eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drozdowo › Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450110668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 38

1.5.2.) Miejscowość: Drozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumdrozdowo@muzeum-drozdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-drozdowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dcabbd8-17a0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dcabbd8-17a0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012542/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 modernizacja infrastruktury sanitarnej oraz odnowienie historycznego wyglądu hallu w części willowej Muzeum Przyrody - Dworu Lutosławskich w Drozdowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano- instalacyjnych na terenie Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie, ul. Główna 38. Zamówienie obejmuje zrealizowanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody– Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II” oraz zadania pn. „Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie”, finansowanych ze środków: Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Starostwa Powiatowego w Łomży.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ oraz decyzji: Decyzja nr 405/2015 z dnia 3 listopada 2015 r. znak: ROŚB.6740.1.448.2015, Starosty Łomżyńskiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę oraz Decyzja nr 206/2022 z dnia 15 czerwca 2022 r. znak: ROŚB.6740.1.237.2022, Starosty Łomżyńskiego w sprawie zmiany decyzji nr 405/2015 z dnia 3 listopada 2015 r.; wymienione decyzje stanowią Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie
Zgodnie z Informacją z otwarcia ofert w dniu 7 czerwca 2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 564.570,00 zł brutto.
W postępowaniu została złożona jedna oferta Wykonawcy Smol-Term Marcin Smoliński, ul. Lipowa 36, 18-400 Giełczyn, za cenę 975.599,21 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975599,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 975599,21 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.