eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W SULEJOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100121628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446162815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@bojosulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bojosulejow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sulejów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648327

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Konecka

1.11.4.) Miejscowość: Sulejów

1.11.5.) Kod pocztowy: 97-330

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.11.9.) Numer telefonu: 446102530

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.biuletyn.sulejow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1fd089-37b7-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00390980/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Sulejów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/948461

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca się, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym podał adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików
dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW).
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany
za pomocą podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielkość pliku liczona jest wraz z podpisem).
Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platforma zakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/948461.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk
„Przejdź do podsumowania”. W procesie składania oferty za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow, wykonawca
powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Za
datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie
przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Burmistrz Sulejowa, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów;
20.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulejów jest Pani Aleksandra Stańczyk. Kontakt: inspektor@sulejow.pl;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
20.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.5 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy;
20.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
20.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.8 Każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia
nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
20.9 Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Gminy Sulejów, w szczególności firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO (obowiązek informacyjny) 20.10 Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz
Gminy Sulejów, w szczególności firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
20.11 Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.12 W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.13 W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że
zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOJO.3601.1.2024.SO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej w Łęcznie
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej w Łęcznie świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Łączna ilość uczniów w tej części zamówienia: 112 osób.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie,
świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Łączna ilość uczniów w tej części zamówienia: 79 osób.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Witowie – Kolonii
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz (przewóz regularny) uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Witowie - Kolonii świadczony na podstawie biletów miesięcznych (przewóz regularny). Ilość uczniów w tej części zamówienia: 145 osób.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Uszczynie
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Uszczynie na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Ilość uczniów w tej części zamówienia: 14 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Tryb.
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Centrum Edukacyjno – Rehabilitacyjne „Szansa” w Piotrkowie Tryb. (dowóz i odwóz) na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu
Ilość uczniów w tej części zamówienia: 1 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI Dowóz ucznia niepełnosprawnego Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gazomii Starej
Przedmiotem zamówienia jest dowóz ucznia niepełnosprawnego w okresie od 2 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gazomii Starej (dowóz) na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu
Ilość uczniów w tej części zamówienia: 1 osób.
Usługa będzie świadczona na podstawie ryczałtu za każdy dzień dowozu. Szacowana ilość dni nauki szkolnej to 188 dni.
Pozostały opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi
kryteriami oceny ofert:
Kryterium wyboru (1% równa się 1 pkt):
Cena - 60 % (60 pkt)
Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C1)
C = (cena oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena oferty badanej)x60
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma
zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego (S)
Czas podstawienia pojazdu zastępczego Punktacja Punktacja po przeliczeniu wagi 40%:
20 min - 100 pkt - 40
powyżej 20 do 30 min - 80 pkt - 32
powyżej 30 do 40 min - 60 pkt - 24
powyżej 40 do 50 min - 40 pkt - 16
powyżej 50 do 60 min - 20 pkt - 8
powyżej 60 min - 0 pkt - 0
Zamawiający zastrzega, że:
• w przypadku braku podania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w formularzu ofertowym lub podania czasu powyżej 60 min., oferta otrzyma 0 pkt,
• dla potrzeb oceny punktowej zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii krótszy niż 20 min., traktowany będzie jako czas równy 20 min.,
• w przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną pozycję w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części,
• w przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy żadnej pozycji w Formularzu ofertowym w Kryterium Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego dla danej Części, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia w tej Części.
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + S
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
S – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – dotyczy wszystkich części:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
lub/i
b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym w związku z ustawą z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców
lub odpowiadające im równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dokumenty wspólne złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia,
zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Część I:
Wykonawca będzie dysponował min. 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących min. 39 każdy, które posiadają ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania autobusami.
Część II:
Wykonawca będzie dysponował min. 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących min. 39 każdy, które posiadają ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania autobusami.
Część III:
Wykonawca będzie dysponował min. 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących min. 39 każdy, które posiadają ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania autobusami.
Część IV:
Wykonawca będzie dysponował min. 1 busem o liczbie miejsc siedzących min. 16, który posiada ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania busem.
Część V:
Wykonawca będzie dysponował samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc siedzących min. 3, który posiadają ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania samochodem.
Część VI:
Wykonawca będzie dysponował samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc siedzących min. 3, który posiadają ważne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), wraz z informacją o podstawie dysponowania samochodem.

Zamawiający informuje, że w przypadku składania oferty na dwie lub więcej części należy do każdej części wymienić inne autobusy/busy.
Zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
lub/i
b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym w związku z ustawą z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców
lub odpowiadające im równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Powyższe dokumenty wspólne złożone dla jednej części zamówienia są skuteczne dla pozostałych części zamówienia.
c) wykaz autobusów/busów będących w dyspozycji Wykonawcy, które będą wykorzystywane w przedmiotowym zamówieniu, wraz z informacją o rodzaju, modelu autobusu/busu, roku produkcji, liczbie miejsc, numerach rejestracyjnych, aktualności badań technicznych i aktualności ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), podstawie dysponowania tymi zasobami - Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania autobusów/busów wg Załącznika nr 3 do SWZ
Zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę za odpowiednią część zamówienia.
Cena ofertowa powinna być podana następująco w Częściach I-III:
• cena 1 biletu brutto w zł/1 m-c
• wartość brutto za okres 10 miesięcy wyliczona jako iloczyn ilości uczniów dla danej części i ceny jednostkowej brutto dla danej części za jeden bilet oraz okresu trwania umowy (10 miesięcy).
Do porównania ofert w Częściach I-III będzie brana pod uwagę całkowita wartość brutto (z VAT) za 10 miesięcy obowiązywania umowy.
Cena ofertowa powinna być podana następująco w Częściach IV - VI:
• stawka ryczałtowa dzienna,
• wartość brutto w zł za cały okres trwania umowy wyliczona jako iloczyn stawki ryczałtowej dziennej i ilości dni nauki szkolnej (188 dni).
Do porównania ofert w Częściach IV - VI będzie brana pod uwagę całkowita wartość brutto (z VAT) za cały okres trwania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, należy przekazać cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/948461

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zwanej dalej „ustawą Ukraina” - Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do (dotyczy wszystkich części):
1) dołączenia dokumentu lub dokumentów potwierdzających umocowanie osób podpisujących umowę do występowania w imieniu Wykonawcy i możliwości zawarcia umowy z Zamawiającym albo pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
2) dołączenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej), jeżeli za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta złożona przez takich Wykonawców
Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
1) aktualnego na czas trwania zamówienia zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych na trasach objętych zamówieniem (dot. Części I-III),
2) listy kierowców i opiekunów przydzielonych na poszczególne trasy wraz z podaniem numerów telefonów kontaktowych do kierowców i opiekunów (dot. Części I-VI),
3) kserokopie dowodów rejestracyjnych oraz dowodów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz NNW (dot. Części I-VI).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.