eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokWarsztaty - "Echokardiografia przezklatkowa"



Og³oszenie z dnia 2022-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Warsztaty - „Echokardiografia przezklatkowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 748 56 26, 85 748 56 40, 85 748 57 39, 85 748 54 43, 85 686 51 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty - „Echokardiografia przezklatkowa”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e34415a-4ac8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00391114

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00124406/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Us³ugi szkoleniowe (us³ugi spo³eczne) ró¿ne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. „Mamy POWER – inwestujemy w kompetencje regionu” wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umb

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umb.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
5.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
6.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
 Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych),
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
 Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie, w salach szkoleniowych zapewnionych przez Wykonawcê, warsztatów - „Echokardiografia przezklatkowa” dla studentów Wydzia³u Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. Warsztaty bêd± realizowane w ramach projektu pn. „Mamy POWER – inwestujemy w kompetencje regionu” wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 80000000-4 – Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe.
3. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spo¶ród wa¿nych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
• PC cena – 60%,
• PD do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie – 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe trenera prowadz±cego szkolenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2.4.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawca, który:
a) zrealizowa³ minimum 5 us³ug szkoleniowych z zakresu Echokardiografii przezklatkowej w okresie ostatnich 3 lat licz±c od daty terminu sk³adania ofert, lub je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
2.4.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który: dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi do realizacji przedmiotowej us³ugi, tj.: osoby prowadz±ce szkolenia:
a) powinny byæ specjalistami w dziedzinie kardiologii, cz³onkami Sekcji Echokardiografii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego oraz posiadaæ akredytacjê indywidualn± wydan± przez sekcjê Echokardiografii PTK,
b) posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe i/lub w prowadzeniu szkoleñ lub zajêæ dydaktycznych w ww. obszarze w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
2.4.3. O udzielenie niniejszego zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który: zapewni uczestnikom salê/sale wyposa¿on±/e w sprzêt specjalistyczny niezbêdny do przeprowadzenia warsztatów (aparatura echokardiograficzna, parametry urz±dzenia nie mniejsze ni¿ G³owice: S5-1; 1,6-3,2 Hz oraz Matrix S5-1 1,7-3,4 Hz) oraz modeli/symulatory pacjentów.
2.4.4. Zamówienie musi byæ realizowane osobi¶cie przez Wykonawcê lub osobê skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wskazan± w formularzu ofertowym. W sytuacji, gdy wybrany Wykonawca lub osoba skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia nie by³aby w stanie realizowaæ zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ do realizacji zamówienia osobê o kompetencjach, wykszta³ceniu i do¶wiadczeniu nie mniejszych ni¿ osoby wskazanej w ofercie. Zmiana musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego na pi¶mie.
Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa powy¿ej, zostanie zweryfikowane na podstawie przed³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia, które stanowi tymczasowe zapewnienie przez wykonawcê, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem sytuacji okre¶lonych w niniejszej umowie, i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z pó¼n. zm.).
2. Jednocze¶nie Strony o¶wiadczaj±, ¿e nie bêd± dokonywaæ zmiany postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzaæ nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji, gdy:
a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy,
b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
c) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
d) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
e) konieczno¶æ zmiany wynika z zasad zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê wirusa COVID-19,
f) czasowego ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni medycznych.
4. Maj±c na wzglêdzie zasady zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê wirusa COVID-19, Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci w przypadku wprowadzenia zaleceñ b±d¼ ograniczeñ zwi±zanych z przemieszczaniem siê osób. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje w stosunku do Zamawiaj±cego prawo ubiegania siê o zap³atê kar umownych ani odszkodowañ.
5. Obni¿enie cen jednostkowych przez Wykonawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
6. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy, je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiana umowy zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych; w takim przypadku, Zamawiaj±cy odstêpuje od umowy w czê¶ci, której zmiana dotyczy,
b) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych;
c) Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e pañstwo polskie uchybi³o zobowi±zaniom, które ci±¿± na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej,
7. W przypadku zmian w wytycznych dotycz±cych realizacji projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków UE wp³ywaj±cych na realizacjê niniejszej umowy, Wykonawca niezw³ocznie zawiadomi Zamawiaj±cego o zaistnia³ej zmianie i Strony uzgodni± tryb dalszego postêpowania i ewentualnie nowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
8. W przypadku wyst±pienia przeszkody w realizacji umowy spowodowanej w szczególno¶ci dzia³aniem si³y wy¿szej, Wykonawca niezw³ocznie zawiadomi Zamawiaj±cego o zaistnia³ej przeszkodzie i Strony uzgodni± tryb dalszego postêpowania i ewentualnie nowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania tajemnicy dotycz±cej wszelkich informacji pozyskanych w zwi±zku z wykonaniem postanowieñ niniejszej umowy, dotycz±cych tajemnic prawnie chronionych.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
11. Wszystkie zmiany dotycz±ce ustaleñ zawartych w niniejszej umowie wymagaj± ka¿dorazowo formy pisemnej w

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w systemie pod adresem https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.