Og³oszenie z dnia 2023-09-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00228487/01 - Wynik z dnia 2024-03-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy S³oñsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£OÑSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966711
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: SIKORSKIEGO 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³oñsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-436
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 2271
1.5.8.) Numer faksu: 95 757 2268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy S³oñsk
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b0580ee-50cd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00390922
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00067374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b0580ee-50cd-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dost. pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Osoba do kontaktu z wykonawcami: Beata Sroka, tel. 95 757 2271, e-mail: zcawojta@slonsk.pl
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶r.„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy.
6. W przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza
komunikacjê na adres e-mail: zcawojta@slonsk.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa RM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 w/w rozporz±dzenia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”.
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu
do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej "dokumentami elektronicznymi", zawieraj±cych wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wnioski, o których mowa w art. 371 ust. 3 ustawy Pzp., oferty, prace konkursowe, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, oraz inne informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, przekazywane w postêpowaniu lub w konkursie, okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy S³oñsk jest Wójt Gminy S³oñsk, ul. Sikorskiego 15. 66-436
S³oñsk, tel. (095) 757 22 71 fax (095) 757 22 68, e-mail: sekretariat@slonsk.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy S³oñsk jest Pan Robert Józefowicz, kontakt listowny na Adres
administratora, e-mail: r.jozefowicz@itmediagroup.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy S³oñsk, znak sprawy: ZP.271.9.2023, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest us³uga odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i
niezamieszka³ych z terenu Gminy S³oñsk, ¶wiadczona w okresie 12 miesiêcy tj. od dnia 01 pa¼dziernika 2023r. do dnia 30
wrze¶nia 2024r.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje systematyczny odbiór i transport nastêpuj±cych frakcji odpadów komunalnych:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) gromadzonych w pojemnikach,
b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w workach, obejmuj±cych:
– papier (150101, 200101),
– szk³o (150107, 200102),
– tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), opakowania wielomateria³owe (150105),
– bioodpady (200108, 200201),
c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagaj±cych specjalnych pojemników do ich
zbierania, obejmuj±cych meble, zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36, 20 01 35) i inne odpady
wielkogabarytowe (200307).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów
komunalnych oraz dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca uzupe³ni worki do selektywnego
zbierania odpadów poprzez pozostawienie przy wej¶ciu na nieruchomo¶æ pustych worków w dniu odbioru selektywnie
zbieranych odpadów komunalnych, w ilo¶ci i rodzaju odpowiadaj±cej liczbie i rodzajowi odebranych worków.
W ofercie nale¿y równie¿ przewidzieæ dostarczanie pojemników i worków do nowo powsta³ych nieruchomo¶ci.
Wykonawca wyposa¿y wskazane nieruchomo¶ci w niezbêdn± ilo¶æ i rodzaj pojemników oraz worków w terminie 10 dni
roboczych od dnia podpisania umowy.
II. Czêstotliwo¶æ odbioru odpadów komunalnych
1. Wykonawca odbiera od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych ka¿d± zebran± ilo¶æ odpadów
komunalnych z nastêpuj±c± czêstotliwo¶ci±:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomo¶ci w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej – co 2
tygodnie;
b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – ze wskazanych nieruchomo¶ci w zabudowie wielorodzinnej i
wskazanych nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, wy³±cznie z terenu miejscowo¶ci S³oñsk – co tydzieñ;
c) segregowane odpady komunalne:
– papier, szk³o, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateria³owe, metale (w workach) – co miesi±c;
– bioodpady – co tydzieñ w okresie od 01 maja do 31 pa¼dziernika oraz co 2 tygodnie od listopada do kwietnia;
– meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny – co najmniej 4 razy w trakcie
trwania umowy.
2. W przypadku nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Wykonawca jest zobowi±zany zg³osiæ Zamawiaj±cemu wszelkie przypadki
zebrania wiêkszej ilo¶ci odpadów, ni¿ ilo¶æ zadeklarowana przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci. W celu udokumentowania
takiego faktu Wykonawca winien sporz±dziæ dokumentacjê fotograficzn±.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu projektu
harmonogramu wywozu odpadów w okresie pierwszych 6 m-cy obowi±zywania umowy, nie pó¼niej ni¿ ci±gu 3 dni od dnia
podpisania umowy. Projekt harmonogramu wywozu odpadów na kolejny okres obowi±zywania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ miesi±c przed rozpoczêciem tego okresu.
III. Szacunkowa ilo¶æ i wielko¶æ pojemników i worków do gromadzenia odpadów:
1. Wykonawca zapewni nastêpuj±c± szacunkow± ilo¶æ pojemników i worków do gromadzenia odpadów:
a) pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych:
- o pojemno¶ci 60 l w ilo¶ci ok. 30 szt.,
- o pojemno¶ci 120 l w ilo¶ci ok. 1400 szt.,
- o pojemno¶ci 240 l w ilo¶ci ok. 280 szt.,
- o pojemno¶ci 1100 l w ilo¶ci ok. – 80 szt.;
b) worki z tworzywa sztucznego z ta¶m± do zawi±zania worka, oznaczone odpowiednimi kolorami dla ka¿dej selektywnie
zbieranej frakcji:
- o pojemno¶ci 120 l – w ilo¶ci 130.000 szt., w tym oko³o 85.000 szt. w kolorze ¿ó³tym i oko³o 45.000 szt. w kolorze
niebieskim,
- o pojemno¶ci 60 l - 120l – w ilo¶ci oko³o 40.000 szt. – w kolorze zielonym i oko³o 55.000 szt. - w kolorze br±zowym;
2. Zamawiaj±cy, w ustalonym trybie, bêdzie przekazywa³ Wykonawcy informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji
nieruchomo¶ci objêtych obowi±zkiem odbierania odpadów oraz sposobie gromadzenia odpadów, w ci±gu 5 dni od daty
z³o¿enia deklaracji. Wykonawca dostarczy pojemnik w³a¶cicielom nowo powsta³ych nieruchomo¶ci, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7
dni roboczych od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego.
