat³owodowej, wykonania instalacji wod.-kan. wraz z bia³ym monta¿em, wykonanie instalacji c.o. wraz z monta¿em osprzêtu i pieca grzewczego, wykonanie instalacji gazowej, prac remontowych na klatkach schodowych. Zakres wykonywanych prac stanowi³ bêdzie etap I remontu ca³ego budynku.
W sytuacji otrzymania dofinansowania zewnêtrznego nie wyklucza siê równoleg³ego prowadzenia szerszego zakresu robót w obiekcie – w zwi±zku z powy¿szym zatrudnienie kierownika budowy le¿y w gestii Zamawiaj±cego, od Wykonawcy wymagane bêdzie dysponowanie kierownikami robót poszczególnych bran¿.
1.2. Miejsce realizacji zamówienia: budynek przy ul. M³yñskiej 2d, gm. Krotoszyn, Wielkopolska.
1.3. Inwestycja realizowana bêdzie z dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu POLSKI £AD: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 8.
1.4.Beneficjentem dotacji z Programu Polski £ad jest Miasto i Gmina Krotoszyn, natomiast PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie jest zarz±dc± (dzier¿awc±) budynku przy ul. M³yñskiej 2D. Na mocy zawartego porozumienia Gmina i PGKiM sp. z o.o. wspólnie realizowaæ bêd± w/w zadanie. PGKiM Sp. z o.o. pe³niæ bêdzie nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi.
1.5. Zamawiaj±cy zaleca zapoznanie siê z przysz³ym placem budowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ z art. 214 ust. 1 pkt 7 w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy PZP do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem podstawowym, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia: udzielenie zamówienia obejmowaæ bêdzie: roboty tego samego rodzaju, co w zamówieniu podstawowym.
Zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku, gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami na jego realizacjê, wyczerpane zostan± ¶rodki przewidziane na realizacjê zamówienia w umowie podstawowej, a umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc±. Ceny za poszczególne pozycje nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami Zamawiaj±cy bêdzie siê pos³ugiwa³ nastêpuj±cym wzorem :

W on = A n x 0,6 + B n x 0,4

W on – wska¼nik oceny oferty
Oferty bêd± punktowane w nastêpuj±cy sposób :

Kryterium A n : Cena – waga kryterium 60 % (najni¿sza cena otrzymuje 60 pkt). Pozosta³e oferty otrzymuj± punktacjê wyliczon± wg wzoru matematycznego :

A n = cena minimalna brutto /cena badana brutto x 100

z uwzglêdnieniem wagi w/w kryterium;

Kryterium B n - Okres gwarancji - waga kryterium 40%
Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium przyzna maksymalnie - 40 pkt.
Punkty za kryterium Okres gwarancji robót budowlanych zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
3 lata gwarancji (minimum) - 0 punktów,
4 lata gwarancji - 20 punktów,
5 lat gwarancji - 40 punktów

Podanie przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji ni¿ 3 lata skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zapewnia minimaln± d³ugo¶æ okresu wymagan± przez Zamawiaj±cego.

2. Za ofertê najwy¿ej ocenion± zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wska¿e, ¿e :
1. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum
800 000 PLN.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa :
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wska¿e, ¿e:
1. zrealizowa³ (zakoñczy³) z nale¿yt± staranno¶ci±, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zadania dotycz±ce wykonania robót budowlanych w zakresie obiektów kubaturowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 PLN brutto ka¿de zadanie, wraz z podaniem jego rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Przez ww. zadanie rozumie siê roboty wykonane w ramach jednej umowy.



2. dysponuje min. nastêpuj±cymi osobami:

