Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293976/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa przewodnika rowerowego oraz opracowanie, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa przepiśnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a14f34ef-1bbf-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa przewodnika rowerowego oraz opracowanie, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa przepiśnika2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a14f34ef-1bbf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056725/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 DRUK I DOSTAWA PRZEWODNIKA ROWEROWEGO ORAZ OPRACOWANIE, SKŁAD KOMPUTEROWY, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK I DOSTAWA PRZEPIŚNIKA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79643,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa przewodnika rowerowego oraz opracowanie, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa przepiśnika.
I. Druk i dostawa przewodnika rowerowego
1. Parametry techniczne
Format: 148 mm x 220 mm, +/- 2mm,
Nakład: 5 000 egzemplarzy,
Układ: pionowy (grzbiet na dłuższej krawędzi),
ŚRODEK:
Liczba stron łącznie: 144, zawierających teksty, mapy i inne elementy graficzne;
Papier: kreda mat., min. 115g/m2 (+/-2g/m2), biały;
Druk: pełny kolor 4+4 CMYK, dwustronny;
Sposób łączenia: spirala biała, metalowa.
OKŁADKA:
Okładka równa wymiarom środka.
Papier: karton jednostronnie powlekany 200 - 250 g/m2.
Druk: pełny kolor 4+4 CMYK do spadu;
Uszlachetnianie: folia matowa 1+0, lakier UV wybiórczo 1+0;
Sposób łączenia ze środkiem: spirala metalowa, biała.
Na tylnej okładce od wewnętrznej strony wklejona prostokątna kieszonka na mapę zbiorczą. Kieszonka o wymiarach 11,5cm /16 cm (+/- 10), wykonana z przezroczystej z folii PCV
MAPA ZBIORCZA:
Zbiorcza mapa w formacie A3, zadruk pełny kolor, dwustronny,
Mapa musi zostać złożona do formatu kieszonki znajdującej się na tylnej okładce przewodnika.
Złożona w ten sposób zbiorcza mapa powinna zostać umieszczona w kieszonce znajdującej się na tylnej okładce przewodnika.
Parametry mapy zbiorczej: 4+4 CMYK, papier kreda mat., min. 115g/m2 (+/-2g/m2), biały
II. Opracowanie, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa przepiśnika
1. Parametry techniczne
Format: 150 mm x 210 mm +/- 5 mm,
Nakład: 3 000 egzemplarzy,
Układ: pionowy (grzbiet na dłuższej krawędzi),
ŚRODEK:
Liczba stron łącznie: 120;
Papier: offset, min. 115g/cm2 (+/-2g/m2), biały lub ecru;
Zadruk stron: w wąską linię, na każdej stronie logo, do uzgodnienia z Zamawiającym
Druk:1+1 CMYK, dwustronny (kolor czarny lub granatowy).
WKŁADKI
Kolorowe wkładki zawierające zdjęcia potraw wraz z przepisami, przekazanymi przez Zamawiającego, na papierze kredowym, matowym o gramaturze min. 250g/cm2 dwustronny zadruk, pełny kolor (4+4 CMYK) – liczba wkładek – 7. Wkładki przeplatają strony przepiśnika, ułożone w równych odstępach. Rozmiar wkładek równy rozmiarowi stron przepiśnika.
OKŁADKA:
Twarda oprawa wykonana z kartonu o grubości 1 mm, na zewnątrz oklejka, kreda matowa 115 g/cm2, wewnątrz wyklejka offset 160 g. /cm. Zadruk w pełnym kolorze (4+4 CMYK), dodatkowo na okładce nadruk w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, srebrny, miejscowo lakier selektywny. Okładka foliowana.
Na tylnej okładce od wewnętrznej strony wklejona kieszonka w kształcie półkolistym lub trójkątnym na przepisy własne. Kieszonka o wymiarach 135x135x5 mm (+/- 10%), wykonana z białej tektury.
Sposób łączenia okładki, wkładek i środka: spirala metalowa, kolorem dopasowana do koloru okładki przepiśnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67221,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67221,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Drukarnia SIL VEG DRUK s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pawelak Janusz, Pełka Dariusz SIL VEG DRUK, Śmich Dariusz SIL VEG DRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767
7.3.3) Ulica: Niegolewskich 12
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67221,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wskazany w ofercie to 6 dni roboczych.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.