3. W zakres zamówienia wchodzi tak¿e okresowa dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów (co najmniej raz w
roku).
Zamawiaj±cy szacuje (na podstawie realnych ilo¶ci zebranych odpadów w roku 2022), ¿e w trakcie wykonywania
zamówienia (12 miesiêcy) z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych zostan± odebrane nastêpuj±ce ilo¶ci
poszczególnych frakcji odpadów:
1) 20 02 01 Bioodpady – 200 Mg
2) 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury - 48 Mg
3) 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe, zu¿yty sprzêt RTV i AGD – 60 Mg
4) 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych – 165 Mg
5) 15 01 07 Opakowania ze szk³a 120 Mg
6) 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 950 Mg
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta odpowiadaj±ca wszystkim warunkom przedstawionym w specyfikacji, zawieraj±ca najwy¿sz± ilo¶æ punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. W sytuacji, gdy zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert zawieraj± taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ odbioru odpadów wielkogabarytowych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Odn. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnychprzepisów:
a) Wykonawca posiada za¶wiadczenie o wpisie do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy
S³oñsk;
b) Wykonawca posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i
gospodaruj±cych odpadami BDO, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699
ze zm.).
2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunki za spe³nione w tym zakresie, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie ubezpieczenia 500.000,00 z³otych;
3. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e :
1) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wykona³/ wykonuje nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê na rzecz w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, polegaj±c± na
odbieraniu w sposób ci±g³y przez okres co najmniej 12 miesiêcy, odpadów komunalnych o ³±cznej masie min. 1400 Mg oraz
przedstawi dowody, ¿e ww. us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie w formie po¶wiadczenia, z tym ¿e w
odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿
na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze,
Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ ww. po¶wiadczenia, sk³ada
o¶wiadczenie, potwierdzaj±ce, czy us³ugi wymienione w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
2) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym, w tym:
– co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi z funkcj± kompaktuj±c±, przystosowanymi do odbierania
odpadów komunalnych z pojemników 60 l, 120 l, 240 l i 1100 l, zabezpieczonymi przed
niekontrolowanym wydostawaniem
siê na zewn±trz odpadów podczas ich za³adunku i transportu;
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem siê na zewn±trz odpadów podczas ich za³adunku i transportu, w
tym jeden pojazd wyposa¿ony w ¿uraw do opró¿niania pojemników typu „dzwon”.
- co najmniej jednym samochodem ciê¿arowym przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych,
zabezpieczonym przed niekontrolowanym wydostawaniem siê na zewn±trz odpadów podczas ich za³adunku i transportu.
Wszystkie pojazdy winny byæ wyposa¿one w urz±dzenia pozwalaj±ce Zamawiaj±cemu na kontrolê tras przejazdu oraz
miejsc za³adunku i roz³adunku, w formie elektronicznej i papierowej, udostêpnione w ci±gu 24 godzin od wezwania.
Wykonawca w przypadku awarii pojazdów niezbêdnych do realizacji zamówienia musi mieæ zapewniony natychmiastowy
dostêp do pojazdów zastêpczych.
Brak w ww. wykazie choæby jednej pozycji wyposa¿enia wymaganego przez Zamawiaj±cego spowoduje wykluczenie
Wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp - Za³±cznik Nr 5 do SWZ, a w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w
zakresie, o którym mowa w art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu dokumentu wskazanego w
niniejszym podpunkcie;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz wykonanych us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz sprzêtu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z za³. Nr 7 do SWZ). W przypadku pojazdów ujêtych w w/w wykazie nale¿y do³±czyæ kopie dowodów rejestracyjnych i polis OC za wskazane pojazdy. W przypadku bazy transportowo-magazynowej nale¿y udokumentowaæ tytu³ prawny do nieruchomo¶ci, na której znajduje siê baza transportowo-magazynowa.
3) Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 PLN.
4) Za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami BDO, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
BRAK5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania - Za³±cznikNr 2 do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli umocowanie osoby podpisuj±cej nie wynika z dokumentów rejestrowych);
3) Pe³nomocnictwo dla lidera konsorcjum (je¶li oferta sk³adana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia);
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy).
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym
potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
5) O¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ nazwê postêpowania, do którego siê odnosi, precyzowaæ zakres
umocowania oraz wskazywaæ pe³nomocnika, wyliczaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi podpisaæ siê pod takim pe³nomocnictwem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalno¶æ zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 p.z.pStosowne zapisy zawiera projekt umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-18
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i domków letniskowych, po³o¿onych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodz±cych z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja us³ugi polegaj±cej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkañców z terenu Gminy ¯abia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Siemi±tkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.