eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaModernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka.



Og³oszenie z dnia 2024-07-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be8e61a2-f27d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00391122

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026818/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 modernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka zadanie dofinansowane z Polskiego £adu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze ¶rodków Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 9 „Roz¶wietlamy Polskê”. Program Inwestycji Strategicznych w wysoko¶ci 80% warto¶ci Inwestycji. Wk³ad w³asny Zamawiaj±cego stanowi 20% warto¶ci Inwestycji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00271941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.22.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 837350,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka” - zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w oparciu o dokumentacjê techniczn±, przedmiar, STWiOR, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci techniczno- budowlanymi, normami bran¿owymi i PN.
1.1. Zakres robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci: Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 10 do SWZ i stanowi integraln± czê¶æ umowy.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji i przebudowy systemu o¶wietlenia ulicznego w gminie Jab³onka zgodnie z zapisami w Projekcie wykonawczym: Remont (modernizacja) sieci elektroenergetycznej 0,23kV o¶wietleniowej w ramach zadania pn. „Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka”. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu o¶wietlenia drogowego, w ramach jednego zamówienia publicznego. Zakres obejmuje wymianê nieefektywnych energetycznie opraw o¶wietleniowych na oprawy w technologii LED, wraz z okablowaniem oraz wymianê wysiêgników na linii o¶wietleniowej napowietrznej.

Powy¿szy zakres obejmuje:
• Monta¿ opraw o¶wietleniowych na s³upie/monta¿ 500 sztuk opraw LED wraz z okablowaniem i zabezpieczeniami/
• Demonta¿ opraw o¶wietlenia zewnêtrznego oraz wysiêgników
• Monta¿ wysiêgników rurowych na s³upieW

W ramach modernizacji istniej±cej infrastruktury nale¿y uwzglêdniæ aktualne normy o¶wietleniowe, oraz rozwi±zania technologiczne. Rekomenduje siê zast±pienie istniej±cych opraw sodowych nowymi oprawami typu LED. Modernizacja powinna uwzglêdniaæ spe³nienie normy o¶wietleniowej przez nowe oprawy.

Wymaga siê równie¿, aby wraz z wnioskami materia³owymi wykonawca przedstawi³ uzupe³nion± tabelê atrybutów (Za³±cznik – tabela parametrów opraw), o rodzaje i parametry stosowanych opraw.
Powy¿sz± tabelê atrybutów (Za³±cznik – tabela parametrów opraw) nale¿y przedstawiæ wraz z ofert± w celu weryfikacji zapisu równowa¿no¶ci.
Za rozwi±zanie równowa¿ne uznaje siê oprawy, których sumaryczny bilans energetyczny (moc opraw) nie mo¿e byæ wiêkszy ni¿ w zestawieniu tabelarycznym referencyjnym, oprawy o strumieniu ¶wietlnym emitowanym z oprawy nie mniejszym ni¿ u¿yty w projekcie (Dokumentacja Modernizacji O¶wietlenia - Obliczenia Fotometryczne). Dopuszczalne jest odstêpstwo od parametrów referencyjnych wyników fotometrycznych pod warunkiem spe³nienia wymagañ Polskiej Normy PN-EN 13201, tzn. tolerancja dla parametrów Uo, Ul, TI i REI na poziomie +/- 10 %; Lm, Em i Emin dla jezdni na poziomie +/- 5 % w stosunku do referencyjnych obliczeñ fotometrycznych pod warunkiem spe³nienia wymagañ ww. Normy przy za³o¿eniu tych samych parametrów (szeroko¶æ drogi, szeroko¶æ modu³u, wspó³czynnik konserwacji, wysoko¶æ monta¿u, k±t nachylenia, nawierzchnia itp.) Zak³ada siê spe³nienie tych parametrów na poziomie nie gorszym ni¿ w wyliczeniach referencyjnych z dopuszczalnym odstêpstwem. Na wykonawcy ci±¿y obowi±zek udokumentowania spe³nienia wymagañ poprzez wykonanie i za³±czenie do oferty projektu o¶wietleniowego zawieraj±cego wszystkie elementy wraz z plikiem ¼ród³owym zapisanym w formacie .dlx lub równowa¿nym. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeñ musi byæ w pe³ni zgodna z przyjêtymi.

2. Szczegó³owy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna, przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki;
Za³±cznik Nr 10 do SWZ Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
Za³±cznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik Nr 12 do SWZ Dokumentacja techniczna
Za³±cznik Nr 13 do SWZ Przedmiar robót

(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)

3. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
G³ówny przedmiot:
45316100-6 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego;
45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych;
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego;

4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagania dotycz±ce gwarancji:
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 60 miesiêcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna siê z chwil± podpisania protoko³u odbioru koñcowego z klauzul± „odbieram”.
3) Je¿eli dla zachowania wa¿no¶ci warunków udzielonej gwarancji wymagane s± przegl±dy, konserwacje czy inne czynno¶ci serwisowe zwi±zane z w³a¶ciwym u¿ytkowaniem (materia³ów,
urz±dzeñ, itp.), wszystkie te czynno¶ci musz± zostaæ zapewnione przez Wykonawcê, a tak¿e uwzglêdnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la maksymalny punktowany okres gwarancji wynosz±cy 120 miesiêcy. Zasady oceny ofert zosta³y zawarte w Rozdziale 29 SWZ.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 561495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1055500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561495,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Jan Mastela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351624735

7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zubrzyca Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-484

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 561495,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.