Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368694/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Wodnica na terenie Gminy
Ustka oraz zagospodarowanie zebranych w nim odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d469a9ac-2a41-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Wodnica na terenie GminyUstka oraz zagospodarowanie zebranych w nim odpadów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d469a9ac-2a41-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Wodnica na terenie Gminy Ustka oraz zagospodarowanie zebranych w nim odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.24.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
na terenie Gminy Ustka oraz zagospodarowania zebranych w nim odpadów w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
2. W ramach dofinansowania uzyskanego dla projektu pn. „Realizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na
działce nr 20 w miejscowości Wodnica na terenie gminy Ustka” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 gmina Ustka utworzyła PSZOK-a dla
właścicieli nieruchomości z terenu gminy. Jest on zlokalizowany w m. Wodnica 70, t.j. na dz. nr 20 w obrębie geodezyjnym
Wodnica, gmina Ustka. Teren jest ogrodzony i urządzony, w skład obiektu wchodzą m.in. waga najazdowa, rampa,
kontenery na zbierane odpady oraz budynek socjalny.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1. Przyjęcie w użyczenie nieruchomości, na której znajduje się PSZOK, wraz
z infrastrukturą i urządzeniami.
2. Prowadzenie i obsługa w imieniu Gminy Ustka PSZOK-a.
4. Odpady zebrane w PSZOK będą transportowane do Instalacji Komunalnej lub przekazywane instalacji odzysku lub
unieszkodliwiania odpadów komunalnych nie posiadającej statusu Instalacji Komunalnej, zgodnie z hierarchią sposobów
postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587
z późn. zm.).
5. Dopuszcza się wykonywanie usługi transportu odpadów z miejsca ich wytworzenia
do PSZOK-a przez Wykonawcę, wówczas koszty transportu pokrywa właściciel nieruchomości, z której zostały odebrane
odpady.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Specyfikacja warunków zamówienia, projekt umowy oraz opis
przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ.
7. Dane szacunkowe niezbędne do przygotowania oferty:
- Szacunkowa ilość kilometrów dot. transportu odpadów z PSZOK-a do RIPOK wynosi:
w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 roku: 162 kursy / 6 804 km (162x42 km)
uśredniona ilość wykonanych kursów / km w miesiącu: 27 kursów / 1 134 km (27x42km)
- Liczba mieszkańców wynikających z danych ewidencji ludności na dzień 21 maja 2023 roku – 7898 osób.
- Liczba złożonych deklaracji ok. 3400 sztuk.
8. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania określonymi
w ustawie o odpadach, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wojewódzkim planem gospodarki odpadami
oraz wymaganiami ochrony środowiska.
9. Cechy usługi uwzględniające potrzeby wszystkich użytkowników (mieszkańców).
1. Transport odpadów odbywa się zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i
zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia,
oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady, w tym zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na
podstawie art. 24 ustawy o odpadach,
2. Transport odpadów niebezpiecznych odbywa się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów
niebezpiecznych (art. 24 ust. 2 ustawy o odpadach), a w szczególności przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o
przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2022 roku poz. 2147 z późn. zm.),
3. Zaleca się, aby realizacja zamówienia (usługa transportu odpadów) odbywała się przy pomocy pojazdów o mniejszej
uciążliwości dla środowiska, w szczególności w zakresie emisji zanieczyszczeń i hałasu.
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w
zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę
o pracę osób wykonujących w szczególności czynności: obsługi maszyn i urządzeń oraz czynności sprzątania, w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 §
1Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy
określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez
pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396883,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396883,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396883,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Ustce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932
7.3.3) Ulica: Wiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396883,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Radosna w Objeździe
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Budowa przedszkola gminnego w Zaleskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zaleskie, gmina Ustka, powiat Słupski
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pępowo w latach 2025-2026" (etap I)
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
więcej: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.