a) Kierownik robót budowlanych posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika w/w robót i nale¿±cym do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, w zakresie objêtym przedmiotowym przedsiêwziêciem.
b) Kierownik robót sanitarnych posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika w/w robót i nale¿±cym do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, w zakresie objêtym przedmiotowym przedsiêwziêciem.
c) Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), upowa¿niaj±ce do sprawowania funkcji kierownika w/w robót i nale¿±cym do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, w zakresie objêtym przedmiotowym przedsiêwziêciem.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierowników robót. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/. O¶wiadczenia
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn±
ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej /za³. Nr 8/ do³±czony do SWZ.
2/. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków,
w zakresie art.109 ust. 1 pkt. 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego zlozeniem, lub innego dokumentu
potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych
nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
3/. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
jego z³o¿eniem, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie
sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego
organu;
4/. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507)/za³. nr 9/ do³±czony do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1/. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2/. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów na rzecz których roboty
te zosta³y wykonane /za³. Nr 6/ do³±czony do SWZ.
3/. Dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez
podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w
stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty).
4/. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug,
kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami /za³. Nr 7/ do³±czony do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty z za³. nr 1 Dane kontraktowe, zgodnie ze wzorem za³±czonym do SWZ;
2. Kosztorys ofertowy na podstawie za³±czonego przedmiaru.
3. O¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 ustawy PZP /za³. Nr 2/ do³±czony do SWZ - oprócz Wykonawcy sk³ada równie¿
podmiot udostêpniaj±cy zasoby oraz odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia- w
zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim zakresie w jakim ka¿dy z
Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykazuje spe³nianie tych warunków;
4. Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /za³. nr 3/ do³±czony do
SWZ - je¶li dotyczy.
5. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy PZP /za³. nr 4/ do³±czony do SWZ- je¶li dotyczy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, przedstawia o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w
o¶wiadczeniu wstêpnym Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania
/za³. nr 5/ do³±czony do SWZ.
7. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik : pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
8. W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona - polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiaj±cego w odniesieniu do
tych podmiotów, o¶wiadczenie aktualizacyjne, o którym mowa w pkt 6.
9. 9. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty
równowa¿ne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dn. 30.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona – przez ca³y okres zwi±zania ofert± wadium w wysoko¶ci : 20 000,00 z³, s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w pieni±dzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 462).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy : Santander Bank Polska S.A. O /Krotoszyn nr konta 50 1090 1157 0000 0000 1501 5855 z zaznaczeniem: Wadium dot. postêpowania :„Remont czê¶ci budynku gminnego po³o¿onego w Krotoszynie przy ul. M³yñskiej 2d”.
3. Za wadium z³o¿one w terminie przyjmuje siê uznanie ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest
za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie
wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada odrêbnie o¶wiadczenie wstêpne z art.
125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim
zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców, wykazuje spe³nianie tych warunków.
3. W przypadku, gdy zostanie oceniona najwy¿ej oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenie aktualizacyjne, o którym mowa w pkt IX.B.4 SWZ ka¿dy z Wykonawców sk³ada osobno.
4. Cz³onkowie konsorcjum ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art.117 ust.4 ustawy
PZP, z którego wynika które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy /za³. Nr 4 do SWZ/.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemo¿liwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klêski ¿ywio³owe, trzêsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywo³ane przez cz³owieka (strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne) oraz stany epidemii/pandemii og³oszone stosownymi przepisami;
2) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych konieczno¶æ przerwania robót, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru wpisem do dziennika budowy;
3) wykonania innych wcze¶niej nie przewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi;
4) niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez w³adze publiczne – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy;
5) wyst±pienia powa¿nych rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± projektow±, a stanem rzeczywistym w terenie, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót potwierdzon± przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy;
6) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót, aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu o okres niezbêdny do wprowadzenia zmian;
7) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy obowi±zuj±ce przepisy nie dopuszczaj± do wykonania robót lub nakazuj± wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê;
8) z powodów niezawinionych przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e wykonawca pisemnie wyka¿e obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnieñ lub pozwoleñ osób trzecich albo w³a¶ciwych organów;
9) konieczno¶æ wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych, np. nadzoru budowlanego, PIP i in. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót
10) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci m.in. w wyniku dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. badañ archeologicznych, okoliczno¶ci stanowi±cych zagro¿enie ¿ycia lub mienia;
11) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania Umowy;
- o okres, w których te okoliczno¶ci wyst±pi±;
3. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2, przed³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê stosownego wniosku o sporz±dzenie aneksu do umowy wraz z powo³aniem siê na podstawê zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisuj±cym okoliczno¶ci faktyczne.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nalezy sk³adaæ przy u¿yciu platformy E-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem : https://ezamowi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w pkt. V.5.7), og³oszenia, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy PZP, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
2.dot. zmian umowy c.d.
1. Inne okoliczno¶ci zmiany umowy :
1) zaistnienie oczywistej omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
2) konieczno¶ci wykonania i rozliczenia robót zamiennych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót i/lub zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy.
3) wyst±pienia robót dodatkowych - o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione przes³anki ustawowe - maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu umowy podstawowej, Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót. Zamawiaj±cy zmieni wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy.
4) zmiana kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy /spe³niaj±cego wymagania zawarte w SWZ /- po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym;
5) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT;
6) w innych przypadkach wymienionych w art. 455 ustawy PZP.
5. Podstaw± wyliczenia wynagrodzenia za roboty dodatkowe bêdzie cena wyliczona kosztorysem, z zastrze¿eniem ¿e nie mo¿e ona przekroczyæ ¶redniej stawki z cennika SEKOCENBUD lub podobnego za kwarta³ poprzedzaj±cy sporz±dzenie wyceny.
6. Ka¿da zmiana musi byæ poprzedzona sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach protoko³u z negocjacji. Sporz±dzenie tych protoko³ów nie dotyczy przypadku, o którym mowa w podpunkcie 4.1 i 4.4)
7. Dopuszcza siê tak¿e zmianê Umowy zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy PZP.
8. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem uniewa¿nienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.