Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00383371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00459919/01 - Wynik z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Przemysłowa 12
1.4.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 158323679
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391167
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00375218
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych z systemem monitoringu wizyjnego
i systemem GPS.
2. Wymagania dla pojazdu pod zabudowę:
2.1. pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji: 2023 lub 2024
2.2. dopuszcza masa całkowita: 18 t.,
2.3. silnik wysokoprężny sześciocylindrowy, o zapłonie samoczynnym, zasilany olejem napędowym, moc silnika minimum 340 kM,
2.4. silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6.
3. Wymagania dla zabudowy:
3.1. zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji: 2024,
3.2. zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych, odpadów wielkogabarytowych i biodegradowalnych,
3.3. pojemność skrzyni ładunkowej minimum 15 m3.
4. Wymagania dla systemu monitoringu wizyjnego:
4.1. fabrycznie nowy, montowany do pojazdu oraz zabudowy bazujący na zapisie obrazu
z 4 kamer w systemie 360 stopni (tzw. „widok z lotu ptaka”) oraz nagrywarce cyfrowej (rejestrator mobilny),
4.2. system podglądu obrazu ze wszystkich kamer na żywo (on-line) za pomocą technologii min. 4G, obraz z każdej kamery ma być rejestrowany na oddzielnym kanale nagrywarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia oraz Podwykonawcę, któremu powierzy podwykonawstwo. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.
7. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
7.1. podwozie, zabudowa i system monitoringu wizyjnego stanowią integralną całość jako pojazd specjalistyczny do odbioru odpadów komunalnych i podział zamówienia stworzyłby nadmierne trudności techniczne, a konieczność skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia,
7.2 zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych z systemem monitoringu wizyjnego
i systemem GPS.
2. Wymagania dla pojazdu pod zabudowę:
2.1. pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji: 2023 lub 2024
2.2. dopuszcza masa całkowita: 18 t.,
2.3. silnik wysokoprężny sześciocylindrowy, o zapłonie samoczynnym, zasilany olejem napędowym, moc silnika minimum 280 kM,
2.4. silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6.
3. Wymagania dla zabudowy:
3.1. zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji: 2024,
3.2. zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych, odpadów wielkogabarytowych i biodegradowalnych,
3.3. pojemność skrzyni ładunkowej minimum 15 m3.
4. Wymagania dla systemu monitoringu wizyjnego:
4.1. fabrycznie nowy, montowany do pojazdu oraz zabudowy bazujący na zapisie obrazu
z 4 kamer w systemie 360 stopni (tzw. „widok z lotu ptaka”) oraz nagrywarce cyfrowej (rejestrator mobilny),
4.2. system podglądu obrazu ze wszystkich kamer na żywo (on-line) za pomocą technologii min. 4G, obraz z każdej kamery ma być rejestrowany na oddzielnym kanale nagrywarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia oraz Podwykonawcę, któremu powierzy podwykonawstwo. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.
7. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
7.1. podwozie, zabudowa i system monitoringu wizyjnego stanowią integralną całość jako pojazd specjalistyczny do odbioru odpadów komunalnych i podział zamówienia stworzyłby nadmierne trudności techniczne, a konieczność skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia,
7.2 zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający informuje, że:
Dostawca wystawi fakturę na całą wartość Przedmiotu umowy z podziałem płatności na cztery następujące raty:
1) pierwsza rata w wysokości 40% wartości wynagrodzenia brutto określonego w ust.1, płatna w terminie 30 dni od daty prawidłowego doręczenia faktury VAT przez Dostawcę Zamawiającemu,
2) druga rata w wysokości 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w ust. 1, płatna w terminie do dnia 30 listopada 2024 r.,
3) trzecia rata w wysokości 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w ust.1, płatna w terminie do dnia 30 grudnia 2024 r.
Po zmianie:
Zamawiający wprowadza jednorazową płatność za całą wartość przedmiotu umowy. Tym samym ust. 6 w §2 w Załączniku nr 9 do SWZ Projektowe postanowienia umowy otrzymuje brzmienie:
Termin płatności wynosi 30 dni od daty prawidłowego doręczenia faktury VAT przez Dostawcę do Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa foteli biurowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elektrycznej ładowarki teleskopowej
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- "Zakup i dostawa nowego pojazdu do przewozu kontenerów wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe"
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.